Februari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door bigdream, 25 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    @ Dees... fijn dat je al zo lekker met het kamer bezig bent... hier komt alles 'pas' rond half november...
    en echt gaag dat je zo goed voelt waar welk kindje ligt... dat lijkt me zeker heel apart & bijzonder... ik kan soms heel duidelijk voelen hoe ze ligt en soms kan ik er niks van maken :)

@ Joma... vind het echt rot voor je dat je nu even niet kunt werken. Reageerde ze wel fijn op je werk?

@Suus... leuk die paarse en roze kleurtjes :) wij houden het bij zeeblauw/groen... is voor een meisje ook leuk toch?
    en nee tekst voor geboortekaartje... ongelooflijk, dat wordt nog een klus! :(

2. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    @ Wen: zeeblauw en groen....ook erg mooi! En tuurlijk kan dat voor een meisje, die kleuren zijn niet verbonden aan een geslacht. Ik heb zelf ook veel blauwe kleertjes voor de kleine gekocht.

Ik ga mijn mannetje maar eens wakker maken. Is toch veel gezelliger met z'n tweetjes.

Xx

3. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    goedemorgen allemaal..

ík heb ff bijgelezen maar ben bijna alles al weer vergeten..

wel wil ik Vivian even een flinke knuff geven.. meid wat een onzekerheid! niet te geloven! Hopen dat alles toch goed is! We blijven positief denken!

Ik ga zo weer ff met mijn mams winkelen. Moeten allebei nieuwe schoenen hebben en de mannen hebben liever dat wij dan samen gaan.. dan gaan hun de auto helemaal poetsen! ...Mannen! hihi

oja.. eergisteren dus walnoten gegeten.. was geen succes.. Toen we gisteren naar de Randstad gingen moesten we de auto langs de kant zetten omdat alles eruit kwam... pff.. was zo ziek als het maar zijn kon... Niet grappig.. Na 4 uurtjes was ik helemaal leeg... (van onder en van boven...pff...)
    Daarna ging het wel weer..
    Nu nergens meer last van.. Geen walnoten meer voor mij!
    Mijn moeder zei ook dat je daar overgevoelig voor kunt worden in de zwangerschap. Dit ivm de looistoffen of zoiets die daarin zitten.. Nou ik neem het zekere voor het onzekere en neem ze gewoon niet meer!

Zo ga er weer vandoor!
    Tot straks allemaal!

4. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    Heb weer bijgelezen en ook weer alles vergeten! :(
    Wilde iedereen een fijn weekend wensen! Wij gaan zo met de trein naar m'n schoonouders. Vind ik altijd erg leuk, geeft mij echt het gevoel van een minivakantie :D

Oh las wel dat iemand vroeg hoe m'n frietjes waren: ze waren heerlijk! :) :) En m'n frikandel ook! haha Enne als het effe kon had ik er graag nog een choco milkshake bij gehad, maar die hadden ze niet!

5. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    ja op mijn werk wel hoor! wat dat betreft mag ik niet klagen! zijn allemaal begripvol ;)

6. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    leuk die kleuren! :) en ja dat niet gelijk halen en twijfelen klinkt bekend ;) dat heb ik dan ook!

7. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Nieuwe buikfoto in mijn album :confused:

Meiden, fijne dag allemaal. Wij gaan nu boodschappen doen en dan naar Hilversum. Bye, bye.

8. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    shopse! en hoop dat je leuke schoenen vindt! en ja dat van die walnoten heb ik al vaker gehoord, dus uhm niet meer doen ! :)

9. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    veel plezier bij je schoonouders! :)

10. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    hoi meiden
    bedankt voor jullie steun en lieve woordjes gister en vanmorgen, mijn mannetje en ik hebben veel gepraat en besloten om toch de punctie te doen dan kunnen we in ieder geval kindje met downsndroom uitsluiten is al een beetje zekerheid he maar gelof me het is neit de makelijkste beslissing die ik ooit heb moeten maken

11. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    fijn dat jullie zo moeilijke keus hebben kunnen maken :( maar zitten er aan die punctie geen risico,s als ik vragen mag?

12. Twins

Twins Actief lid

18 mrt 2007
    472
    1
    0
    België
    Vivian poeh, wat een lastige periode moet jij nu door... denk dat het belangrijk is dat je samen die beslissing hebt kunnen maken. En dan maar positief denken dat de punctie geen effect zal hebben op de zwangerschap. Ik denk dat 'juiste' beslissingen, die beslissingen zijn waar je samen achter staat.

Ik denk aan jullie...!

Lieve groetjes
    Twins

13. Twins

Twins Actief lid

18 mrt 2007
    472
    1
    0
    België
    Heb zelf donderdag mijn 20 weken echo gehad en alles was piekfijn in orde. Hebben alles gezien wat we konden zien en het zag er zo mooi en volmaakt uit :D

En heb de gyn op tijd kunnen waarschuwen om geen aandacht aan het geslacht te geven, dus wij weten nog lekker niets 8)

14. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    fijn dat je goede echo had! nu lekker van genieten ;)

15. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Goedemiddag meiden,

Vivian, fijn dat jullie het eens zijn over de keuze die jullie moeten maken. Lijkt me heel erg moeilijk

Twins, gefeliciteerd met jullie goed echo. Altijd fijn om te horen.

16. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Zo, ik ben ook weer gearriveerd.
    Ga nu ff lekker de was buiten hangen en de boel hier een beetje opruimen. Veel gewerkt allebei de afgelopen week, dus hier is een bom ontploft.

Ik wou dat het al maandag was. Wil zo graag dat ik die echo achter de rug heb.... Heb nu zoveel spanning en ben zo zenuwachtig... Das ook niet goed.

Ow ja, dees, mooie dikke buik. Je ziet wel verschil dat jij er 2 hebt. Is een stuk groter als die van ons.

Tot straks

17. bigdream

bigdream Fanatiek lid

21 jan 2007
    2.484
    0
    0
    He meiden,
    Ik kreeg net de uitnodiging voor de cursus bewust bevallen.
    Het begint maandag 29 oktober.
    Het is alleen jammer genoeg niet in mijn eigen woonplaats.
    Maar goed wel 19.00-20.00 uur dus dat is wel fijn, niet zo laat!
    Ik ben heel benieuwd, word er zelfs een beetje zenuwachtig van, het wordt weer een stukje echter allemaal!
    Spannend allemaal hoor.

18. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Goed dat jullie er samen uit zijn gekomen! Wel een hele moeilijke beslissing! Sterkte ermee meis!

19. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Dames ff een leuk nieuwtje!
    Vanochtend werd er heel lief ontbijt voor me gemaakt. Dus ik kom beneden, staan er allemaal kaarsjes en de tafel helemaal mooi gedekt. Dus ik dacht al dat ik een belangrijke dag vergeten was ofzo. Maar nee na een tijdje vroeg vriendlief of ik het echt niet door had. En ik zei nee, wat is er dan?
    Toen kwam die naar me toe gelopen draaide mijn stoel naar zich toe en ging op 1 knie, pakte een doosje met ring uit zijn zak en vroeg of ik met hem wilde trouwen! :)
    En ik heb ja gezegt!

IK GA TROUWEN!!! :):)

20. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    \:D/ \:D/ \:D/ \:D/ \:D/
    Hoera voor Ariel!
    :whistle::whistle::whistle::whistle::whistle:

Deel Deze Pagina