Februari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door bigdream, 25 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hoi Allemaal,

Eindelijk is ze dan geboren, onze Sofie :D Het is een heerlijk meisje die al de eerste nacht door heeft geslapen. En papa en mama dus ook!
    Het was best wel een heftige bevalling.
    Vrijdagnacht waren de vliezen gebroken en had ik wat weeen. Zaterdagochtend is de vk langs geweest en ik had toen 2 cm ontsluiting. Viel een beetje tegen. En daarna gebeurde er niks, geen weeen meer! Heb er de hele dag op gewacht. Ben om 4 uur 's middags een dutje op bed gaan doen, althans, dat dacht ik. Toen begonnen de weeen weer, en hoe! Echt een weeenstorm! Het ging allemaal heel snel en om 18.20 is Sofie geboren. Na 1 perswee :D Gelukkig niet ingescheurd of ingeknipt :D Ze heeft gelijk lekker bij me gedronken en is een heel tevreden meisje. We moeten haar (nog) elke keer wakker maken voor de voeding. Haar broers en zus zijn reuzetrots op haar en ook wel een beetje uit hun doen. We hebben gelukkig een hele aardige kraamverzorgster!
    Zal proberen om morgen wat foto's in mijn album te zetten, want ze heeft een bos met haar :) Is weer eens wat anders dan een een kale baby (die heb ik er ook twee gehad)
    Fijne avond nog en ik kruip lekker mijn bedje weer in :D
    Sorry, maar ik heb nog niks teruggelezen :oops:

2. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    Hi Meiske,

Wat leuk dat je zo snel al even langs komt...fijn om te horen dat alles goed gaat met jou en Sofie... en wat heerlijk dat je vannacht goed hebt kunnen slapen!

Nogmaals gefeliciteerd natuurlijk met jullie meid! Ik ben erg benieuwd naar de foto's!

Geniet van je kraamtijd, je hebt 't verdiend!

liefs, Wendy

3. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    Hi Naatje, jeetje wat een druk weekend zeg... wat leuk dat het je nog lukt om over de huishoud en negenmaanden beurs te lopen! Ik had graag willen gaan, maar alleen de reis van 2 uur daarheen zou ik al niet volhouden... :(
    Heb je nog leuke koopjes kunnen vinden?

En trouwens nog gefeliciteerd met de verjaardag van je vriend... tis je in ieder geval gelukt om niet op die dag te bevallen... ;)

Ik denk dat de harde buiken nu ook niet zo gek is hoor... na zo'n drukke dag over de beurs lopen is je lichaam toe aan wat rust... geniet van je avondje!

liefs, Wen

4. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    Nou, niemand hier... ga ik maar eens een kopje thee zetten en me weer op de bank nestelen... :D

5. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Ik ga ff wat bed lezen.

6. Anieteke

Anieteke Actief lid

21 apr 2007
    301
    0
    0
    Hallo allemaal!

Ik heb hier ook een poosje meegeschreven, maar ik kon het niet bijhouden ;)

Maar afgelopen dinsdagnacht (12-2) om 4.31 uur is Femke al geboren (was 29-2 uitrekend). Ze woog 4050 gram en is 52 cm lang.

Helaas had ze een slechte start. Ze had in het vruchtwater gepoept en had het erg benauwd en moest even naar de couveuseafdeling aan het zuurstof.
    Met mij ging alles goed, en Femke kwam een paar uur later al naar mij terug op de afdeling. Helaas bleef ze suf en fladderig (kleine schokjes, heel eng om te zien) en moest ze weer terug na een dag. Een dag op de couveuse kamer geslapen en een halve dag op de babykamer, maar donderdagavond weer bij mij! Eindelijk! Ze was alleen zo erg afgevallen dat ze pas naar huis mocht als ze aangekomen was! Ze was 11% van haar geboortegewicht kwijtgeraakt en woog nog maar 3575 toen. Zaterdagochtend was de weegschaal weer 3630 gram en mochten we naar huis!

Nu nog 2 dagen kraamzorg thuis, ik heb een lieverd getroffen waarmee ik goed op 1 lijn zit!

Lieve allemaal, nog veel succes voor de zwangeren en de felicitaties voor de baby's!

Liefs Anita

7. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    hellooo. daar ben ik weer....

eindelijk rust... en nu lekker koffie!

ff teruglezen hoor

8. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    @Anieteke.. Gefeliciteerd met de geboorte van Femke... Fijn dat jullie na de moeilijke start nu gezond en wel thuis zijn.... super.. geniet lekker en rust lekker uit....

9. bigdream

bigdream Fanatiek lid

21 jan 2007
    2.484
    0
    0
    14 februari:
    Miran34 bevallen van een dochter Zoë! Met een zwangerschapsduur van 41 wk.

Mom2bofnie bevallen van een dochter Anna Elena! Met een zwangerschapsduur van 39 wk.

16 februari:
    Meiske74 bevallen van een dochter Sofie! Met een zwangerschapsduur van 41 wk.

Anoek1 bevallen van een dochter Sarah! Met een zwangerschapsduur van 41 wk.

Amma bevallen van een zoon Noah! Met een zwangerschapsduur van 41 wk.

17 februari:
    Mrijn bevallen van een dochter Julia! Met een zwangerschapsduur van 42 wk.

Gefeliciteerd meiden!
    @Annetieke, ik lees net dat je ook bent bevallen, van harte!

Voor alle meiden met de laatste loodjes, sterkte, ik denk aan jullie!
    Liefs bd

10. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    @Wen.. gelukkig dat t geen zorgen waren.. is ook niet nodig natuurlijk, maar was idd wel leuk geweest als ik aan de beval zou zijn, maar dan had ik t wel ff laten weten hoor....hihihi

Hier is het semi rustig.. heb geen echte harde buiken ofzo, maar voel me anders.. ben erg nuchter, maar toch voel ik me anders.. kan het niet omschrijven.... Kon ook niet veel hebben vanavond en de kinderen waren gewoon echt teveel.. bah...zo sneu voor ze.. ze waren wel erg lief hoor.. en gaven me een dikke knuffel...Schatjes zijn het....maarik ben blij dat ze op bed liggen nu..voel me gewoon raaaaar... :rolleyes:

Ik wil gewoon bevallen.. de dagen duren nu gewoon te lang...dat komt door mijn bil!die doet pijn! en das nie leuk! :(
    Daardoor kan ik niet zoveel meer en dan is het overal een bende en duren de dagen errug lang.. maar goed.. nog een paar en dan is dat ook weer over..hihhih..(kblijf positief...)....

@Kikkert.. meid leuk dat t allemaal zo goed gaat en dat dylan zo tevreden is.. geniet er lekker van meis...

@Meiske... zo jij ff snel je verhaal verteld....Super... Lekker uitrusten en genieten nu he....KNUFF

en euh.. boney..straks wordt je nog een annanas! :confused: ;)

@daisy.. hopen dat t gerommel doorzet..

@Naatje.. ow 9 maanden beurs.. had er zo graag heengegaan, maar door de bil ging t niet.. baaalen.. hoop dat het leuk was...en nu lekker met de beentjes omhoog en lekker genieten...misschien heeft beebje zo genoten dat het nu alles in het echt wil zien..hihihi ;)

De rest die ik vergeten ben.. SORRY :oops:

11. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Anieteke, van harte met Femke!

12. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    @ichtus meid ik duim heel hard voor je dat je maar snel mag bevallen. het is je meer dan gegunt meid. dikke knuffel voor jou

13. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    @Anieteke van harte proficiat met femke geniet er maar lekke van

14. Amsy

Amsy Bekend lid

8 jun 2007
    559
    0
    0
    Meiske en mannetje: gefeliciteerd met Sofie
    Anouk en mannetje: gefeliciteerd met Sarah
    Amma en mannetje: gefeliciteerd met Noah
    Mrijn en mannetje: gefeliciteerd met Julia
    Anieteke en mannetje: gefliciteerd met de geboorte van Femke,

Jeetje meiden, ben een weekendje minder online en hup 5 meiden bevallen, heerlijk zeg.
    Hoop dat jullie het allemaal goed maken, en heerlijk aan het genieten zijn van jullie kleine ukkies en van de kraamtijd.

Hier een vrij druk weekend gehad, 2 verjaardagen, wel erg gezellig. Veel harde buiken, maar nog steeds geen echt serieus werk. ben zo benieuwd wanneer ik aan de beurt ben, maar eerst Ichtus en Wen nog natuurlijk. Had gehopt dat jullie ook al meer zouden rommelen.
    Boney, vind je vasthoudendheid m.b.t. de ananasharten bewonderenswaardig. ben benieuwd of ze gaan helpen.

Meiden, ga lekker badderen, hele fijne avond.

Liefs Amsy

15. Lieke87

Lieke87 Actief lid

11 sep 2007
    308
    0
    0
    Elburg
    meiden, 'k heb een beetje genant probleempje...
    ik denk dat ik een steenpuist heb, in mijn lies. Net geen last meer van de hechtingen, krijg ik zo'n ding. 't Doet bij 't lopen, zitten, staan... nou eigenlijk bij alles, heeel erg zeer (zo'n rotding)... weet iemand misschien iets wat ik eraan kan doen? Ik moet zelfs m'n man vragen om de baby van boven te halen om te drinken omdat ik zelf het liefst zo weinig mogelijk loop nu. :( helemaal niet handig.

16. MamaNorah

MamaNorah Fanatiek lid

20 feb 2007
    1.654
    0
    0
    Hey Naatje, wel rustig aan doen hoor! Ik vond zo'n beurs al zwaar toen ik 6 maand zwanger was. Heb je nog leuke dingen gekocht/gekregen? En nog gefeliciteerd met je vriend!

17. supermummy

supermummy Niet meer actief

Anieteke,gefeliciteerd met je dochter Femke! Na een moeilijke start is
    hopelijk nu het grote genieten begonnen!

18. MamaNorah

MamaNorah Fanatiek lid

20 feb 2007
    1.654
    0
    0
    Jeetje dat is dan nog snel gegaan! Fijn dat je niet gescheurd of geknipt bent. Scheelt toch weer! Ik ben benieuwd naar de foto's.

19. supermummy

supermummy Niet meer actief

Bah bah pijnlijk! sterkte ermee meid!

20. MamaNorah

MamaNorah Fanatiek lid

20 feb 2007
    1.654
    0
    0
    @Anieteke, gefeliciteerd met jullie dochter Femke! Dat is even schrikken zo'n slechte start, maar gelukkig gaat eht nu goed met jullie!

@Bigdream, hoe gaat het met jullie?

@Ichtus, ik kan me voorstellen dat je het zat bent, je hebt al zoveel voorwerk verricht dat je er echt klaar voor bent! Ik blijf voor je duimen dat het toch snel gaat beginnen.

@Amsy, ik vind het ook zo'n spannende gedachte dat je gewoon niet weet wanneer het nu precies gaat beginnen. Veel plezier in bad!

@Lieke, ik zou neit weten wat je daar aan zou kunnen doen! Misschien toch even bij de huisarts langsgaan om wat te halen, want ik kan me voorstellen dat het niet lekker is.

Deel Deze Pagina