Eigenlijk ben ik niet zo fan van zitzakken, vind het niet echt mooi staan in huis. Maar mijn dochter geniet ontzettend van hangen in de doomoo en ze kan er zo gezellig met haar vader in hangen en dan samen boekje lezen of tv kijken. Vandaag dat ik overweeg een fatboy te kopen. Ben alleen wel benieuwd, blijft zoiets een beetje schoon? Een witte durf ik niet aan, maar een licht kleurtje? Maken kids er veel gebruik van? Ik zag dat de junior versie samen met een abbo op groter groeien nog 35 euro kost, dan is het best te doen.
Wij hebben in de logeerkamer een grote Fatboy (cadeau) staan en Sem vindt het prachtig. Hij kan er rustig op liggen om een boekje te lezen of hij neemt een aanloop en springt erop. Hij kan er geen genoeg van krijgen. Qua schoonmaken is het heel makkelijk, gewoon een doekje erover en klaar.
Wij hebben Tijn een fatboy junior kado gegeven toen hij 1 werd! Super aanschaf! Hij springt en speelt erop, maar kan er ook heerlijk met een dekentje op liggen en relaxe TV kijken! Wij hebben een lime groene. Als je rentepunten heb van de postbank kan je hem bij hun voor de helft van de prijs bestellen! kus miek
Maar op de Doomoo kunnen ze toch tot 30 kg?(of bedoel je niet de Doomoo seat?) Wij hebben een 'nep' Fatboy, Alyna vind 'm wel leuk maar ze blijft er niet op zitten.
haha ja de doomoo is echt te klein voor met zn 2-en. Heb nu een nep zitzak te leen en die word dus veel gebruikt. Vooral 's ochtends en vlak voor het avondeten is ze nogal hangerig en dan gebruikt ze m veel. Ik denk dus dat het wel een goede aanschaf zal zijn.
Wij hebben er ook 1, super ding hoor! Helemaal relaxed! via http://www.stylefact.nl kun je hem goedkoop bestellen! *edit: sorry, zie net dat ze allemaal zijn uitverkocht!*