Februari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door bigdream, 25 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Amsy

Amsy Bekend lid

8 jun 2007
    559
    0
    0
    haha, dees, zou een beetje mosterd na de maaltijd zijn

2. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Miran, succes met de bevalling
    En Mom2be jij ook.
    Dat zijn dan misschien toch nog twee valentijnbaby's.
    Helaas werd ik vanochtend ook weer wakker met de baby nog in mijn buik.
    Ichtus, weet precies wat je bedoeld, elke keer weer teleurgesteld!
    Ben vanochtend nog bij de vk geweest omdat ik minder leven voelde. De harttonen waren goed, maar ik moest toch even langs het ziekenhuis om een ctg te laten maken. Joepie dacht ik, want uit ervaring weet ik dat dan de gynaecoloog ook even komt kijken en even inwendig onderzoek doet.
    Kom ik daar dus, tref ik ook daar een verloskundige aan :( Weg hoop!
    Alles was gelukkig goed en morgen mag ik weer op controle bij de vk. Die gaat me dan voor de tweede keer proberen te strippen. Ben benieuwd!
    Verder heb ik alles teruggelezen, maar weet echt niet meer waar ik op moet reageren :oops:
    Ga nu nog even een paar foto's maken van het kamertje. Dat is sinds een paar dagen ook echt af :D
    Vluchttas is het volgende project. Moet vandaag toch ook maar gebeuren!

3. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    @ Angel.. fijn dat alles goed was meid..

@Amsy.. jammer dat het niet heeft doorgezet.. en hier ach.. we zullen wel zien wanneer het komt hoor.. ik zet mijn geld denk ik maar op het zh na 42 wk... over de borstvoeding.. ik heb bij deze zwangerschap voor het eerst af en toe een druppie voorvocht.. heb ik bij de andere 2 nooit gehad en na de bevalling spoot het eruit....niks om je zorgen over te maken dus...

Striemen.. had ik nog van Jurian.. bij lisa niets bij gekomen en nu ook niet.. bij jurian was ik dan ook echt MEGA...

@dwazie.. t komt vanzelf..er is er nog nooooit 1 blijven zitten...haha :)
    Fijn dat Elise het gewoon prachtig doet en ja cburo's :rolleyes: hier hebben ze ook hun diploma bij een pak suiker gekregen hoor.. sjonge wat een mutsen...

@flesvoeding.. hier ook eenfles en rager en pak voeding gekocht voor het geval dat! geeft idd een rustiger gevoel..

@Anoek.. lekker verwend bij de kapper dus.. en die foto die ik wilde zien.. oke ik wacht braaf af...hahahah en die wallen zullen we onderhand allemaal wel hebben.. LANG LEVE MAKE UP :D

@Krista... Pfff sex.. moet er niet aan denken.. zei gister avond nog tegen edwin.. als ik wanhopig ben dan hoor je het wel.. Nou dan hoeft niet hoor was zijn reactie.. dan kan ik nog wel 6 weken wachten....

@mom2be
    Nou er is dus wel iets gaande... hopelijk zet t lekker door meid...TOITOITOI!

@mamaNorah.. Oeh. intratuin.. Geweldig.. kan ik echt uuuuuren rondstruinen en natuurlijk veel geld uitgeven.. ga weer een keer als ik op de been ben en dan lekker weer neiuwe planten aanschaffen voor in huis.. doe ik elk voorjaar.. heerlijk wat kleur in huis..kan daar echt van genieten..Vorig jaar heb ik alleen groen en wit gekocht.. zag er allemaal zo heerlijk fris uit.. s kijken waar ik dit jaar een kick van krijg...hahaha

@Dees.. ik lees gewoon je opluchting door je woorden.. SUPER DE PUPER.. helemaal blij mee... en fijn dat luuk je even wat rust heeft gegeven.. kun je er meteen weer tegenaan he.. :D
    en dat uitpoepen wil ik graag hoor, maar ja ons kereltje denkt er kennelijk anders over...ben benieuwd of de vlos straks gaat voelen, maar ik denk t niet..

@Wen.. ik klop wel voor jullie mee want voor mezelf heeft het geen zin meer.. hihihi.. en euh.. nou als Mrijn pas laat weer terug is dan bevallen we allemaal in record tempo als het vandaag nog gaat gebeuren.. Ik teken ervoor. dus Mrijn.. neem je tijd meid..!

@Mom2Be.. ga je ook mee in de zomer naar Dees voor de beebmeeting? zo ja.. zullen we dan samen rijden? Het hele eind! Naar het verre Belgie...? *hoezo wil ik alles graag goed gepland hebben?*hahahahaha...

@MIRAN.. SUPER MEID.. Krijgen we toch nog een valentijnbaby....
    Goed zo.. Heerlijk dat het nog goed te doen is.. krijg je de cm'ers mooi kado....Go Girl... (geeft mij ook weer wat hoop dat er hier wat ontsluiting is...)

@mom2Be.. ik voel me vereerd dat je aan me denkt tijdens je bevalling, maar ueh..T GAAT GEWOON GEBEUREN BIJ JE! Positief blijven he..
    Ik zal ook aan jouw denken...KNUF

Knuffel

4. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Is bitter lemon ook goed om de zaak in gang te zetten? Wist ik niet. Ga zo nog even langs de supermarkt :D

5. Amsy

Amsy Bekend lid

8 jun 2007
    559
    0
    0
    Lekker uitrusten Angel, ga zo ook even relaxed badderen. ben nog nooit zo vaak in bad geweest als de afgelopen paar weken,mijn god wat zal die energierekening mega zijn ;)

6. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Ik heb hier nog 2 verse ananassen staan. Alleen dat hart is smerig zeg. zo dradig en taai. haha, maar ik kan het allicht proberen.

7. naatje070

naatje070 VIP lid

24 jul 2007
    5.531
    0
    0
    huisvrouw
    Den Haag
    @Dees; 3 uur? :confused: Hoe houdt ie het vol?

8. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    @meiske.. wel veeeeeeeeel bitterlemon..
    en hopen dat t nu snel komt

@dees.. 3Uur? dacht dat het max 20 min mocht?

@Amsy.. je just made my day.. lach me een ongeluk, maar moet nu rennen.. ik mag naar de vlos.. tot strak ladies...

9. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Hier ook denk ik een toren hoog water verbruik. Normaal ging ik zo'n 2/3 keer per weer in bad, maar nu ga ik eerst 's morgens douchen en dan 's middags of 's avonds nog een keer in bad. En dat eigenlijk bijna elke dag.

10. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Nouhouwwww, ik mag 6 weken niet in bad, tenminste, niet zolang ik vloei en ik wil zoooo graag weer. Voor de bevalling ging ik ook bijna elke dag.

Ooh, wat eten jullie vandaag trouwens? Ik heb suddervlees op staan en dan aardappelpuree en doperwten erbij.

Ennuh Wen, nog bedankt voor de hint gisteren. Kheb net een heerlijk broodje gerookte zalm op, jammie!

11. Amsy

Amsy Bekend lid

8 jun 2007
    559
    0
    0
    Succes bij de vlos ichtus, enneh,positve thinking, die beeb van jou komt snel, dat moet gewoon....
    trouwens, waar woon je ergens in gelderland? ikzelf woon in raalte, dus wie weet wonen we wel heel dicht bij elkaar ;)

12. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    Ik doe ook mee Amsy... als kijkt mijn lief me aan alsof ie water ziet branden wanneer ik over sex begin haha

13. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Lijkt me echt een straf Dees als je niet in bad mag... Ik kan daar zo van genieten. Lekker tijdschrift en een magnum erbij. Heerlijk. Je zal 6 weken niet in bad mogen zeg...

14. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ichtus, dan zal het met die bitter lemon niet gaan lukken. Vind een glas of twee wel te doen, maar meer ook niet!
    Wilde ik net wat foto's maken van de babykamer, staat de camera nog ingesteld op zwart wit :( En ik weet natuurlijk niet hoe dat veranderd moet worden. Helaas, want ik ben best trots op de babykamer!
    @dees, Ik moest in het begin met bv na vijf minuten de baby "afkoppelen" zoals de kraamverzorgster dat zei. Weet natuurlijk niet of dat nog steeds zo is, want van mij is het al weer drie jaar geleden.

15. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    De post kwam hier net. Helaas geen stille aanbidder...

16. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    Nouhouwww... zolang jij het ongegeneerd over broodjes zalm mag hebben vertellen wij lekker dat we in bad hebben gelegen! ;)

En wij gaan aan de chocolade fondue hebben we besloten, weet niet wie het er vanochtend over had hier, maar bracht me op goede ideeen! :D

17. 40plusmama

3 uur ja. Ik ga daarom straks ook bellen. Na 20 minuten is hij vaak niet tevreden. Omdat hij zo klein is, is het drinken erg vermoeiend. Hij drinkt dan ook niet aan 1 stuk door maar valt steeds in slaap. Ik heb al tips gekregen om hem wakker te houden en dat lukt ook wel maar dan nog drinkt hij niet goed door. Als hij 20 minuten heeft gedronken laat hij wel los trouwens. Ik leg hem dan weg maar vrijwel meteen huilt hij dan weer en zoekt weer. Hij heeft geen zuigbehoefte want hij spuggt speen en pink uit. Geef ik hem dan een fles dan gaat die ook leeg dus hij heeft echt honger. Maar ja, als ik geen fles achter de hand heb (niet kunnen kolven vanwege de grote vraag van hem) dan moet ik hem wel steeds aanleggen.

Hij viel trouwens net weer in slaap dus de boobs krijgen even rust. Kan mama meteen even bellen zo.

18. Amsy

Amsy Bekend lid

8 jun 2007
    559
    0
    0
    haha, boney,moet altijd zo lachen bij het idee van jou met een heerlijke magnum in bad, heb gisteren wel witte paaseitjes genuttigd. is ook een hele klus hoor, het zilverpapiertje eraf peuteren met natte handen. Dus tip van de dag, pel eerst de paaseitjes voor je in bad gaat ;)

19. 40plusmama

En ik heb ook al lekker filet american op en biefstuk en gerookte paling en, en, en...... :evil: :p

20. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Ik vind het wel dapper hoor dat je zo doorzet. Ik hoop echt dat ik dat doorzettingsvermogen ook heb. Ik wil ook zo graag min. een half jaar vol maken...

Deel Deze Pagina