Wanneer gaat suus bevallen: Sizzel : 15:37 Sjalotjuh : 17.24 Baby4me: 18.33 Mystery : 16.48 MamaNorah: 18:01 Diaantje23: 16:00 Wen : 17:33 Nathalie : 16.15 Susan71 : 18.55 Vivian : 18.45
Joepie! weer een baby erbij! !!!BUDDYNIEUWS!!!!! sms van Suus haar man: Wij zijn sinds 15.45 uur de trotse ouders van een kerngezonde dochter. Haar naam is Tess. Ze is 50 cm lang en 3390 gram. Susan is thuis bevallen en alles is goed! xx !!!!!!BUDDYNIEUWS!!!!!!
JUEH! SUUS EN MAN: VAN HARTE MET DE GEBOORTE VAN TESS wat fijn dat alles goed is... geniet ervan en lekker uitrusten nu! knuff
zo hier is mannetje vanaf vandaag ook weer werken hij heeft late dienst,dus moeten alles nu saampjes doen heb nu mijn eten opstaan! en ga vanavond lekker relaxen op de bank! heb vanavond een avond geen kraamvisite in gepland de rest van de week is het weer vol wel leuk maar wel vermoeiend
SUUS EN PARTNER VAN HARTE GEFELICITEERD MET DE GEBOORTE VAN JULLIE DOCHTERTJE TESS. Zo Mystery en nu jij.... hihi.
maar ze was toch nog niet gestript , ik dacht dat ze om 15.00 een afspraak had voor het strippen of word ik nu gek ?
het is heerlijk hoor alleen sommige dingen moet je zelf een oplossing voor zien te vinden enz, maar als je die heb dan ben je weer trots op jezelf en de kleine maar ben helemaal verliefd en mannetje ook die is nu op zijn werk 1e dag weer en belde net hoe het ging enzz zo lief he
Onwijs van harte met de geboorte van Tess, Suus en man! Ik ben benieuwd naar je verhaal! Zou ze nog gestript zijn dan? Ze had al vanochtend voor ze naar de vk moest al weeën alleen dacht ze toen dat het geen echte weeën zouden zijn... ik denk dat het gewoon haar tijd was hoor.
ja kan me voorstellen dat t geweldig is ,.. ben zeer benieuwd hoe t hier ook gaat lopen ...... btw jij hebt toch ook katten he ? hoe reageren ze der op ?
ja ik had toch gezegd dat je vandaag aan de beurt zou zijn maar oh de dag is nog niet om, de avond is nog jong
mijn katten reageren er niet op joh echt super ze kijken wel en komen gewoon nast je op de bank, maar heb het idee ze voelen toch dat het eigen is zegmaar en ja toen ik zwanger was merkte ik het al aan de katten.