Hey... [klaagmodus] Ik ben er nu heel even tot ik zo naar boven, naar bed ga. Jeetje zeg, zo vekouden als ik nu ben, ben ik al jaren niet geweest. "t Lijkt wel alsof 1 week verkouden zijn in één dag gestopt wordt. Hopelijk is het morgen weer een stuk beter, want ik denk niet dat ik ga bevallen als ik me nog zo ellendig voel. [/klaagmodus] @Suus, fijn dat de curretage achter de rug is en dat het met Tess beter gaat. Hopelijk is er nu niets meer in je baarmoeder achtergebleven. Als dat wel zo is, gaan ze dan nog een keer curreteren? @MissN, goed dat je de knoop hebt doorgehakt qua flesvoeding. Hopelijk brengt het een stuk meer rust. @Sizzel, oei een ontsteking, das ook niet fijn. Hopelijk is dat snel weer achter de rug en kun je gaan genieten van je meisje. Hoe gaat het nu met Nora? Weten ze al of ze kan horen met haar andere oor? Mijn vluchtkoffer wordt onderhand een vlucht-hutkoffer. Steeds weer bedenk ik dingen die ik ook mee zou kunnen nemen naar het ziekenhuis. Gelukkig hoef k hem zelf niet te tillen. En ik heb zo'n grote skippybal zonder handvaten laten oppompen door mijn vader, om eventueel de weeeen op te kunnen vangen. Ben benieuwd of ik hem echt ga gebruiken, of dat ik weer de hele tijd onder de douche ga zitten. Weterusten iedereen, en wanneer komt dat babynieuws nou eens. Amma, Miran en Mom2b, zet 'm op! Oh, en hebben we al iets van Mrijn gehoord vanmiddag/vanavond?
ja das helemaal een goede oplossing en ja die cdtjes vinden we beiden niet fijn, maar vertrouw maar op de pil dan
---------------BUDDYNIEUWS---------------------------- NA EEN ZWARE BEVALLING IS ONZE DOCHTER ZOE(PUNTJES OP DE E) GEBOREN 3400 GRAM EN 51 CM.... TOT 6CM THUIS DAARNA ZIEKENHUIS...WAS HEEL ZWAAR MAAR MOEDER EN DOCHTER MAKEN HET GOED. PAPA IS ERG TROTS OP ZIJN GEWELDIGE VROUW EN DOCHTER GROETJES HELMAR EN MIRANDA DIT IS DUS DE SMS DIE IK KREEG VAN MIRAN... VAN HARTE GEFELICITEERD MET ZOE(MET PUNTJES) HIHI --------EINDE BUDDYNIEUWS-----------------------
@,MAMANORAH.... BETERSCHAP MEID.... HOPELIJK VOEL JEJE SNEL BETER oh caps stond nog aan... ze zeggen dat bevallen erg goed helpt tegen verkoudheid!
Thanks mamaNorah! Ik denk inderdaad dat Rosalie daar mee bezig is nu ik er wat meer over heb gelezen!
Oh als bevallen helpt tegen verkouden zijn, dan ga ik maar eens even een doe-het-zelf-vliezen-doorprik-setje halen bij de wupermarkt. Joma, hoe vol was die skippybal opgeblazen? Ik weet dat je hem niet helemaal vol moet hebben, maar hoe ver moet je er inzakken zeg maar? (beetje vage zin )
redelijk vol hoor vrij stevig!!!!een heel klein holletje zodat je er niet af rolt maar een zit holletje heb! snap je??
De vraag is alleen of je er iets aan kan bijsturen zodat ze niet meer de hele avond wil drinken/zuigen. Lijkt me een moeilijk dilemma, het accepteren en volhouden of niet.
Hahaha, ja ik snap 'm! Er zit nu bij mij ook een klein holletje in. 't Schijnt dat je er ook op kunt persen. Misschien moet ik maar eens gaan oefenen.
Ik had wel een aantal striemen op me buik, maar tijdens de bevalling waren dat er ineens een stuk meer geworden!
Miran en partner gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter Zoe (puntjes op de e)! Toch nog een valentijnsbaby Had ik ook wel gewild, maar helaas!
nou in het ziekenhuis zat marcel met een stoel achter me en ik ervoor op de skippybal en hij had me onder mijn armen beet heel fijn moet ik zeggen kon hij mij tegen houden!
All you need is love is bijna afgelopen (was ik aan 't opnemen) dus ik ga lekker in bed verder TV kijken. @Joma, oh dat is ook een goed idee inderdaad! Dan kan je partner je wat tegendruk geven. Tot morgen....
natuurlijk val jij daar nie tonder! Ik heb striemen op me buik en volgens mij vk kwam dat omdat ik te jong ben! Dat zeg je toch niet! K voelde me echt zo'n meisje van 15 toen ze ut had gezegd!
juist je snap het , was ook het advies van de gyn daar! en werkte perfect af en toe moest marcel me echt stevig tegen houden hihihi wist niet dat ik zo sterk was
Ben benieuwd wat de lactatiekundige daar over zegt! Dan hoef ik zelf niet meer te bellen Aangezien Rosalie er ook een handje van heeft!