wat zouden jullie doen of hoeveel cm is jullie boom? kerstboom 210cm kerstboom 180cm willen graag een andere boom,maar weet niet zo goed welke hoogte
Die van ons is 2m10 maar gaan nu opzoek naar een andere, in ons oude huis was die fantastisch maar hier past die niet, hier maar eentje van 1m50. Zelf zou ik zo groot mogelijk pakken als je de plaats hebt en van kerst houd, een grote boom is echt gezellig en er past veel in
Wij hebben een kerstboom van 2.10m. In vorige appartement stond 'ie op een tafel, het plafond was ruim 4 meter van de grond af. Nu muren van 2.50m hoog, staat erg leuk!
Ik had er het liefste 1 van 210 maar dan kom ik er zelf niet eens bij en heb een hekel aan ladders dus nu toch 1 van 180. We gaan hem nu voor het eerst zetten dus nog geen idee hoe het eruit gaat zien. We hebben hoge plafonds, ook iets van 2.50. Hadden eerst 1 van 1.60 maar die valt hier in het niets. Zou dus even kijken naar hoe hoog je plafond is.
wij hebben een plafond van 3.55 m hoog, en een piek van 80 cm , hier dus altijd een boom van 2,5 meter, Wij letten alleen juist weer op de breedte, wij kiezen altijd een lange, wat slanke boom, want onze kamer is wel hoog, maar niet groot.