Februari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door bigdream, 25 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    :) daar gaan we, net 5 pagina's bijgelezen... het is half 11 's avonds en ga proberen op te schrijven wat ik me herinner :)

Suus: ik deel je gevoel, wil ook graag verlof... nog ff meid!

Dees: joepie, je kraampakket is binnen! Ik heb net ook briefje op de mat liggen dat ze hebben geprobeerd te bezorgen vandaag... was helemaal in shock, had ik echt nog niet verwacht nu! Maar wel leuk! :) (hoop morgen te hebben)

Joma: lache... jij hebt ook 2 navelpiercing gaatjes boven je navel... heb ik ook! Zo gek dat die ene normaal dus IN je navel zit :(

Deborah: wauw, die muurschildering is echt super geworden hoor! :)

Oei outback Jack lees ik nu... ben vast te laat nu, maar ga snel ff zappen!

slaap lekker lady's... x

(oh morgen om 08:30 uur naar de tandarts, hoop geen gaatjes te hebben!)

2. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    Hey dat van die navel nou je het zeg :confused: wat raar was me nog niet eens op gevallen stom he eigenlijk ! hoe zou dat komen hihihi :) vindt wel komisch! :) :) :)

3. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Hallo allemaal!

Ben weer terug van het etentje. Was heel gezellie!

En joma heeft me behoorlijk aan het schrikken gemaakt. haha. Kijk op een gegeven moment op m'n tel en zie dat ze gebeld heeft. (wij zijn buddy's) De schrik vliegt me om het hart. Er zal toch niks zijn? Ik zeg tegen collega's: moet echt ff bellen. Er heeft een vriendin gebeld die ook zwanger is. Ben bang dat er wat is.(ze weten niet van het forum vandaar vriendin)
    Ik naar buiten in de kou. Neemt ze niet op!
    haha ik smsen of er niks aan de hand was.
    Nou nee dus. Heeft ze me per ongeluk gebeld.... hihi Die joma. Schrok echt man....
    Je hebt trouwens een mooie buik joma. Zal morgen foto's er in zetten van mijn buik en van de 3d echo.

Truste allemaal. Ga ook liggen want zitten is idd heeeeel erg pijnlijk.... :cry:

4. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    heeeeey meiden!

eerst even mijn excuses dat ik er deze week niet veel zal zijn..

Ik heb ook nog niets terug gelezen..zag alleen dat Joma per ongeluk boney gebeld had..hahaha.. ach nu weten we in ieder geval dat het buddy-systeem werkt! :D ;) :D
    Ik beloof dat ik morgenavond even bij ga lezen ok?
    oja.. debora, muurschildering is echt super! helemaal geweldig!

ik zou eerst 6 dgn moeten werken deze week maar dat zijn er nu 7 geworden... :(
    ach.. er zijn zieke.. ja die moeten opgevangen worden en het gaat deze week zo goed met me dat ik denk dat ik dat wel aan kan.. ben benieuwd of ik dat zondagavond nog zeg..hihi.. Maar ja.. we zullen zien! Die extra dagen die ik werk worden er dan de aankomende weken afgehaald dus sommige weken hoef ik maar 2 dgn te werken! Das wel lekker!
    Maar dat is dus de reden dat ik er niet veel ben. Moet zo ook weer gaan, heb cursus om 09.00 uur.. daarna werken tot 21.00 uur, maar ga wel eerder naar huis. Dat kan vanavond ook!

Gisteren met cliënten naar holiday on ice geweest! was erg leuk hoor! Heb echt genoten! alleen kon ik echt niet zitten op die kuipstoeltjes.. en beebje is 2 uur super actief geweest.. :D Waarschijnlijk van de bass die echt door je lijf heen dreunde, maar beeb reageerde steeds op harde geluiden! was wel errug leuk om te voelen.. maar ook erg vermoeiend omdat ik me geen goede houding wist aan te nemen!

ok.. nu snel eten en dan weer op weg!
    Fijne dag allemaal!

Dikke kus
    Sizzel

5. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    goeiemorgen meiden
    Jeetjes wat hebben jullie allemaal vroeg je kraampakket dan hoop ik dat dat van mij ook snel binnenkomt geloof dat ik er ook een paar kleine kadootjes bij kreeg omdat ik voor de zoveelste week heb ingeschreven of was dat nu bij de kraamzorg hahaha

Nou zometeen maar weer werken helaas lange dag tot 19 uur bleh maar ja morgen nog en dan is het gelukkig weer weekend.

6. MissN

MissN Fanatiek lid

18 jan 2007
    4.443
    0
    0
    Purmerend!
    Ik zie dat veel van jullie het kraampakket al hebben gekregen..dan zal die van mij ook wel niet lang meer duren..;)

Hier weer even lekker geslapen..nog steeds moe hoor..maar goed...haha..

Mijn stage is trouwens gestopt..volg nu alleen nog maar de theorie dus kan echt veel rusten...heerlijk...:D

Me mannetje is vandaag ook lekker vrij..dus ik kruip er nog even lekker in...fijne dag allemaal..!

7. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Mogguh meiden,

Eens kijken of ik 's morgens helderder ben dan de rest van de dag :) .

Anice, fijn dat alles goed was met jullie ventje. Doe maar lekker rustig aan.

Joma, wat een toeter zeg! Wel heel mooi zo met die gaatjes :)

Boney, jij zal inderdaad geschrokken zijn. Gekke Joma ook :p

Dwazie, hier nog 1 die bijna niet op of neer kan van de pijn. Sterkte ermee, ik weet wat het is.

Kikkert, ook al zo'n last, balen is dat toch :evil:

Debora, woow, mooi die schildering zeg, apart!

Sizzel ook al druk. Waar blijft je foto trouwens? ;)

Wen, hoe was het bij de tandarts?

MissN, lekker dat je nu een beetje rustiger aan kan doen. Fijne dag samen met je ventje.

Volgens mij heb ik iedereen gehad zo niet, sorry. In ieder geval allemaal een knuffel van mij.

Vandaag komen pa en ma poetsen en dingen ophangen. Ik wil dan ook de kasten in de babykamer in gaan ruimen. Hopen dat ma er wat mee helpen. Verder proberen rustig aan te doen. Toen ik vanmorgen opstond was de pijn ietsje minder, heerlijk. Ik kon nu ook mijn oefeningen doen zonder al teveel pijn.

Tot later dames.

8. amma

amma Bekend lid

1 nov 2006
    824
    0
    0
    goedemorgen!

Nog geen tijd om alles terug te lezen.

Gister kwam mijn kraampakket binnen.
    S'avonds samen met vriend uitgepakt.
    Ik wist precies wat erin zat omdat ik die pakketten bij de Geboortewinkel moest samenstellen, maar het was wel even heel hillarisch om het nu in huis te krijgen voor jezelf!
    Op zulke momenten kan ik wel lichtelijk nerveus worden voor de bevalling hoor.
    Met van die verbanden voor mijn neus wordt het wel heel realistisch!

En? Vinden jullie de netbroekjes ook zo charmant? ;)

Liefs
    Amma en een dikke knuffel voor iedereen met wie het niet zo lekker gaat.

9. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Niet alleen de netbroekjes zijn charmant maar wat dan van die enorme kraamverbanden? :)

10. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    goeiemorgen!

netbroekjes? haha van die kraamverbanden wist ik, maar netbroekjes? :) nou ik ben benieuwd! haha

ik ga zo naar de vk... en door racen naar m'n werk. had eigelijk vrij gevraagd, want 2 dingen op 1 dag dat lukt me eigelijk niet meer. Maar volgens mij heeft de baas over m'n briefje heengekeken. heb wel gezegd dat ik iets later kan zijn, omdat het wel eens uitloopt.

@sizzel: geeft toch niet dat je wat minder hier bent! haal je wel weer in! :D

@wen: hoop dat je geen gaatjes hebt...

@Missn: fijn dat je alleen theorie mag doen! lekker rusten!

11. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    Goedemorgen allemaal...

haha Joma, dat die gaatjes je niet opgevallen zijn... :) Ik had al vrij snel dat beide gaatjes boven de navel zaten... ben benieuwd of het straks weer terug gaat... zal wel! (maar had piercing toch al jaren niet meer in)

Ik ben net terug van de tandarts... :confused: bloedbad! :confused:
    Bleek dat al m'n tandvlees enorm ontstoken was en dat ik (meer) moest stokeren. Ik poets echt keurig elke dag 2 a 3 keer mijn tanden en het heeft nooit gebloed, maar toen die tandarts even flink met die haak aan de slag ging kwam er van alles tussen die tanden vandaan leek wel :oops:
    Maar goed, nu alles weer keurig op orde... en gaatjes gelukkig niet!

Netbroekjes? :( ... ik ben benieuwd, gisteren was er niemand thuis, dus we hadden een briefje... vandaag komen ze 2de keer aanbieden aan de deur... hoop voor 14:00 uur, want dan is m'n vriend thuis...

Sizzel, leuk dat holiday on ice! maarre... 7 dagen achter elkaar werken? das toch niet zo verstandig, of wel? wel goed op jezelf passen hoor meid!
    (en ik wacht op foto!)

zo, nu maar eens iets voor het werk doen... lekker binnen komen zo en meteen naar dit forum gaan :oops:

12. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    goeden morgen meiden!

Zo hier mannetje lekker 2 daagjes vrij ! vannacht Joepie :({|= ! mag in de krant eindelijk redelijk geslapen!al zeg ik het zelf maar een paar keer wakker geweest ipv ieder kwartier, doet me goed ;)

Me ma komt zo ff nog wat dingetjes helpen!
    en vanmiddag gaan we badmeubel ophalen! :)

Net ook Kraampakket binnen en ook pakket van Jongen Gezinnen ook en zo komt me ma met die van Kruitvat! dus mag zo lekker 3 dozen uitpakken :)

13. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany

nee joh lache van die gaatjes :) ik gelijk aan mannetje laten zien , hij vondt ook wel apart en was hem ook nog niet opgevallen :)

En dat bloedbad heb al maanden door de zwangerschap onstoken tandvlees , iedere ochtend beetje vies als me neus snuit bloed! en dus alles is bij mij goed doorbloedbaar nu :(

14. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    inderdaad... bloedneus nu ook standaard bij neus snuiten 's ochtends!... lekker! ;)

15. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    wow en ook al 3 dozen...

ik waarschijnlijk ook:

- kraampakket
    - doos met bestellingen van lief!
    - kruidvat doos

leuk he?! :) :)

16. Goeie Morgen! :)

Haha ziet er inderdaad grappig uit die gaatjes boven de navel :p Zelf heb ik geen navelpiercing gehad dus had het ook nog niet eerder gezien.

Ik heb ook last van ontstoken tandvlees, maar niet van bloedneus tijdens het snuiten, lijkt me wel vervelend hoor.

De CV-ketel is stuk hier... en het is toch koud, ik ben al zo'n kouwkleun brrrrrr.... zit hier met een dikke trui en een sjaal om, hoop dat de CV-ketel snel gemaakt word.... brrrrrrr

17. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    Welkom nog! had ik nog niet gedaan :oops:

o bah is wel koud maar super gezond weet nu! en ja kleed je maar goed aan ;)

18. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    morguh sjalotjuh!

19. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    meiden ik ga ff stoppen me ma is er! ze gaat me ramen ff zemen lief he ;) uhm ze heeft ook lekker tompouzen meegenomen :) wat vervelend nou! :)

20. Eet smakelijk :p

Deel Deze Pagina