Wahahhahaha, heb je het nu over jezelf of over een ander? En je kan het echt wel zelf beslissen hoor.. maar ik weet toevallig dat jij het eng vindt.... en ik vind het meevallen achteraf
was ik je net ff voor Ik rende bijna naar mijn telefoon toen het sms'je binnen kwam hihihihi (hoezo aan het wachten)
Oeps....nee ik hoorde het piepje wel....maar was even bezig...mijn man vroeg van wie ik een sms-je had....toen ging ik kijken Mijn man is aagje
WAUW Pendrag! Gefeliciteerd en wat een leuke naam! Dat heb je vlot gedaan...gisteravond postte je nog dat je van Jarissa aan het bevallen was en nu is de kleine meid alweer geboren! We zijn natuurlijk ontzettend benieuwd naar het bevallingsverslag en hopelijk ben je snel weer op de been! Weet iemand hoe groot ze is en wat ze weegt? Enne heeft ze al een foto per telefoon doorgestuurd? Haha grappig dat jullie MdL overhalen voor Mirena...hier nog een piepmiep hoor! Laat mij maar pilletjes slikken Net terug met Luuk van de kermis. Had een nachtje bij mijn schoonouders gelogeerd aangezien wij lekker zijn wezen uit eten. Na het eten zijn we net nog even over de kermis gelopen. Hij vond het geweldig, is echt dol op lampjes en vooral muziek. Daarna 4 rondjes in de draaimolen en zijn avond kon niet meer stuk! Spannend, morgen naar de Kinderneuroloog! Hoop echt dat er niets bijzonders aan de hand is! Nou ja, duimen maar dan!
gefeliciteerd pendrag ik had ook al een sms gekregen van haar. hopen dat ze snel met info over yinthe komt. is het yinthe of jinthe ik kreeg een sms met yinthe jullie dan? zal binnenkort ff op kraamvisite bij haar. wat een mooie namen he?vooral de 2de grapje maar ik vind ze wel mooi liefs rianne
@Pendrag: Van harte gefeliciteerd met jullie tweede prinsesje! Heeft een van jullie het adres van Pendrag? Wil diegene mij dan even pb'en? Kan ik haar tenminste een felicitatiekaartje sturen. @Bab28: Succes vanmiddag in het ziekenhuis! Groetjes, Wendy
GEFELICITEERD MET YINTHE hele mooie naam! (ik had vannacht al gedroomd dat je bevallen was, maar dat het een jonge was met een naam als Bram zoiets. Kan het me niet meer helemaal herinneren)... haha Hoop dat alles goed gegaan is. Fijne kraamtijd. X Bab: succes met Luuk!
Hele korte update: In de nacht van zondag op maandag zijn mn vliezen gebroken, vanaf 's ochtends verloor ik veel water. Vanaf kwart over 10 weeën, zeker in het begin goed te doen. Laatste stukkie ging minder. Persen was moeilijk, Yinthe bleek er scheef voor te liggen, had de navelstreng om haar hals en beide armpjes kruislings voor haar borst langs. Ze wou er dus echt niet uit. Uiteindelijk met veel duvel en geweld is ze er uit getrokken en geduwd. Gelukkig maakt ze het nu goed! Ze is 51 cm en 3810 gram. Het is een lekker driftig meisje! Gelukkig kan ze ook heel tevreden slapen. Met mij ook alles dik in orde. Wel last in mn hoofd van de heftige bevalling. Lichamelijk gelukkig geen last.
Oei Pendrag! Dat klinkt heftig! Gelukkig heb je er lichamelijk weinig last van. Hopelijk krijgt het snel een plaatsje in jouw hoofd en kun je lekker genieten van jullie nieuwe wondertje! Tja, de kinderneuroloog was niet geheel tevreden over Luuk! Wel over zijn geestelijke gesteldheid (noemde hem zelfs erge wijsneus haha en bijdetijd vwb blokken in de blokkendoos stoppen) en fijne motoriek. Stand van de voeten vond hij idd afwijkend en manier van lopen te afwachtend. Daarbij vindt hij Luuk te soepel en erg slap! Dat laatste hadden wij ook al geconstateerd samen met de fysio. Luuk mist de kracht. Is er geestelijk wel klaar voor om alleen te lopen maar zijn lijfje laat hem een beetje in de steek. Over een aantal weken (ivm vakantie) krijgt hij een spieronderzoek onder narcose ivm pijnlijkheid. Dan gaan ze de spierkracht meten. Tevens krijgt hij een echo voor zijn spieren om na te gaan hoe deze zijn opgebouwd etc. Ook willen ze weer opnieuw bloedprikken om na te gaan hoe zijn spiercellen etc zijn. We hoeven ons geen zorgen te maken over ernstige spieraandoeningen etc of verborgen open rug. Dat lucht wel op...toch zet het je wel aan het denken. Heb wel een aantal vragen gesteld waar hij geen antwoord op wist. Ook krijgen we een oproep van een revalidatiearts om te kijken welke schoentjes we hem het beste aan kunnen trekken en hoe we hem het beste kunnen helpen "sterk" te worden. Ben doodmoe van de hele dag en ga lekker vroeg naar bed! @Daphne: Was laatst helemaal vergeten te reageren op jouw sollicitatie! Sorry! Heb je al nieuwe vacatures gevonden? @Lente: Hoe is het met je? Ben je nog aan het werk of is dat al stopgezet?
Pendrag, hoop dat je het snel een plekkie kan geven! Bab, ik heb constant een aantal sollicitaties lopen. Word er echt een beetje gestoord van stiekem. Ik vind het echt niet leuk meer.
Pendrag, gefeliciteerd met de geboorte van jullie kleine Yinthe! Valt nog mee dan hoeveel ze weegt. Had toch echt een 9pondertje verwacht. Geniet van je kraamtijd. Ik ook weer even snel. Comp heeft het nu helemaal begeven... Schoonmoeder gaat binnenkort een nieuwe laptop kopen zodat wij deze mee kunnen nemen. Met Ruben gaat het super. Is echt op de deugnieten toer. Weet nu ook al goed duidelijk te maken wat ie wel en niet wilt. Kan best vermoeiend zijn, haha. Verder genieten we er met volle teugen van. Hopelijk tot snel!