Februari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door bigdream, 25 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Pfff....ik ben afgekoeld.
    Zometeen een paar hamburgers en broodjes klaarmaken.

Wat eten jullie?

2. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    @ MamaNorah voor de haren te ontklitten weet ik wel iets wat heel erg goed werkt

schwarzkopf ---> gliss kur, hair repair in een spuitfles. het is flesje is doorzichtig met een roze vloeistof. het ruik lekker je hoeft het niet uit te spoelen en ze worden niet vettig.

3. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    we hebben trouwens vandaag onze box opgehaalt tweede hands maar de box ziet er nog heel goed uit.

ik zie dat ik remie ben.....dames waar is iedereen?

4. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    zo rustig hier?

wij hebben aardappels met brocoli en een balgehakt op!

5. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    pfff wat een figuur :confused:

6. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    Hallo! Hier ben ik ook weer ff... even stoom afblazen van beneden... vandaag eerst mijn broer en de baby op visite gehad, daarna mijn schoonmoeder die kwam eten, was allemaal super gezellig... liggen we net eindelijk samen op de bank, lekker knus tegen elkaar een beetje tv kijken... kaarsjes aan... zegt mijn vriend: ik denk dat ik maar eens weg ga... heb het gevoel dat ik de deur nog uit moet! :evil: Ik kan het even niet uitstaan hoor... hebben druk weekend gehad, morgen begint de werkweek van 40 uur weer... morgen avond is hij er niet want nachtdienst... waarom dan nu ineens weg moeten? bleh (sorry voor mijn klaagzang ;) )

@ mamanorah: wat een schattig meisje is Norah zeg, vroeg me steeds al af hoe ze er uit zag...

@ Silvia: gefeli met je huisje

@ deborah: mooie buik hoor! (en boxershortje ;) )

@ joma: dus je zit voorlopig thuis nu? vervelend aan de ene kant, maar wel fijn dat je nu je rust kunt pakken...

@ suus: yep, daar gaan we weer met onze fulltime job! ;)

fijne avond nog allemaal...

ik ga zo maar eens expeditie robinson kijken & dan morgenvroeg weer controle bij de vk... ga nu om de 4 weken, maar ik denk dat vanaf morgen om de 3 weken is...

7. bigdream

bigdream Fanatiek lid

21 jan 2007
    2.484
    0
    0
    He meiden,
    Zo hier een gezellig weekend achter de rug!
    Morgen weer proberen voor een paar uurtjes te werken, we zien wel hoe het gaat!

Verder ben ik veel aan het piekeren, is de kinderopvang straks wel geregeld, hoe zal het zijn straks etc. Nog maar 15 weken....

Verder vandaag ook weet flink last van harde buiken.
    Baarmoeder is denk ik ook flink aan het groeien.

@Suus oh daar zou ik ook pissig om zijn!
    @Joma, rustig aan meis! (doe ik nu ook echt waar!;) )
    Trusten meiden.
    Liefs bd

8. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    Ja hier is mijn baarmoeder denk ook flink aan het groeien! en buikkie ook! oja en sinds vanmiddag ineens zo ,n jeuk op mijn buik iemand hier ook al last van?

9. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    bah meid mannen! nee gelukkig is de mijne als we eindelijk saampjes zijn ook thuis is en blijft ,hij heeft veel continu diensten dus extra lekker als je saampjes thuis bent! DUS begrijp je geklaag! klaag maar lekker hier hoor! dat mag ;) dikke knufff

ja meestal vanaf nu zo beetje om de 3 weken vk bij ons wel tenminste ;) en ja denk dat ik het thuis moet zien te vermaken maar doe rustig aan ;)

10. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    ja raar he dacht ik ook uhm nog ruim 16weken gaat hard dan he en dan ja heb je dit en dat geregeld ;) en ja ik doe wel rustig aan ! :) en ik heb ook wel last denk van mijn baarmoeder die goede speurt maakt ;)

11. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Pff, irritant soms die kerels.. Ik was even flink pissig geworden denk ik.
    Lekker vroeg naar bed gaan met een leuk boek of lekker tv kijken! En geen woord meer tegen hem zeggen 8)

12. MamaNorah

MamaNorah Fanatiek lid

20 feb 2007
    1.654
    0
    0
    Dank jullie voor jullie complimenten over mijn Norah :D

Joma, mooi kamertje! Ik heb ook al een paar keer flinke jeuk op m'n buik gehad, volgens mij komt dat door het oprekken van je huid of zo.

Suus, jeetje zeg ik kanme voorstellen dat je erg geschrokken bent.

Wen, mannen.... Ik snap dat echt niet. Kun je eindelijk even bij elkaar zijn, gaat ie weg. En zelf zou zoiets gewoon niet bij je opkomen. :evil:

Bigdream, niet teveel piekeren hoor. Er is voor alle dingen een oplossing, en het meeste gaat gewoon vanzef goed.

Ik ga nog steeds om de 5 weken naar de vk. Pas vanaf de volgende keer (26 weken) om de 4 weken, en daarna om de 3 weken. Ik moet wel de volgende keer urine meebrengen voor controle.

13. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Jeukbuik: Dat heb ik al weken de hele tijd. En dan echt over m'n hele buik. Misschien een teken dat ik erg striae ga krijgen...

14. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Truste meiden...
    Ik ben alleen vanacht. Vriend zit in het noorden van het land. Hij heeft daar morgen een begrafenis van een oom en vandaag ging hij naar fc groningen. Dus blijft hij daar maar. Is wel zo makkelijk. Morgen en overmorgen vrij. Toch maar gezegt dat ik niet kom morgen. Ga lekker shoppen met m'n moeder morgen. Die belde net nog om 23u (op m'n werk.... hihi)dat ze daar toch wel erg zin in had.
    Slaap lekker.

Kus Boney

15. MissN

MissN Fanatiek lid

18 jan 2007
    4.443
    0
    0
    Purmerend!
    goedemorgen meiden...

Zometreen even 3 uurtjes werken en daarna mag ik afrijden..:D
    Duimen jullie allemaal voor me...?

Tot later en een fijne dag allemaal..

Knuffie..

16. bigdream

bigdream Fanatiek lid

21 jan 2007
    2.484
    0
    0
    Goedemorgen meiden!
    Vannacht veel liggen woelen en draaien, maar goed het is weer ochtend, zo weer even werken.
    @Missn, ik duim voor je meis!
    Liefs bd

17. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Mogguh meiden!

Hier best een fijn nachtje gehad. Ik slaap nu met een kussen onder m'n buik, slaapt veel beter! Moet er alleen zo vaak uit om te plassen..
    Stap zo in de auto naar school, wordt een lange dag.

MissN, ik duim voor je!

Andere meiden, fijne dag vandaag!

18. naatje070

naatje070 VIP lid

24 jul 2007
    5.531
    0
    0
    huisvrouw
    Den Haag
    Spannend zeg MissN!
    Veel succes vanmiddag! :D

19. Niet meer actief

godver..... klote laptop... m'n laptop is overspannen... heel m'n bericht weg en die was enorm.....

m'n laptop is dood aan t gaan, hij wil niet meer normaal aan en m'n muis is overspannen, die schiet over t beeld heen,,,... en dat ding maakt medaar een herry, KRAAAAAAK KRAAAAAAAK... vrees dat ik er binnekort afschied van moet gaan nemen....

Maargoed ff in t kort : alle dames die t nodig hebben dikke knuf, alle dames die een echo heb ben veel plezier!

Hier gaat alles goed, heb veel pijn maar verder geen klachten... ben de afgelopen 5 weken 8 kilo aangekomen :confused:

vanmiddag hebben wij kijkers voor ons huis, dus ik ga ff poetsen voor zo ver dat nog gaat...

zo nu eens zien of ik t ok knopje kan raken met m'n hypermuis...

20. Niet meer actief

MissN Veel sucses!

Deel Deze Pagina