Dat gevoel had ik laatst ook.. Ukkie was heel rustig geweest..totdat ik niet zo leuk nieuws te horen kreeg en ik dus heel erg verdrietig was.. Ik was aan het huilen en Ukkie begon heel hard te bewegen.. Ik denk idd dat ze ons dan troosten... O
Dees, gefeliciteerd met de geboorte van je zoontjes, tevens gecondoleerd met het verlies van Thijs* Zo dubbel
Ik denk het eigenlijk ook, we hebben zo'n sterke verbintenis met onze kleintjes... die zal ook de rest van ons leven blijven bestaan... zo bijzonder...
Dees en olaf, Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoons en gecondoleerd met thijs. Heel veel sterkte de komende tijd
als eerste , Dees , gefeliciteerd met de geboorte van luuk en thijs* tevens ook gecondoleerd met thijs* , eigenlijk wil ik heel veel zeggen , maar ik kan het op dit moment niet echt verwoorden . ik hoop dat verder alles goed met jullie gaat na omstandigheden.
verder hier , ben der nog dus geen weeen helaas ben wel dood moe , heb bijna niet geslapen .... ik verlies nog steeds heel veel slijm meer als normaal , dus houd het wel even in de gaten ..... ook heb ik hoofdpijn , dus echt lekker loopt het niet .. maar goed.... we hebben nu met zijn alle wel iets anders aan ons hoofd ben ik bang ...
Lieve Dees en Olaf Ook vanuit hier als eerst gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoons Luke en Thijs, maar helaas ook gecondoleerd met het overlijden van Thijs. Dees meid ik had je zo gegund dat je nog even afscheid kon nemen van je kleine uk ik kan me niet goed voorstellen hoe dubbel dit voor jullie moet zijn. Hopelijk kun je straks nog gaan genieten van Luke. Ik vind dit te moeilijk voor woorden. Heel veel sterkte toegewenst Vivian & Mannetje
*Inbraak van een voormalig feb-mama* Dees van harte gefeliciteerd met je zoon en gecondoleerd met Thijs. Zo dubbel allemaal Voor alle andere damens die inmiddels bevallen zijn: Van harte gefeliciteerd! Voor alle dames die nog moeten bevallen:Zet hem op!
Hoi! Dees en Olaf gefeliciteerd met Luuk en gecondoleerd met Thijs...zat net met kippevel de berichtjes te lezen..wat een dubbel gevoel.. Wens jullie veel sterkte en kracht toe... Liefs Esmay..
jeetje wat een begin van de morgen zeg bah had dees en olaf zo gegund dat ze nog heel even afscheid mochten nemen van ukkie maar helaas ik ben helemaal van slag
bah ik voel me zo slecht, misselijk, moe, keelpijn enz... ja sorry voor m'n gezeur maar moest ff van me afschrijven.
ja idd, komt allemaal wel weer goed . ik ga zo lekker bankhangen en proberen nog een beetje te slapen.
Lieve Olaf en Dees, Gefeliciteerd met jullie zoons Thijs en Luuk, en gecondoleerd met het overlijden van Thijs. Zo oneerlijk dat jullie geen tijd gehad hebben met jullie ukkie Thijs. En dat de bevalling zo zwaar was, ik heb er geen woorden voor. Heel veel sterkte en kracht toegewenst. MamaNorah
* inbraak * Ik wil Dees en Olaf heel veel sterkte wensen met het verlies van Thijs... de manier waarop het gegaan is is eigenlijk te gek voor woorden. Ik begrijp niet dat er geen KS gebeurd is, wellicht hadden jullie Thijs dan nog levend mee mogen maken. Nogmaals heel veel sterkte en heel veel geluk met het leven van Luuk.
Hier ook flink verkouden met keelpijn en hoofdpijn. Vannacht na het plassen even op het forum gespiekt naar nieuws van Dees, en daarna 2 uur wakker gelegen. Zo oneerlijk. Gelukkig ging Nico er vanochtend uit voor Norah en heb ik nog tot 11 uur kunnen slapen.