Februari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door bigdream, 25 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    nog een vragje he dames... toen ik de vk opbelde om een afspraak te maken vertelde ik dat ik een vijf weekse cyclus had en dat mijn laatste ongi op 30 april was begonnen.. volgens de normale telling zou ik nu 7,4 wk zijn maar ivm langere cyclus geeft banner terrecht 6,4 aan..vind het wel raar dat de vk daar geen rekening mee houd.. ik had bij mijn vorige zwangerschappen steeds de normale telling aangehouden en bij de echo's bleek toen dat ik minder ver was. dat was toen zo'n domper.. ik hou het maar op 6,4 en wacht mijn echo op 13 juli wel af. hebben jullie hier ook mee te maken gehad?

ik ga ff poetsen.. is door de moeheid behoorlijk blijven liggen dus moet nu echt gedaan worden..hihih....

tot later...zal wel zaterdag worden want morgen ben ik beeeeere druk...

@ lolly... lees het net pas...balen meid.. en heeeel veel sterkte... hoop dat het snel weer lukt!

big hug

Desiree

2. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    hoi lieve lieve meiden...

ten eerste wil ik even kwijt ..... niemand hoeft zich tegenover mij te verontschuldigen hoor... om teksten als het is voor een goed doel... want ze spreken namelijk de waarheid... heb wel moeite met de opmerking het hoort er bij en het is m aar een paar weken... die heb ik hier gelukkig nog niet gelezen.. maar geloof me na 3 dagen 24 uur ziek zwak en misselijk... ben je er echt goed klaar me

@vivian lieverd ik weet echt wat j bedoeld heb zonet ook even moeten huilen als een klein kind... voel me zo balen heel veel sterkte ook voor jou meid... dikke knuf

GENOEG ELLENDE

voor alle zwangere die lekker aan het genieten zijn... jullie verdienen het ben erg blij voor jullie dat jullie jullie zou goed voelen.. jullie zijn fantastisch.. ik lees momenteel even niet alles bij omdat ik het liefst gewoon in mijn bedje lig maar wil jullie laten weten dat ik wel aan jullie denk
    en voor iedereen die een mooie echo heeft of gaat krijgen ben ik super blij....en dat meen ik...
    dikke knuf....

3. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    @dwazie meid wat is het toch balen allemaal he ik met al huilen als ik zon lief berichtje lees niet te geloven, ik heb net mijn baas gebeld en blijf morgen nog thuis en dan ga ik misschien maandag morgen weer werken als het beter gaat.

Ik ben het helemaal eens met dwazie meiden geniet lekker van jullie zwangerschap en maak jullie geen zorgen als je niet misselijk bent zeg dan maar gewoon tegen jezelf ik hoor bij die 50% die geluk heeft en dat niet krijgt geniet er maar lekker van die 9 maanden zijn om voor je het weet dikke knuffel voor jullie allemaal en voor jou een xtra dikke dwazie

4. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    @vivian weet je al wat voor medicijnen je krijgt...

5. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    @dwazie de assistente heeft me de naam gezegd maar weet het niet meer ik ga ze nu zo halen maar heb wel moeite ermee om de deur uit te moeten maar het is voor een goed doel he

6. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    ja das erg he.. ik moet natuurlijk elke dag gewoon mijn zoontje naar school brengen en weer van school halen... nou ik zie daar erg tegenop elke keer.. maar dat moet nou eenmaal.....
    knuf

7. baby4me

baby4me Fanatiek lid

11 apr 2007
    1.830
    0
    0
    Dwazie, heel veel beterschap! Helpen de medicijnen nog niet echt die je hebt gekregen?

8. baby4me

baby4me Fanatiek lid

11 apr 2007
    1.830
    0
    0
    wie heeft er ook zo'n last van een rommelende buik? Het lijkt wel of ik bijna niks meer kan verdragen van eten/drinken. Heb net een bekertje thee op maar mn buik is weer flink aan t rommelen dus denk dat ik dadelijk weer naar de wc kan gaan..

wel vervelend dat ik zo'n last van mn darmen heb.
    Dat is misschien wel bijna net zo vervelend als misselijkheid.

9. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    daar ben ik weer ben eventjes naar de apotheek geweest
    @dwazie de medicijnen die ik gekregen heb heten: cyclizine hoop dat ze werken

10. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    Dwazie, vivian en alle andere meiden die zich beroerd voelen! Heel erg veel beterschap! Wij denken aan jullie... Hopen ook dat jullie heel snel weer opknappen!

Hier weer een heeeeele lange dag gehad op het werk.. pfff.. ben nu op.. vanavond komen mijn ouders op visite! Wel gezellig hoor! Maar wil nu eigenlijk alleen maar slapen...;)
    Maar zo voelen bijna alle dames zich hier volgens mij.. ik ben gelukkig niet alleen! hahaha

11. AngelinaZ

AngelinaZ Fanatiek lid

12 feb 2007
    1.158
    0
    0
    Kunnen we samen ongeduldig zitten zijn haha. :)
    Ik mag een dagje later naar de VLK. De 17e dus.

Liefs Angel

12. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Als het goed is word ik ook een februari 2008 mama. Vandaag voor het eerst naar de gyn geweest. En die zag alleen een leeg vruchtzakje. Maar was wel in de baarmoeder genesteld. Hij zei dat het waarschijnlijk te vroeg was voor een echo. En ik moet daarom over 2 weken op 5 juli terug komen! Ik hoop zo dat het allemaal goed gaat!

13. knor

knor Fanatiek lid

4 mrt 2007
    2.392
    0
    0
    Groningen
    Vanmiddag 2 positiebroeken gekocht, ik had al een echte zwangerschapsbuik aldus de verkoopster. Ik draag naar voren, komt vaker voor dat je nu al een buik begint te krijgen. Een andere verkoopster schatte in dat ik al op de helft was hihi. Ze zitten heerlijk!

@ariel: hoop dat alles goed komt

14. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    welkom meid!
    hey meid klopt je banner wel dan ivm met leeg vruchtzakje?

15. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    hahaha op de helft zo wel leuk zijn als al zover is,maar die buik heb ik ook al hoor!

16. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    Ja he word je ongeduldig van he kan niet snel genoeg gaan als het aan mij ligt slaan we gewoon paar weken over sorry voor de rest hoor maar kan gewoon niet wachten

17. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    meiden voor mij wordt het al aftellen naar maandag ben zo nerveus !ohhhhhhhhhhhhh

18. AngelinaZ

AngelinaZ Fanatiek lid

12 feb 2007
    1.158
    0
    0
    ikke! ik heb een enorm vette huid nu ook :(

19. AngelinaZ

AngelinaZ Fanatiek lid

12 feb 2007
    1.158
    0
    0
    Ja inderdaad, want de tijd gaat veel te langzaam als je graag iets wilt.
    Maarja misschien ook wel omdat ik bij velen lees dat ze al zo snel een echo krijgen.
    Ik heb 2 miskramen gehad en mag "pas" in week 9 naar de VLK en dan moet ik dus nog voor echo? Heb gelezen dat daar een week wachttijd voor staat, dus ik mag in week 10 een echo dus.
    Maar lees hier terug dat vele dan allang een echo hebben gehad?
    Hoe zou dit kunnen dan dat verschil?

Liefs Angel

20. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    ligt aan de vk of gyn die je hebt! maar ik zou er om vragen de meeste die ook mk hebben geahd mogen al tussen de 6 en 7 weken ! ik ga maandag voor 1e echo spannend hoor!

Deel Deze Pagina