Februari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door bigdream, 25 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Boney

    Boney VIP lid

    23 dec 2006
    16.784
    0
    0
    Ik ben ff Paul kijken...
    Tot later.
     
  2. Meiske74

    Meiske74 VIP lid

    22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik kom hier ook nog even kijken voordat dit topic wordt gesloten....
    Ook de laatste mama's gefeliciteerd met jullie kleintje!
    Over het op de zij of rug slapen: Sofie slaapt op haar zij, afwisselend de ene keer op linker en de andere keer op haar rechter zij. Er wordt idd geadviseerd om de baby op de rug te laten slapen, maar ik ben dan heel bang voor een afgeplat hoofdje en dus een helmpje...Afgelopen week kwam er iemand van het cb voor het intakegesprek. Het was al een beetje een oudere dame (zeg maar van de oude stempel) en ze gaf me groot gelijk dat ik Sofie op haar zij leg :D
    @lodger wrapper. Ik heb ook de wrapper, de fleece uitvoering. Echt de beste koop in jaren :D Ik gebruik hem bijna overal voor. Als inwikkeldoek, als dekentje in de wieg, lekker in de kinderwagen. Zou er eigenlijk wel twee willen hebben. Helaas zijn ze een beetje prijzig, dus we doen het er maar met 1!
    Ga nu nog even bij de mama's kijken. Daarna lekker douchen, voeden en naar bed!
     
  3. joma

    joma VIP lid

    24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    hier ligt ze op haar rug! ;)
     
  4. joma

    joma VIP lid

    24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    wen je kan bij topic ! over deze site,s de mods vinden en daar mail naar sturen ;)
     
  5. joma

    joma VIP lid

    24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    ja hier moest ze ook van de kraamzorg op haar rug, maar ja was het zelfde bureau he? :)
     
  6. MissN

    MissN Fanatiek lid

    18 jan 2007
    4.443
    0
    0
    Purmerend!
    Gelukkig is het topic nog niet dicht.. :D

    Er moet toch een manier zijn dat we dit alles kunnen bewaren?
     
  7. Mystery

    Mystery VIP lid

    21 jul 2007
    10.361
    0
    0
    zijn we al zo ver dat iedereen bevallen is dan :D

    sorry ik ben de laatste tijd erg weinig aanwezig , maar ik heb nog steeds geen goed ritme hier thuis , ook is die kleine nog steeds aan het kutten met de voedingen ,... dus ben daar meer mee bezig :(

    GOEDEMORGEN TROUWENS ...

    suppermummy gefeliciteerd !
     
  8. sizzel

    sizzel VIP lid

    26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    goedemorgen allemaal!

    Nora slaapt ook op haar rug! afwisselend hoofdje links, rechts en soms recht vooruit! gaat prima!

    pfff... tis echt gedaan met dit topic! zal ik anders morgen of ze de mods een berichtje sturen dat deze dicht kan?
    Blijven schrijven in 2 topics is ook niet echt nodig nu..
    vind het wel heeeeeeeel moeilijk! we hebben veel gedeeld met zijn allen hier!

    Ik lees het wel als ik de mods moet vragen!
     
  9. 40plusmama

    40plusmama Niet meer actief

    Pffff, ik heb het hardstikke druk met van alles en met Luuk. Het lukt momenteel niet echt om te posten hier. Suppermummy en Daisy, van harte met de kleintjes! De laatste is nu geboren, de lijst gaat dicht :( .

    Toch een periode die je afsluit, wat is het snel gegaan en wat hebben we een leuk clubje zo. Op naar de mama's, een nieuw tijdperk.

    Raar dat dit zo'n emotioneel moment is eigenlijk maar dat is het wel. Kmoet toch even een traantje wegpinken hoor, we hebben zoveel met elkaar meegemaakt :cry: .

    Meiden, kom allemaal naar de mama's en uiteraard ook naar de meeting deze zomer.

    Ik ben blij met jullie.

    Dikke kus van mij
     
  10. debora21

    debora21 VIP lid

    4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    Ook ik wil even afscheid nemen van ons topic! Wat hebben we er naar uitgekeken met z'n allen: onze kindjes te mogen vast houden! En nu we allemaal bevallen zijn, vind ik het toch moeilijk om afscheid te nemen van m'n zwangerschap! Toch gek, dat het me zo veel doet, dat had ik nooit verwacht!

    Maar we gaan lekker verder met ons clubje bij de mama's!

    Dag zwangerschap...

    Liefs debora
     
  11. MamaNorah

    MamaNorah Fanatiek lid

    20 feb 2007
    1.654
    0
    0
    Gek hoor om dit af te sluiten, gek dat iedereen nu bevallen is en dat het nu ook onze maand niet meer is. We zijn nu allemaal februari-mama's!

    Heel eerlijk gezegd mis ik het zwanger zijn (nog?) niet. Het wondertje dat ik er voor in de plaats heb gekregen geeft me genoeg compensatie! :D :D
     
  12. Wen26

    Wen26 VIP lid

    16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    Heb Lotte een pb gestuurd, maar ze kunnen ons niet helpen. De vraag was al vaker gesteld & ze zijn nu bezig met een printvriendelijke versie van zwangerschapspagina.nl, maar dat zal nog wel even duren gaf ze aan... :(
     
  13. dwazie1980

    dwazie1980 VIP lid

    16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    jammer...

    maareh... ookal gaat deze opslot we kunnen toch blijven lezen?
     
  14. Wen26

    Wen26 VIP lid

    16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    Nou, daar komt het moment dan... ik neem ook afscheid van dit topic en ga officieel helemaal over naar de mama's... aan de ene kant voelt dat geweldig, wat hebben we lang naar het mama zijn toegeleefd, maar aan de andere kant vind ik het ook moeilijk om het zwanger zijn af te ronden :(

    Ik vond zwanger zijn geweldig, heb zo'n leuke, fijne & ook emotionele tijd gehad met jullie op dit forum... bedankt dat ik deze bijzondere periode in mijn leven met jullie mocht delen! Jullie zijn geweldig!

    JOEPIE, WE ZIJN ALLEMAAL MAMA! :)
     
  15. dwazie1980

    dwazie1980 VIP lid

    16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    ok dan doe ik het ook maar officieel...

    ik wil jullie bedanken voor alles...

    voor het feit dat jullie er altijd waren
    antwoord hadden om mijn vragen
    voor de gezelligheid
    om tegen te klagen
    om mee te lachen en te huilen

    gewoon omdat jullie mijn forumdinnetjes zijn geworden...

    kus
     
  16. Mystery

    Mystery VIP lid

    21 jul 2007
    10.361
    0
    0
    nou aan jullie teksten zie ik dat we idd op t einde zijn
    dan bedank ik jullie hier ook even voor alle hulp, steun , luisterende oren/ogen haha .....

    ook ben ik heel blij dat we samen bij de mamas verder gaan ,....

    een hele dikke knuffel voor jullie allemaal !

    ps nogmaals sorry voor het weinig meer hier zijn ...ga proberen bij de mamas er meer te zijn :)
     
  17. Mystery

    Mystery VIP lid

    21 jul 2007
    10.361
    0
    0
    [​IMG]
     
  18. MissN

    MissN Fanatiek lid

    18 jan 2007
    4.443
    0
    0
    Purmerend!
    Dan ga ik het ook even officieel doen..

    Bedankt allemaal voor de fijne 9 maanden die ik hier met jullie heb gehad..

    Bedankt voor alle antwoorden op de vele vragen, voor de luisterende oren..gewoon voor ALLES!

    Tot bij de mama's lieve forumdinnetjes...
    Enne..tot op de meeting!

    Byeeee...
     
  19. vivi

    vivi VIP lid

    3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    ook ik wil het even oficieel doen

    Meiden bedankt voor de leuke 9 maanden heb het hier super gehad, wat zal ik dit gaan missen mis mijn buik ook al af en toen ;)

    Maar we gaan nu op naar de mama's en daar gezellig verder kletsen en natuurlijk straks de meeting.

    liefs vivian
     

Deel Deze Pagina