Hihi leuk he die mannen van ons Nou als ze met kinderen ook hetzelfde zijn dan komen dr nog wat traantjes aan! Die van mij is zo leuk met dr! Gewoon te schattig!
Hihi..ik merk ook echt dat ik niet meer zwanger ben hoor.. Geen zak chips meer 's avonds..geen pakken koek meer op een dag...2 broodjes i.pv stuk of 4/5 hahahaha...
Dat komt vast goed, ik vind 'm met de kids van anderen al zo geweldig... die zijn ook altijd dol op hem... hij werkt ook met kids, dus ben daar niet bang voor... dat wordt genieten, heb zo'n zin om hem met z'n dochter in de armen te zien!
Ik ga afsluiten hoor, ik heb het niet meer van de pijn. Ik ga op bed liggen zappen. Morgen een dag waar ik erg tegenop zie. Schoonouders zijn 40 jaar getrouwd. Ik heb wel heel veel zin om daar heen tegaan maar zie enorm op tegen de reis (2.5 uur) Als ik al aan de auto denk gaan m'n ribben alweer opspelen... We gaan morgen om 10u al weg. Zijn we daar op tijd. Kan ik daar nog ff liggen, slapen en bijkomen. 16u komt de rest van de fam. We gaan weer weg wanneer ik dat wil. Vluchttas gaat mee... Maar ik hoop echt niet dat het gaat beginnen hoor morgen... Wil lekker thuis zijn als het zover is.
wat is je meisie mooi missn.. had haar al gezien... wat zijn onze kanjers toch prachtig allemaal he... ik ben ook zo trots op mijn meid
poeh Boney heftig dagje zeg... wel heel leuk, maar ook vermoeiend, vooral met je rib... hoop dat je een super dag hebt & je beebje lekker blijft zitten hihi
Ik kijk nog even Dancing Queen af (10 min) en ga dan lekker douchen en naar bedje toe... slaap lekker allemaal! Als ik morgen wakker ben hoop ik dat er buddy nieuws over Mystery en Sizzel is...
ja meiden ik hoopte ook nog op nieuws van SIZZEL en MYSTERY, ik hoop morgen! ik ben naar bed toe! weltrusten allemaal!
Zo, druk gehad lijkt het wel. Heb ook niks teruggelezen . Als iemand de lijst nog bijhoudt, mijn afspraak bij de VK is nu 15-feb. Alles gaat goed, en de kleine is lekker ingedaald. Alleen het hoofdje zit nog niet "vast". Bij terugkomst had ik enorme trek in patat en hamburgers met een milkshake oops. Het ging met name om de milkshake, en daarna was ik zo moe, dat ik even ging liggen. Dus ben nergens aan toe gekomen... viel nl. als een blok in slaap.
Hallo allemaal, Gisteren ben ik als laatste van de januari mama's bevallen van een prachtige dochter. Dus hierbij draag ik het stokje officieel aan jullie over. Succes met alle bevallingen en geniet daarna lekker van die kleine! Groetjes pacific
Even op de webklik van de februarimamas gekeken.... Maar er is een hoop gebeurt. Vond het weer te veel om terug te lezen gaat ook zo hard hier..... 8 februari Mystery wordt vandaag ingeleid. SIzzel´s vliezen zijn gebroken en ze is nu in het ziekenhuis! Streepjes is op 4 feb. bevallen van een meisje Emely. Debie is op 6 feb. bevallen van een meisje Ilse. Vivian is om 18.50 uur bevallen van een gezonde zoon Bryan. Hij weegt 3880 gr en is 52 cm groot De uitslag van het hielprikje van Finn van Debora was niet goed, hij heeft MCAD.
haha, zo is het. We hebben ook echt heel veel pagina's vol gebept Ik kwam er alleen pas in november bij..... toen was het ook al zo gezellig hier
owww..... ik heb vandaag weer veel te veel gedaan, nu heb ik weer een zere rug naja, eigenschuld......Er zijn hier mensen die veel meer/ergere klachten hebben dan mij.