Februari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door bigdream, 25 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. naatje070

naatje070 VIP lid

24 jul 2007
    5.531
    0
    0
    huisvrouw
    Den Haag
    Met de gratis autostoel?

2. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Ja maar die heb ik niet genomen. De maxicosi is veiliger zei hij. Je kon ook een waardenbon krijgen voor de helft van de waarde. Dat heb ik gedaan en voor dat geld een zeiltje, molton en hoeslakentje genomen. Ik hoefde daar zelf maar een beetje voor bij te leggen dan.

3. naatje070

naatje070 VIP lid

24 jul 2007
    5.531
    0
    0
    huisvrouw
    Den Haag
    Dat is wel netjes dan, volgens mij ben ik daar straks niet meer weg te slaan :)

4. 40plusmama

5. 40plusmama

Weet je wat ik ook prettig vind? Mocht er iets misgaan (je weet maar nooit) mag je de wagen terugbrengen in de originele verpakking en krijg je je centjes terug. Daarom heb ik hem ook meteen besteld.

6. naatje070

naatje070 VIP lid

24 jul 2007
    5.531
    0
    0
    huisvrouw
    Den Haag
    Dat vind ik ook wel een voordeel! Je hoopt het natuurlijk niet, maar er kan altijd iets mis gaan. Volgens mijn vriend denk ik negatief, maar mijn nichtje heeft bij 20 weken ook haar kindje moeten verliezen, omdat sommige organen niet aangelegd waren. Als je dan met al je spulletjes blijft zitten, lijkt mij dat ook niet leuk.

7. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    @boney ja ze hebben ook showmodellen maar niet veel!als je veel showmodellen of grote koopjes hoek wil super veel koopjes in alles en nog wat!zou ik je adviseren naar Baby Park in gouda gaan!daar kijk je je ogen uit in showmodellen en koopjes hoek!en natuurlijke ook de nieuwste trends!

8. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    @naatje ja ik heb die 9 delige badset voor van aqua voor 39 euro !en ja zit trouwens ook aankleed kussen bij!

9. 40plusmama

Ze hadden bij de Superstore ook showroommodellen maar daar hadden ze niet die garantie op. Gaat er dan wat mis kan je hem niet terugbrengen.

10. naatje070

naatje070 VIP lid

24 jul 2007
    5.531
    0
    0
    huisvrouw
    Den Haag
    Geen geld hoor! Bij somige betaal je al 39 euro voor alleen het badje!
    Nog een weekje en dan zijn mijn ouders weer terug van vakantie, en dan vragen of ze mee gaan naar Rotterdam :)

11. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    ja is niet duur die badset en nog leuk ook hihihihi volgende week gaan wij ook weer ff dan is de sluier binnen!

12. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    zo hey... zo veel geschreven weer! Ik heb maar 2 pagina's terug gelezen hoor... kan het allemaal niet bijhouden :)

heeft iemand anders ook de Bugaboo gekocht? Wij hebben de Denim editie uitgekozen... vind hem zo stoer, ook leuk voor m;n vriend om er achter te lopen :D

ben een beetje zenuwachtig, morgen de 2de afspraak bij de verloskundige... tot nu toe alleen een intakegesprek en echo gehad bij 11 weken. We krijgen morgen het hartje voor het eerst te horen, hoop dat het lekker tikt, ben ik weer even gerust gesteld...

liep vandaag in de stad (living statues in Arnhem) en kwam allemaal mensen tegen die ik al een tijd niet had gezien... zagen allemaal meteen dat ik zwanger ben, zo blij dat het nu zo goed zichtbaar is hihi

fijne zondagavond nog allemaal & werkse weer morgen!

13. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    Een goedeavond allemaal zo er is weer genoeg verteld sinds vanmorgen, ik heb zelf een mutsy adventure maar die heb ik 2ehands gekocht die doet het nog goed dus.

Verder heb ik leuk dagje gehad gezellig met zijn allen naar markt geweest en daarna op terasje endaarna nog even in de kroeg we zijnop tijd thuis want mijn mannetje wou het f1 wat hij had opgenomen nog even zien maar goed ook want ik ben kapot! Ik ga ook zo een slaapje doen hoor morgen weer een lange dag op het werk.
    Hele fijne avond nog allemaal en voor straks alvast sweet dreams

14. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    sow er is weer veel bij getypt...ik heb ook maar 2 pagina's bijgelezen "te veel" vandaag naar brabant geweest en daarna nog even naar zandvoort--->helaas konden we weer snel naar huis ivm de hond mocht niet het strand op grrr ik was echt pissig want we waren extra naar de zee gegaan omdat de hond zo van water houd, maar het mannetje heeft belooft nog een andere keer als het goed weer is naar zeeland te gaan.

weet iemand trouwens of je kaartje van de jonge gezinnen beurs moet bestellen of niet?

want mijn mannetje wilt als het niet te duur is (entree) ff gaan kijken.

liefs kikkert

15. 40plusmama

Cadzand Bad mag je met aangelijnde honden komen. Er is een site waar op staat welk strand je met honden mag komen. Even googlen want ik weet geen adres ;)

16. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    bedankt ik ga een zoeken. want op veel stranden zijn honden tussen 9uur en 19uur verboden op het strand helaas.

17. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    zo! ben je ff een weekendje weg! Wat hebben jullie veel geschreven zeg!
    @dees: hele mooie foto's zeg! :D

Leuk hoor al die foto's van de beestjes!

@de dames die jarig waren: gefeliciteerd! en hopelijk hebben jullie een leuke dag gehad.

Over de kinderwagen: heb er een van Topmark, heel onbekend. In aqua, met 4 zwenkwielen, die je vast kunt zetten. En toch een behoorlijke boodschappenmand eronder. Vind ik ook belangrijk. Ondanks dat het geen bekend merk is vind ik hem super! Heel soepel in gebruik en erg stabiel.

Ben lekker het weekend bij mijn schoonouders geweest. Mijn schoonpapa was jarig. Heel gezellig!

Hoofdpijn is nog steeds niet weg, en heb ook af en toe gevoeloze vingers, en ik word heel raar misselijk boven in mijn buik zeg maar... En heb vrijdag de huisarts niet te pakken gekregen! Morgen nieuwe poging!

Nou weltrusten allemaal!

18. MamaNorah

MamaNorah Fanatiek lid

20 feb 2007
    1.654
    0
    0
    Hoi Dames,

Nog even een berichtje voor ik naar bed ga...

Twins en Krista gefeliciteerd met jullie verjaardagen! Hopelijk hebben jullie allebei een leuke dag gehad. :D

Dees, mooie foto's!

Ik heb niet zo veel aan m'n weekend gehad. Ik ben de deur ook niet meer uit geweest, het liefst had ik de hele tijd in bed of op de bank gelegen. Veel hoofdpijn (heb vanmorgen toch maar paracetamol genomen, anders was het echt niet te doen). En mijn hartslag bonst door m'n hele lijf bij de misnte geringste inspanning. Morgenmiddag naar de allergoloog met m'n dochter, en dinsdag en donderdag kijkers voor het huis. Dus tussendoor moet ons huisje ook nog goed schoon gemaakt worden. Ik zie niet wanneer ik dat zou moeten/kunnen doen. Manlief wil wel alles doen maar ja die werkt de hele week dus dat schiet ook niet op.

Nou ja, weer genoeg geklaagd. :(

Welterusten allemaal

19. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    @Mamanorah. Is je bloeddruk al eens opgemeten? Hoofdpijn en het bonken van je hart kan daarop duiden. Laat het eens meten.

Ik ga lekker slapen. Vandaag een heerlijke dag gehad. Ben blij dat ik me weer wat beter voel.
    Truste lieve allemaal. Wil nog ff zeggen hoe gezellig ik het hier vind. Het is zo leuk kletsen met jullie. Over baby uitzet enzo.
    Slaap lekker.
    Knuf Boney

20. bigdream

bigdream Fanatiek lid

21 jan 2007
    2.484
    0
    0
    He meiden,
    Goedemorgen, wat gaat het hier toch snel!Ik heb zeer beroerd geslapen en ben nu al weer wakker.
    Maar heb weinig energie.

Morgen weer naar de vk, heerlijk!
    Wat een mooie kinderwagens hebben jullie allemaal.
    Wij hebben hem nog niet gekocht, maar ben wel druk met informeren etc.
    Ik wil een combiwagen met 4 wielen dat we voorlopig vooruit kunnen.
    En die goed kan rijden op verschillende ondergronden.
    Echt heerlijk om er zo mee bezig te zijn!
    Liefs bd

Deel Deze Pagina