Februari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door bigdream, 25 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dwazie1980

    dwazie1980 VIP lid

    16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    he meiden...

    SUUS is BEZIG super meid.. you go GIRL... spannend spannend/.//

    verder lees ik lekker ouderwets kletstalk heerlijk... vind het echt jammer dat ik niet de tijd kan vinden om wer lkker mee tekletsen...

    maar goed.. bedankt voor gisteren ik zat er gisteren helemaal doorheen

    Maar vandaag een positievere dag..

    ELISE is qua gewicht gelijk gebleven das mooi valt dus niet meer af morgen weer wegen en dan maar hopen dat ze is aangekomen...please duim met me mee

    ELISE heeft geen ondertemperatuur meer gehad SUPER

    De PAPA van elise zit er vandaag wel even doorheen geloof ik...maar ja hoort erbij

    NICK is nogsteeds de trotste grote broer en gaat heel goed.... BEN HEEL trots op hem

    EN met mij ja gaat stukken beter dan gister...

    ben ondanks de voedingen snachts toch wel uitgerust... en wat rustigeren in mijn hoofd

    HELAAS heb ik gisternacht iom mijn VK besloten mijn BV op te geven.. omdat dat heel veel onrust veroorzaakte in mijn hoofd..
    Nu geef ik dus fles voeding en ik ben veel rustiger maar mijn WONDERTJE is heel tevreden...vind het best jammer maar het is beter zo.

    mijn BORSTEN of moet ik plat zeggen MEMMEM LOLA FERARI is er helemaal niet bij... die zijn natuurlijk nu wel even de klos doen echt zeer maar zijn serieus prachtig helaas maar van korte duur.

    van blaasontsteking heb ik even geen pijn...

    nou dit was weer even mijn update hopelijk zet deze stijgende lijn zich door...

    oh ja ik krijg trouwens 49 uur exclusief bevalling kraamzorg dus morgen zou ze voor het laatst zijn.. maar er is vandaag geregeld dor mijn VK dat ik nog 18 uur extra krijg.. om nog een paar dagen te kunnen genieten....

    nou meiden zetten jullie hem op.. ik wil namelijk lekker veel actie lezen hier...

    dikke knuffel voor jullie...
     
  2. Diaantje23

    Diaantje23 Fanatiek lid

    29 mei 2007
    2.644
    0
    0
    Telefoniste
    Tolkamer/Gelderland
    Heb ik niet helaas en die kan ik ook niet kwijt, want heb maar een hele kleine douche.. ik kan zelfs al niet meer mezelf wassen tenminste m'n benen niet. Dat moet danny doen, daarom ga ik nu ook douchen, want nu is hij thuis. En als het dan nog zo erg is bel ik ff
     
  3. ichtus

    ichtus VIP lid

    5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    @diaantje.. je klinkt iig nog lekker positief! :D ff lekker douchen.. dan zet t vast lekker door.. spannend meid..

    @krista.. zo'n man heb ik ook wat boodschappen betreft.. hij neemt van alles mee, maar of ik lust het niet of heb er geen zin in of kan het niet klaarmaken..kwam ie laatst met een of andere chinese/japanse soep thuis.. ik benniet zo'n soep eter, al helemaal geen bihoensoep of zoiets en buiten dat.. daar heb ik geen zin in. ik wil McDonalds!

    maar goed tis lief bedoeld..
    ;)
     
  4. Krista B

    Krista B Bekend lid

    15 apr 2007
    603
    0
    0
    Dwazie:

    Fijn dat alles weer een beetje beter gaat! En helemaal een luxe dat je extra kraamzorg krijgt, kun je nog wat langer geniet en uitrusten.
    Jammer van je "memmen"(haha :D ) maar er valt van een last van je schouders als je overgaat op flesvoeding.

    Succes!
     
  5. sizzel

    sizzel VIP lid

    26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    Fijn dat je je beter voelt Dwaas! En super dat het thuis zo lekker loopt! en ja.. mannetjes mogen ook kraamtranen hebben hoor! Hoort erbij denk ik!
     
  6. dwazie1980

    dwazie1980 VIP lid

    16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    oh diaantje als je het zo over je rugweeen hebt dan heb ik last van flashbacks hahha hopelijk zet ht bij jou ook door meid...
     
  7. sizzel

    sizzel VIP lid

    26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    kga ff op de bank liggen.. buik rommelt en beeb ook.. pfff... beeb zit heel hoog.. heel vervelend!
    tot strakkies!
     
  8. Mystery

    Mystery VIP lid

    21 jul 2007
    10.361
    0
    0
    @ dwazie , fijn dat t weer wat beter gaat :)
    komt vast goed :)
     
  9. ichtus

    ichtus VIP lid

    5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    @dees.. bij het teruglezen kwamik je berichtjes tegen..

    Fijn meid dat de crematie was zoals jullie wilden en dat je nu kunt beginnen met verwerken..
    Mooi dat je as bewaard voor ring en sieraad voor Luuk.. echt mooi..
    En de foto's... SMELT.. wat een prachtige mannetjes.. en wat is luuk mooi van kleur zeg.. alsof ie 10 dagen op wintersport is geweest...prachtig...

    Doe rustig aan, neem alle tijd en we zijn hier als je ons nodig hebt...

    Dikke kuss
     
  10. Krista B

    Krista B Bekend lid

    15 apr 2007
    603
    0
    0
    @Ichtus: JA, dat wil ik ook! En kaassoufle's... Mijn man is nogal naief, denkt dat ik onze dochter vergiftig met dit voedsel.
    Hij is nogal van de gezonde maaltijd, met dank aan mijn schoonmoeder!
     
  11. Mystery

    Mystery VIP lid

    21 jul 2007
    10.361
    0
    0
    hahah ichtus , je heb heel wa bij te lezen volgens mij he :)
     
  12. Mystery

    Mystery VIP lid

    21 jul 2007
    10.361
    0
    0
    @ krista * gooit stiekem een paar kaassoufles die kant op *
     
  13. Diaantje23

    Diaantje23 Fanatiek lid

    29 mei 2007
    2.644
    0
    0
    Telefoniste
    Tolkamer/Gelderland
    Ja weet je wat het is meis.. ik heb dat al vanaf week 35. Door die weeenremmers is het een tijd weggeweest en heb het dus nu alweer 5 dagen alleen trekken ze ook weer naar mijn hoofd en dat mag dus absoluut niet zei de Gyn. Het is dan net alsof er iets knapt in je hoofd.
    Ik heb wel een flink ongi gevoel in mijn buik en rug en continue harde buiken, dus ik hoop het nu ook wel doorzet eigenlijk, maar tis maar ff afwachten.
     
  14. ichtus

    ichtus VIP lid

    5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    hier ook dankzij schoonmama.. altijd groente overal bij en bij de mc besteld ie altijd salade.. :confused:

    Hij heeft zelf 13 jr bij mcdonalds gewerkt en ik 2 jr.. (hij was mijn baas ;) ) maar ik eet toch echt het liefst een mctasty hoor.. als ik konijnenvoer wil ga ik wel naar de groenteboer...
     
  15. Diaantje23

    Diaantje23 Fanatiek lid

    29 mei 2007
    2.644
    0
    0
    Telefoniste
    Tolkamer/Gelderland
    Ik ben ff douchen meiden.. tot strax
     
  16. Mystery

    Mystery VIP lid

    21 jul 2007
    10.361
    0
    0
    OW HOU OP OVER MCDONALDS ! HAHAH KWIL OOOOOK
     
  17. DaisySanches

    DaisySanches VIP lid

    20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Ben weer terug... is heerlijk weer hierzo. Smolt weg in mijn jas met sjaal... :confused:.... Ben weer wat armer, maar wel weer kleertjes en vluchttas inhoud rijker :D.
     
  18. debie

    debie VIP lid

    5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    kraamzorg; ik heb gekozen voor 24 uur, alleen zorg moeder en kind, moet er niet aan denken heel de dag zo'n muts in mijn huis. Huis is tip top schoon en mannetje kan en doet ook alles. Daarnaast komt mijn mams waarschijnlijk 3 dagen.

    Vk; Bloeddruk weer iets te hoog dus donderdag weer terug.

    Strippen, heb gevraagd wat ze doen als ik 40 weken ben, das dus wachten tot 42 weken en dan pas naar de gyn. Strippen doen ze hier absoluut niet, hoogstends bij een tweede kind.

    Aangezien ik op een zondag 42 weken zou zijn mag ik dan als het zover komt misschien wel vrijdag naar het ziekenhuis. Dus komt het niet uit zichzelf kan ik nog 3 weken wachten :cry:
     
  19. ichtus

    ichtus VIP lid

    5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    het bijlezen geef ik maar op geloof ik.. is echt onmogelijk.. alleen daar ben ik al een hele dag mee bezig dus dan blijf ik achter lopen..

    Hier zat ik gisteravond heerlijk in bad en ook maar s even rustig mijn *om met dwazie te spreken* memmen te onderzoeken.. kwam er ineens een enorme druppel colustrum uit :confused:

    Nu had ik net gelezen dat het hormoon oxytocine (of zoiets) de melkproduktie op gang brengt.. en laat dat nou ook het hormoon zijn dat de weeen opwekt.... ik heb nog nooit voor mijn bevallingen ook maar enig vocht uit mijn tepels zien komen dus dit was wel ff een aparte ervaring.. nu maar hopen dat dat hormoon ook wat weeen betreft zijn werk gaat doen.. ik voel er overigens nog niets van maar goed.. de tijd zal het leren
     
  20. Mystery

    Mystery VIP lid

    21 jul 2007
    10.361
    0
    0
    @ ichtus , komt goed meid , eigenlijk een hoop gezever :) op een berichtje van dwazie na dan :)

    @ melkproductie haha heb al veel truitjes in de was kunnen gooien met natte plekken der in , vanmorgen nog :)
    LAAT DIE WEEEN MAAR KOMEN DAN HOOR :)
     

Deel Deze Pagina