Hee meiden, ik heb gister een paar keer een slijmerig propje verloren. Zat verder geen bloed in. Gisteravond/vannacht veel pijnlijke voorweeën gehad. Vanochtend was het over. Slijmverlies was ook over. Maar vanmiddag verloor ik tot 3 keer toe echt abnormaal veel slijm. Ik twijfelde zelfs of het vruchtwater was want mijn hele onderbroek was zeiknat. Het was een beetje gelig van kleur en dit is 3 keer gebeurd dat alles er helemaal onderzat. Echt heel vies. De weeën zijn vandaag wel weggebleven. Heb momenteel geen buikpijn. Zou dit het begin van de bevalling kunnen zijn?
Bij mij wees dit op het breken van m'n vliezen. Mijn zoontje was een sterrenkijkertje en daarom kwam het niet in 1 keer. Je kan mss je verloskundige eens bellen? Zij kunnen testen of het slijm is of vruchtwater. Als het begonnen is, veel succes!
Ik verlies al bijna 2 weken klodders slijm, ene keer veel andere keer weer minder. Loop nu ook al een week met 2cm ontsluiting, veel voorweeen.. Maar een begin van de bevalling....Ho maar Alhoewel ik hoop dat het snel begint...
hier verloor ik vanaf 3 weken voor de bevalling veel slijm, verder geen weeen of ontsluiting... bij mij zei het dus niets over het begin van de bevalling!
Ik verloor destijds zaterdag overdag veel slijm met wat bloed, had de hele dag door onregelmatige maar niet erg pijnlijke krampen, die avond begonnen de weeen en die nacht is onze dochter geboren. Dus bij mij zeker een teken
paar weken van te voren ha dik dat ook dan was het soms zo dun dat mijn onderbroek ook nat was. en dan hoopte ik dat het vruchtwater was. 2 weken later heeft de vk gevoelt en zei dat de baarmoedermond nog helemaal dicht was (kon dus geen vruchtwater of slijmprop zijn) en na weer een week had ik het weer. heel veel dunne afscheiding dat ik langs mijn been voelde en toch hoopte ik stiekem dat dit wel vruchtwater was. maar nee hoor! want een paar uur later wist ik ineens wel wat vruchtwater was, een hele plons en een beetje roze van kleur!