Februari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door bigdream, 25 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. naatje070

naatje070 VIP lid

24 jul 2007
    5.531
    0
    0
    huisvrouw
    Den Haag
    Met 4 wielen lijkt mij ook wat stabieler, maar dat kan ik ook mis hebben hoor. Ik heb wel eens op mijn nichtje opgepast en toen merkte ik gewoon dat zo'n mandje echt handig is. Je kan ook wel zo'n netje nemen, die je aan de wagen kan hangen, maar als ie maar even vol zit, dan hangt ie al zowat op de grond.............

Super trouwens dat je em gekregen hebt! Ik wist niet dat je Quinny ook met 4 wielen hebt..........

2. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Wij hebben ook een aqua besteld en gekozen voor de 4 wielen. Hij vroeg of we veel de stoep op gingen. Toen ik ja zei kregen we het advies om een 4-wieler te nemen. Wanneer je namelijk de voorkant al op de stoep hebt staan en de achterkant optilt, kan dat ene wiel de wagen uit balans brengen. Je moet dan veel kracht hebben om hem in evenwicht te houden. Hard werken als je bijv. een zwaar of beweeglijk kind hebt.

3. 40plusmama

Ooooooh, krijgertjes zijn altijd leuk. Wij krijgen ook veel: een box, wieg, kinderstoel, wipstoeltje, een zak met kleertjes enz...

4. naatje070

naatje070 VIP lid

24 jul 2007
    5.531
    0
    0
    huisvrouw
    Den Haag
    Ja, precies, dat dacht ik al. Ik zie het al voor me, boodschappen aan de wagen, en dan stoepje op, en dan kiept ie hele wagen om, nou liever niet. Ik vind de wagens van tegenwoordig ook weinig aan, zal wel aan mij liggen, maar een paar jaar geleden had je nog van die wagens met mooie wielen en leuke kleurtjes. En nu heeft een wagen maar 1 kleur, beetje saai eigenlijk.

5. naatje070

naatje070 VIP lid

24 jul 2007
    5.531
    0
    0
    huisvrouw
    Den Haag
    Zo dat is veel! :D Eerlijk gezegd vind ik zelf ook wel leuk om dingetjes te kopen :D

6. 40plusmama

Ooh maar er blijft nog zat over om te kopen hoor :)

7. MissN

MissN Fanatiek lid

18 jan 2007
    4.443
    0
    0
    Purmerend!
    Heej allemaal..

Allemaal weer een fijn weekend gehad?
    Hier wel, we zijn lekker naar wat vrienden in Utrecht geweest.

Wij krijgen de Quinny Buzz kinderwagen.
    Maxi-cosi hebben we ook vorige week aangeschaft.
    Dat is de maxi-cosi cabrio fix, wij houden erg van zwart en de kinderwagen en de maxi-cosi zijn dus ook zwart.

Groetjes,

8. AngelinaZ

AngelinaZ Fanatiek lid

12 feb 2007
    1.158
    0
    0

@ Twins heppie beursdeej toe joeeeeeeeee, proficiat en hoop dat je een leuke dag hebt vandaag.

@ Dees, dat was ikke :D Ik zal zo eens kijken naar je site dan.

Liefs Angel

9. AngelinaZ

AngelinaZ Fanatiek lid

12 feb 2007
    1.158
    0
    0
    Mooi hoor die foto's. Als de baby's geboren zijn kennen we ze bij jou dus op de foto laten zetten :) hihi

Liefs Angel

10. naatje070

naatje070 VIP lid

24 jul 2007
    5.531
    0
    0
    huisvrouw
    Den Haag
    Best wel een lekker weekend gehad. Ben allang blij dat ik steeds meer mezelf wordt, haha. Me vriend dit weekend; Naat ik snap jou niet, de ene keer ben je zo, en de andere keer ben je weer anders. Ik zeg, ja ik ben zwanger. En ben je normaal zegt ie. Hahaha, wel grappig, maar ik voel me ook steeds meer normaler voelen, niet meer moe en prikkelbaar.

Al die namen van die wagens zeggen mij echt nog niets, haha, moet me toch wat meer gaan verdiepen :D
    Heb je er geen foto van?

11. 40plusmama

Foto van onze kinderwagen staat ook in mijn album.

12. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    goedenavond meiden vandaag lekker op visite geweest!en lekker van het zonnetje genoten!ik hoorde iemand die naar babysuperstore Rotterdam gaat oftewel burghout!daar hebben wij onze kinderkamer besteld en van de week sluier besteld en 9 delig badset aqua is superleuke winkel en leuke mensen!goede ervaringen dus!

13. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Mooie wagen Dees. Wat voor merk is het? En hoe duur ongeveer?

joma, wij wonen ook in de buurt van Rotterdam. Bij die superstore, hebben ze daar veel showmodellen staan van kinderwagens?

Ik ga lekker pizza eten. Ben alleen en ga daarna lekker bij pa en ma een bakkie doen.

14. 40plusmama

Het is de Adventure Cruiser en hij was afgeprijsd van 599 voor 299.

15. naatje070

naatje070 VIP lid

24 jul 2007
    5.531
    0
    0
    huisvrouw
    Den Haag
    Daar wil ik naar toe! :D
    Is dat die 9 delige set van 39 euro? Ik denk dat ik de meeste dingetjes aqua ga kopen, das een beetje neutraal.

16. naatje070

naatje070 VIP lid

24 jul 2007
    5.531
    0
    0
    huisvrouw
    Den Haag
    Dat meen je niet :confused:
    Waar heb je em gehaald, ook bij superstore?
    Zo leuk met dat lime groen erbij :D

@boney; Lekker pizza! Heb net spinazie op, ook lekker en gezond, haha.

17. 40plusmama

Bij Superstore Tilburg. Ze hebben allemaal (per winkel) verschillende aanbiedingen begreep ik.

18. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Is dat de Xadventure? Daar heb ik ook naar gezocht, maar niet die kleur gezien.
    Waar heb je hem gekocht?

19. 40plusmama

Hmm, daar stond van 599 voor 299 en in de folder van Superstore Asten in Tilburg staat hij van 499 voor 299. Ach ja, wat maakt het uit.

Het is volgens mij de Xadventure ja maar dat weet ik niet zeker. Het was wel een op=op aanbieding. Ik krijg hem in week 45 want eerder wilde ik hem nog niet.

20. naatje070

naatje070 VIP lid

24 jul 2007
    5.531
    0
    0
    huisvrouw
    Den Haag
    Volgens mij is het idd een Xadventure, die rijdt volgens mij best lekker, heb ik uitgetest in babydumpwinkel. Hopen dat ze em ook in Rotterdam hebben :D

Deel Deze Pagina