Februari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door bigdream, 25 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    goedemiddag!

hier vanmorgen terug in bed gedoken na de fles en om 11 uur uitgekomen en kleine in bad gedaan weer fles gegeven haar kamertje gesopt en haar bedje verschoont , de zolder en de trap naar zolder gezogen, nu nog de 1e verdieping en beneden die is voor zometeen! moet tenslotte weer beetje fit worden en conditie op doen, en kilo,s verbranden :oops:

Alle mamma,s gefeliciteerd!

@Boney fijn dat je hulp krijgt!en ja de kleertjes verstoppen hihihi ze moeten nog ff geduld hebben :) en mannetje heeft verkeerd voorspeld helaas :(

@Mrijn fijn dat alles goed was en zondag dan is de grote dag spannend!en meer dan op je af laten komen kan je niet doen! mischien een zondagskindje ;)

@Daisy wauw toch de auto super !

@ichtus DIKKE KNUFFEL nogmaals!

@wen kijkse!

@de rest ben ik vergeten dikke knuffelsssss voor iedereen!

2. supermummy

supermummy Niet meer actief

Wow een 2e Valentijn Beeb! en snel en goed gegaan wat fijn voor je
    Van harte gefeliciteerd met Anna Elena :)

3. MissN

MissN Fanatiek lid

18 jan 2007
    4.443
    0
    0
    Purmerend!
    Mom2bofnie...van harte met de geboorte van jullie dochter...!

4. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany

WauW meid heb je mooi voor elkaar!! Van Harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter Elena!!!!!!!!!!!!

5. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    Mom2Be en partner: Van Harte met jullie valentijnsmeisje Elena..

6. AngelinaZ

AngelinaZ Fanatiek lid

12 feb 2007
    1.158
    0
    0

Gefeliciteerd met je dochtertje!

7. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    MOM van harte met jullie meid... de tweede valentijnsbaby mooi hoor...

verder meiden heb ik alles heel vuchtig gelezen wil iemand mij een update geven?

ik kom net bij de kapper vandaan... ben al een halve kilo kwijt alleen al aan haar... er is echt minimaal 20 cm af... heerlijk...

moest wel even wennen 2 uur zonder mijn dochter maar ik heb het getrokken... en maurice heeft het ervan genomen... hij vertelde helemaal trots ik heb getut met mijn dochter...in de tummy in de olie enz enz lache joh zon trotse paps...

kusjes

8. AngelinaZ

AngelinaZ Fanatiek lid

12 feb 2007
    1.158
    0
    0
    Nou de rest van het marathonlijstje is het helaas niet gelukt om voor een valentijntje te gaan.
    Wie gaat er mee voor de volgende marathon? ;) :)

21 februari 'volle maansverduistering'

Ik wil daar ook wel voor gaan want dat is mijn uitgetelde datum ;) :D

9. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    Jaaaaaaaaaa.... wat een goed nieuws!
    Mom ('2be' en 'ofnie' laten we er nu definitief vanaf) en partner, gefeliciteerd met jullie dochter Anna Elena!

10. AngelinaZ

AngelinaZ Fanatiek lid

12 feb 2007
    1.158
    0
    0

Om eerlijk te zeggen heb ik net alles bijgelezen maar ben het nu allemaal al weer "vergeten" :oops:

11. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    Volgens mij is het enige spannende tot nu dat amma in de weeen zit! de afspraak met de gyn is nu afgezegd in afwachting hoe de bevalling gaat verlopen..

Verder geen spannende dingen volgens mij.. tis rustig vandaag....

Lekker he je haar eraf.. voel je je meteen weer een ander mens..

Hier (ook bij wen) lekker moe en niet helemaal fit.. verder geen bijzonderheden....

Denk laat ik de update maar ff geven.. dienst en wederdienst he.. ;)

12. Krista B

Krista B Bekend lid

15 apr 2007
    603
    0
    0
    WOH...Dat is snel gegaan MOM2B! Van harte gefeliciteerd met jullie Valentijnsdochter Elena....

13. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    Mom2bofnie, Gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter, een echt mooi valentijnskado.

14. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    thnxx ichtus....

amma succes! zet hem op

15. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    Debora: veel plezier in de stad... ga maar lekker pronken met Finn!

Mrijn: niet gestript nee? echt fijn dat het nog zo goed gaat met jou en Juul... jij gaat gewoon voor een mooi zondagsmeisje... jeetje, wordt nu echt spannend voor jou! Ik ben het ook helemaal met je instelling eens hoor, echt fijn dat je nog zo lekker positief kunt zijn!

Boney: een plantenspuit? Weet je wat ik wel heb gevonden... Evian gezichtsspray, das een bus met een koele nevel die je op je gezicht kunt sprayen... staat zelf op dat het aan te raden is voor zwangere vrouwen haha...

Joma: ik denk dat je zeker 1,5 kilo verbrand hebt met al die huishoudelijke taken!

Ichtus: hoe gaat ie nu met jou? ik heb lekker even voor de tv gehangen en voel me al weer iets beter... maar veel doen zal het vandaag niet meer worden...

16. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    Ben ik weer.... jaja, heb toch al 3 cm ontsluiting! De gyn heeft me gestript en ze verwacht toch een baby dit weekend. Pff, krijg nu wel ineens de zenuwen, heb het sopje voor te poetsen klaarstaan (stel je voor dat er een stofje ligt).
    Vind het ook ineens zo raar dat mijn buik er straks niet meer is dus ik ga als ik klaar ben even lekker in bad, een momentje met mijn buik (ga het denk ik toch wel missen ondanks de ongemakken).
    En, ik heb een slaappilletje gekregen voor vannacht, heb nu al zin om lekker te slapen.....

17. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    wauw merk nu trouwens wel dat ikheel moe ben...

hoelang duurt dat ongeveer voordat je weer helemaal fit bent...elke dag opnieuw denk ik da tik alle energie heb om vervolgens in elkaar te storten

18. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    Joepie Anoek... fijn vooruitzicht voor het weekend! Ik duim voor je!
    Voel je ook al echt weeen enzo?

19. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    **Amma, geen idee of je hier nog komt voor de bevalling... maar denk aan je!**

20. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    spannend anoek.... maar komt goed hoor.. de eerste 3 cm heb je al!

Deel Deze Pagina