Heb zojuist via het postorderbedrijf trouwens een TomTom naar de ooievaar gestuurd... misschien is ie gewoon de weg kwijt?
Ow haha, je was er nog wel. Bitterlemon vind ik niet zo lekker. En de seks kan ik ook wel vergeten ben ik bang. Peter zegt dat het een fabeltje is. (van dat stofje in sperma) Niet dat ik nu zin heb hoor. En hij ook niet.
Hoi meiden, Daar was ik weer even. Zo te zien blijven er maar mensen bevallen (ja logisch ook, het is februari; het mag ook wel ) Maar tof in ieder geval toch, dat er zoveel nieuwe leventjes ter wereld komen. Ik heb alleen de laatste paar pagina's terug gelezen hoor, heb niet heel erg veel tijd en voel me niet zo heel lekker. Vandaag zijn we met Mischa gaan wandelen (voor het eerst). Was lekker, voor hem en voor mij. Hij heeft heerlijk liggen slapen, werd pas weer wakker toen we weer in de warme huiskamer waren, haha. Maar wat heerlijk zeg, om weer even buiten te zijn (het was er tot nu toe niet van gekomen). Heb wel mijn middagslaapje misgelopen en vanavond komt er nog kraambezoek dus ben straks waarschijnlijk aardig gesloopt maar heb van dat wandelingetje absoluut geen spijt, het heeft me (vooral mentaal denk ik) echt wel goed gedaan. En 'k voelde me zo trots, achter die kinderwagen! Groetjes, Lieke.
Ik zet al mijn geld op morgen Boney: ananashart gegeten bitterlemon gedronken TomTom naar ooievaar en ga mijn vriend straks overvallen!
Ik hoop voor je dat hij zin heeft... Veel succes met je verleidings dans.... haha En kaneel schijnt ook te helpen. Moet je geloof ik wel 2 kilo of zo eten. Maar goed, alle beetjes kunnen helpen
Nou ik lag nog niet met mijn gat in het water of weg krampen.. hmmmm Net wel weer wat, maar goed.. oude liedje he... Ik zou je backup ook wel willen zijn wen, maar weet niet of dat wel zo handig is... met al dat geoefen enzo...maar mocht je niemand kunnen vinden (wat ik me niet kan voorstellen) dan hoor ik het wel... zo nu ff koffie en dan bijlezen.. is gelukkig niet zoveel en dan ben ik weer van de partij...