Februari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door bigdream, 25 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    ik vind het ook zo zielig voor dr man/vriend. die is niet alleen ze vrouw kwijt maar ook de kindjes waar ze (waarschijnlijk) echt naar uit hebben gekeken.

2. Niet meer actief

mogge dames

jeetje wat erg! Sterkte voor alle nabestaanden! Dat lijkt me echt verschrikkelijk, je verwacht zoveel nieuw leven en dan is het in 1 klap allemaal weg....

3. supermummy

supermummy Niet meer actief

Dit is inderdaad verschrikkelijk! Wat moet haar man en familie zich alleen voelen :(

Dus bij elk kwaaltje dat je hebt of verandering of dat je je niet zo lekker voelt etc. serieus nemen en dokter inlichten. beter 1 keer te veel dan te weinig.

4. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Ik kreeg net al een mailtje van me vriend dat ik me er niet te druk om moet maken. En ik moet zeggen ik maak me dr ook niet echt druk om vind het alleen vreselijk voor de nabestaanden word er zelf niet echt ongerust ofzo door. (vriend denkt dat ik me tegenwoordig alles aantrek ofzo :()

5. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Nou, ik moet toch wel 2x slikken moet ik zeggen en word wel een beetje bang. Nou ben ik de hele zwangerschap al angstig, dat scheelt. Ik zal blij zijn als maandag alles goed blijkt op de echo en als mijn dagcurve goed is.

Ze had zwangerschapsvergiftiging maar dat komt toch vaak pas aan het einde voor? En de oorzaak is een hoge bloeddruk of suiker? Kweenie meer. Nou ja, beiden worden bij mij scherp in de gaten gehouden gelukkig.

Poeh.......

6. 40plusmama

Berichtje maar verwijderd. Was een link naar de uitleg over zwangerschapsvergiftiging. ;)

7. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Volgens mij is 1 van de verschijnselen idd hoge bloeddruk en die is bij mij prima dus maak me geen zorgen.

8. Niet meer actief

dat artiekel had ik beter niet kunnen lezen .... :confused:

9. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Ohw jeej! niet meteen zorgen gaan maken he!

10. Niet meer actief

Pff nee maak me al zorgen genoeg, ga dit snel vergeten... maar er staan wel dingen bij waarbij ik even moest slikken (onherkenbare buikpijn, pijn boven in buik enzo....)

11. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Anders moet je het de volgende keer als je bij de arts bent gewoon even aankaarten...die kan het voor je uitsluiten

12. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    ohh nou gaat iedereen zich zorgen maken!niet doen meiden ,stress is ook niet goed! knuffffff en alles is gewoon goed! ;)

13. 40plusmama

Dat had ik eerst ook Tantepino want ik heb ook vaak buikpijn en verkleurde urine en moeite met plassen maar ze checken mij elke week op eiwit in de urine en bloeddruk. Daarbij prikken ze ook elke 4 weken een groot aantal dingen in mijn bloed dus ik ben niet meer zo bang.

Bij angst of twijfel gewoon vragen om een bloedonderzoek en gewoon je angst uitspreken. In ons ziekenhuis hebben ze liever dat ik 10x voorniks bel dan 1x te laat. Volgens mij denken ze zo overal wel.

14. 40plusmama

Ik heb de link verwijderd, wil geen onrust zaaien ;)

15. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    Morgen dames!

Oh wat verschrikkelijk, zeg!

Ik wil verder niemand ongerust maken, maar wil dit even vertellen zodat je leest dat het ook goed kan gaan!
    Mijn moeder heeft ook zware zwangerschapsvergiftiging gehad: de symptomen zijn idd: hoge bloeddruk, een strakke band om je maag, eiwit in je urine (dit is de meest voorkomende, en de vk heeft het zo getest dus als je ongerust bent, gewoon vragen) en vocht vasthouden.
    Mijn moeder heeft bij mijn broer acute zwangerschapsvergiftiging gekregen tijdens de bevalling, en heeft dus ook niet veel meegekregen van de bevalling, want ze lag onder de medicijnen. Zodra je bevallen bent, verdwijnt het uit je lichaam! Ze had het ook bijna niet overleeft...
    Bij mij heeft ze het in het midden van de zwangerschap gekregen, en heeft ze helemaal plat gemoeten. Zowel in het ziekenhuis als thuis. Van mij heeft ze wel een normale bevalling gehad.

Ik vind het knap van mijn moeder dat ze na zo'n heftige bevalling van mijn broer toch nog voor mij gekozen heeft! En je ziet het hoeft niet fataal te zijn. Mijn moeder zegt dat je het echt wel merkt als je het hebt, want dan voel je je echt beroerd.

Helaas gaat er dus toch nog wel eens wat mis... :cry: Vind het echt erg voor haar man.

16. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    weet je wat ik wel vreemd vind: Mijn ha en vk houden bij en laag vol dat je dit pas na je 24ste week kunt krijgen. Lieselotje was pas 13 weken... Misschien is het anders met een tweeling?

17. 40plusmama

Ze was verder want op 9 oktober was ze iets van 16 weken ofzo. Ze was een a.s. een aprilmama. Ze hebben haar waarschijnlijk te weinig gecontroleert. Bij ons zijn ze met tweelingen erg zorgvuldig en in ons geval zelfs helemaal. Het is lastig iedere week op en neer naar het ziekenhuis maar ik ben er wel blij mee. Daarbij als ikzelf enige twijfel heb of iets extra wil hebben nagekeken gaat mijn gyn er meteen in mee. Ik vroeg donderdag wanneer ik weer een groei-echo krijg en die staat meteen voor maandag en vanaf nu elke 4 weken.

18. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    oh ok dees. Dat wist ik niet.
    Ja, ik vind het super dat ze je zo goed in de gaten houden! Zo hoort het ook. Ok, leuk is het niet om iedere week in het ziekenhuis te zitten, maar je weet in iedergeval dat het goed gaat...

19. 40plusmama

Ik ga boodschappen doen met manlief, tot later.

Ooh ja, nieuwe buikfoto in mijn album :confused:

20. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    Zo dees! Mooie buik! Er was gister iemand in de winkel, en die had denk ik ongeveer zo'n grote buik als jij en zij was ook zwanger van een tweeling! Was leuk om te zien joh! Ik geloof dat ze zei dat ze dat 23 weken was, of 27... nu weet ik het niet meer!
    Moest meteen aan jou denken! Zij kreeg een jongetje en een meisje... Heb echt even met haar staan kletsen, normaal ben ik niet zo kletserig met klanten! :)

Deel Deze Pagina