Februari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door bigdream, 25 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Hey,

ben thuis. Ik ga aardappels, vlees en groente koken....lekker gezond dus. Schiet er de laatste tijd veel te vaak bij in. Zou blij zijn als mijn verlof in gaat!

2. Niet meer actief

hai dames,

ff updateje van mijn bezoek aan de Gyn. Met ons ventje is het allemaal goed, :) op 5 dec. moet ik weer naar de Gyn voor controle

zo nu terug m'n bed in, Noa is uit logeren bij oma.... heerlijk ff rust!

3. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Zo, ik ben heerlijk ff in bad geweest. Nu nog ff aankleden en tutten en dan om 18u weg.
    Heerlijk een gezellig avondje met collega's weg. Zie ze toch niet meer zo veel de laatste tijd. Heb er dus erg zin in.

Tozzo en joma bakze. Lekker.

4. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Ow anice, gelukkig alles goed.
    Hoest met je verder? Lekker dat je ff kan uitrusten.
    Hou je ons wel steeds op de hoogte?

5. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Meiden ik ga weg. Doei doei en tot morgen denk ik.

Fijne avond!

6. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    We hebben het eten alweer op en mijn mannetje smeert het brood voor morgen (wat een schat!).

Zometeen naar de zwangerschapsbegeleiding. Dit keer met partner....ben benieuwd.

7. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    super dat alles goed was ;) geniet lekker van je rust! en we horen wel weer van je!

8. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Jeeey, de buurman kwam net een pakket brengen, het kraampakket wel te verstaan. Er zit een leuke luiertas bij in het limegroen. Past mooi bij de kinderwagen. De rest zijn allemaal praktische dingen zoals enorme verbanden, navelklemmetjes enzo.

Ik trek het vandaag helemaal niet door de pijn dus ik ga zo op bed liggen in de hoop dat het dan beter gaat.

Fijne avond meiden.

9. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    :confused: :confused: Ik ben ffies aan het klussen hoor! Ik kijk een aantal dagen niet en er zijn iets van 100 pagina's bij! :confused: Vanavond niks te doen dus ik ga proberen alles bij te lezen! En te reageren!

Ff een update hier! Bij mij gaat alles goed! Meisje schopt lekker veel! In huis hoeft niet super veel meer te gebeuren, alleen een paar kleine dingen verven en muurtjes witten enzo. En dan gaat dit weekend het laminaat erin en dan als het goed is het weekend er op verhuizen :) Kinderkamer krijgen we alleen niet af voordat we gaan verhuizen, maar ja dat maakt niet zo heel veel uit als we maar bij me schoonvader weg zijn haha

10. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    zo ben weer terug uit leuven! had helaas je berichtje niet gelezen, dees, dus ben helaas niet kunnen gaan eten waar jij zei... jammer!

11. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    oooh op de heen weg heb ik net voor dat we een parkeergarage inreden moeten overgeven. :( bleeeeh was ineens zo wagenziek... gelukkig hadden we een zakje bij ons!

12. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    dat schiet op ariel! als je eenmaal verhuisd bent, heb je toch tijd zat om de abykamer af te maken!

13. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    Heb even een snelle foto gemaakt van de muuurschildering. Hij is nog niet af hoor. de detals moeten nog worden ingeschilderd en hier en daar moet het een beetje bijgewerkt worden. En de kleur is in het echt lichter. Maar dan hebben jullie al een idee he! :)

14. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    zooo ben weer hele pagina's vol aan het kletsen in m'n eentje!
    hahaha

15. AngelinaZ

AngelinaZ Fanatiek lid

12 feb 2007
    1.158
    0
    0
    Heej dames,

Ik ben ook weer van de partij na een zowat een weekje afwezig te zijn geweest. Mijn lap had de kuren en wilde niet meer opstarten. Maar gelukkig is hij nu weer gemaakt.
    Jullie zullen wel begrijpen dat ik de berichten van een week natuurlijk niet terug ga lezen anders zit ik hier overmorgen nog terug te lezen denk ik hahaha.
    Dus als er iets is wat ik moet weten, dan hoor ik het graag!
    Verder alles goed met jullie? Hier gaat het redelijk. Veel last van mijn BI en denk dat ik ook een griepje te pakken heb :S
    Maar goed, ik ben er weer vandoor. Lekker met een kussen en een fleecedekentje op de bank liggen.
    Tot morgen dames!

Liefs Angel

16. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    o als goed is is de mijne vandaag bij de buren afgeleverd maar ze is nog niet thuis ;)

17. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    meiden ik ben ook bankhangen! ;)

18. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    ben benieuwd wanneer het kraampakket hier aan komt!

19. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    hang ze!

20. supermummy

supermummy Niet meer actief

Debora wat mooi zeg! ziet er heel profesioneel uit. Zou ikd dus nooit kunnen! Heb jij dat geschilderd of je vriend?

Deel Deze Pagina