AAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHH Mijn buurvrouw is zwanger! Hier mag ik het er wel neerzetten! Niemand kent me toch! Echt helemaal geweldig! kwam net met de test bij ons aan de deur! Super he! (deed ik ook bij haar toen ik getest had..) en dat bij de laatste ivf-poging! helemaal geweldig! Stonden net samen te gillen..hihi... Het zou ook zo maar een 2-ling kunnen zijn, dat zeggen we namelijk ook al een hele poos! er zijn er namelijk 2 terug geplaatst! Gefeliciteerd buuf! ik weet dat je af en toe mee leest dus nogmaals gefeliciteerd! Toch nog samen zwanger dus! @ dwazie.. meid toch.. wat vervelend dat je je zo rot voelt... mooi klote allemaal.. Kom hier je hart maar luchten hoor! Dat mag! @ Bigdream : Een heeeeeel fijne vakantie! geniet ervan! @ baby4me : ik vind je banner echt super!
wahaha! ja das een beetje moeilijk! Vind het ook maar niks hoor! ik ga waarschijnlijk minder werken en op het werk heb ik een kruk gekregen (winkel) en dan moet gaan zitten kijken hoe mijn collega's werken! ja doeg dat kan ik dus niet he!
Hemeltje hebben wij niet maar een klamboe van voile. Er komt een haak in onze slaapkamer zodat hij daar boven de wieg kan hangen. In de babykamer komt ook een haak zodat hij daar boven de wieg of heb ledikantje kan hangen.
sizzel: gefeliciteerd met je buurvrouw, wat leuk! lachen joh, dat ze aan de deur komt met een test! Hebt zeker hele leuke buren! Mijn collega waar ik laatst over schreef heeft ook goed nieuws gekregen vrijdag, het hartje klopte en ze is 8 weken, nu wil ze nog 4 weken wachten om het te vertellen. alleen ik weet het, buiten haar man en misschien een goede vriendin... ben ook helemaal blij voor haar! ze heeft al zoveel pech gehad met eerdere zwangerschappen1 hoop dat het nu in 1 keer goed zit!
ik zat ook al te denken waar ik dat dan aan zou maken o'n klamboe! Zo'n haak zal ik hier maar niet doen, vind de woningbouwvereniging niet zo leuk denk ik....
Ja super goed contact met de buren. Zij waren ook de enige samen met onze beste vrienden die wisten van deze zwangerschap! Ik heb ook echt heel veel aan ze gehad toen ik de miskraam had gehad. Precies in die tijd is namelijk ook haar eerste ivf-poging mislukt. Hebben heel veel met elkaar gepraat toen... en nu nog steeds! ook super voor je collega joh! Ik kan me zo goed voorstellen dat je wil wachten met vertellen tot de 12 weken.. dat had ik namelijk ook heel sterk!
oh fijn dat je toen iemand had om je verdriet een beeje mee te delen! Lijkt me zo moeilijk... Maar dan weet je echt van elkaar hoe je je voelt....
We hebben vanmiddag walnoten geraapt in een parkje hier in de buurt. De fruitschaal zit weer helemaal vol, heerlijk! Daarna is manlief rozenbottels gaan plukken en heb ik rozenbottel-appeljam gemaakt. En hij is heeeeerlijk. Ik ben alleen nu zo gammel als een.....euhm.... gammel dus . Vanavond lekker worteltjes van de tuin eten en dan hebben we weer een aardig rondje natuur gehad hier.
Ik heb weer wat foto's in mijn album gezet. Een van mijn buik van ongeveer anderhalve week geleden, nog een van de babykamer en niet te vergeten van de wieg. Hier is mijn mannetje nog druk mee bezig om hem op te knappen. Hij en zijn broer hebben hier nog in gelegen. De wieg is al 36 jaar oud, dus de verf was niet mooi meer. wij verven hem in white wash. Gisteren met de beide (a.s.) oma's gewinkeld. naar de babydump geweest en naar de babyplanet. Ze stonden er helemaal versteld van wat er tegenwoordig allemaal wel niet te krijgen is. Best grappig. Ik weet niet beter zeg maar. We hebben gezocht om een kinderwagen, die wordt ons geschonken door beide opa's en oma's. Vinden jullie dat niet geweldig? Het wordt de Koelstra flexxo plus in jeansblauw. Dat wisten we al lang, maar goed dat shoppen is toch nog steeds heel leuk! Daarna heb ik de beide oma's op een koppie capuccino getracteerd op een terassje. Heerlijk in het zonnetje, maar helaas hadden ze geen cafeinevrije capuccino. Dus ik denk, dan maar met caf. Ik werd me toch duizelig gisteravond, net of zou ik onderuit gaan. Ik schrok erg. later realiseerde ik me dat het waarschijnlijk van die capuccino kwam. ik drink al maanden geen cafeine meer... Dom he? Vandaag lekker gefietst 15 km. met mijn mannetje op de nieuwe fietsen. Blijf ik toch nog wat in actie naast het zwemmen. Ik ben erg tevreden over wat ik nog kan. Ik let wel goed op, dat ik niet te veel buiten adem raak, want dat is niet goed voor de baby! Oh ja, de mevrouw van de babydump vroeg aan mij wanneer ik de baby verwachtte... december... oh neee.... november dan? Ik zei nee februari ... Ik denk zelf dat het van mijn darmen komt, dat ik zo'n dikke buik had gisteren, het is vandaag al weer wat afgezakt. Maar dat hoefde zij niet te weten. Zo ik ga eten koken. Ik hoop dat jullie mijn foto's leuk vinden.
@ Pooh : je foto's zijn hardstikke leuk! Het wiegje is ook echt mooi hoor! leuk joh! en wat gaaf dat ie al zo oud is! Heeft wel iets speciaals! grappig trouwens dat de "oma's" niet wisten wat er allemaal te krijgen is.. grappig is dat he!
@sizzel, wat een leuk nieuws van je buurvrouw! @Pooh, Schattig wiegje zeg! @Hemeltje, ik ga het hangwiegje van www.wiegje.nl bestellen, en laat of mijn moeder er een hemeltje voor maken of ik bestel het bijpassende hemeltje erbij. @Dwazie meid dat klinkt niet echt als een roze wolk die zwangerschap van jou! Ik heb het al eens eerder geschreven, maar voor bekkenklachten zweer ik bij de osteopaat. zou zomaar kunnen dat het met je hoofdpijn ook een stuk beter gaat als je daar eens langs gaat. Sterkte in ieder geval! En fijn weer van je te horen. ik heb trouwens ook de 21e mijn 20 weken echo! Gaan we samen. Liefs Laura
Sorry breek even in... Sizzel, leuk te lezen dat je hier het goede nieuws hier al hebt gemeld, maar verder mondje dicht hihi ons geheimpje! Dikke knuf Naatje
meid lekker aan doen waar je jezelf lekker in voelt! en zal vast een superdag worden! jammer van je naaimachine hoop dat tie gemaakt kan worden je went toch aan je eigen spullen en knopjes!
bah meid ! dikke knuff en ik snap dat je zwanger zijn zo niks aan vindt hoor! en mag altijd je ei kwijt hier he!