zat al te denken.. ze kunnen misschein van de feb mamas wel een chatroom maken.. dat kletst een stuk handiger.. steeds 2 schermen en terugklikken enzo.. je zou er rsi van krijgen..
Hoe mijn nacht verliep: 03:30 AM... **KLABOEM, BAM, BENG** liefje komt thuis uit te de kroeg... 03:40 AM... *GUP*.... *GUP*....*GUP*....*GUP! ! !* liefje komt met de hik als kanonskogels de slaapkamer op... 03:41 - 04:15 AM... liefje is naar beneden gestuurd door mij... dus nu is het *gup*.... *gup*....*gup*....*gup* beneden! (ondertussen heeft ie zelf dikke schik) 05:15 AM... liefje voelt zich volgens mij niet zo lekker, waar zou dat door komen? 10:07 AM... zit er erg over na te denken om hem nu wakker te maken voor iets heel onbenulligs! Wat vinden jullie? ?
@missN.. hoop dat t ook doorzet bij je meid.. @Amma.. ja vivian had ook al een eigenwijze banner... @ga vandaag maar s vlaggetjes halen voor in de tuin.. ik doe niet aan ooievaar maar zo'n grote vlag en wat vlaggetjes voor in de tuin..maar dan moet ik die natuurlijk wel hebben..hahaa
is dat niet de taak van vrienden en familie? hier hebben wij de traditie dat we dat voor elkaar doen... hoef je zelf niets te doen en is het een verrassing...
Hahahaha, wakker maken dus! Dat is zijn verdiende loon. Of zijn gezicht bekladden met watervaste viltstift! Dees, succes meid!
s kijken of ik trouwens vandaag de 1000 berichtjes ga halen.. denk t niet hoor, maar tis een streven waard...
hihi watervaste stift... en dan zul je zien dat ik vandaag ga bevallen, dan staat ie leuk op de eerste foto's
Oh dat kan wel ja.. wij doen het altijd zelf.. normaal zetten we hier in de straat bij iedereen hetzelfde ooievaarsnest neer vlak voor de bevalling en na de bevalling zetten de buren er een ooievaar op.. maar ik zie nog niets in mijn tuin...
Dan zal dat nest vast snel komen Wij hebben ook zelf een ooievaar hoor, zo'n 3D ding die door het raam vliegt... verder ga ik er wel een beetje vanuit dat vrienden & familie met slingers en balonnen komen enzo... Leuk he dat we nu al zo ver zijn dat we met deze dingen bezig kunnen zijn?
ja was het al bijna vergeten...kheb vast nog wel ergens van die vlaggetjes liggen hoor, maar ga ze niet zoeken. koop gewoon nieuwe..
moet je wel zorgen dat ie op jouw plekkie met het zeiltje ligt.. anders gaat je matras naar de knoppen...
Wow, dat is heftig wakker worden... Kan er om janken en lachen tegelijk (en dat is maar deels door de hormonen...). Lieve Dees en Olaf, ik wens jullie vandaag en de komende tijd alle sterkte, geluk, kracht, plezier en gezondheid toe doe jullie zo goed kunnen gebruiken! Ik zit vandaag aan de laptop gekluisterd! Ik werd vanochtend vpor het eerst wakker met het gevoel dat 'het' wel eens zou kunnen gaan gebeuren vandaag. Ik was kotsmisselijk (had een vriendinnetje van mij ook en bij haar braken toen de vliezen) en had een stekerige caaf. Ik heb even met mezelf overlegd en ik ben er wel klaar voor nu. Jammer genoeg is het gevoel nu ver te zoeken. Ik heb voor de zekerheid wel een extra celstofmatje op de bank gelegd en ik ga straks mijn vluchtkoffertje maar eens herschikken.