wij hebben ook de priori .... we hebben alleen beide geen rijbewijs ,dus hij staat bij opa in de auto
daarom hebben wij ook een andere autostoel.. nora ging steeds overeind zitten.. (wat dus duidelijk niet lukt!)
Thanks Zo heel erg is het ook weer niet hoor.. Ik ga zo weer even op de bank tv kijken en dan naar bed, is het morgen vast weer over. Jij ook nog niet helemaal opgeknapt of wel?
goedenavond meiden! geweldig die foto,s weer! nou ja de kids zijn geweldig! hier drukke werkdag gehad en om 19 uur werd Gwen terug gebracht en ze had gelukkig ondanks de verkoudheid goed doorgeslapen van 17.30 tot 7.30 hopenlijk heeft ze ritme weer terug, heb ff met haar gespeeld en gekroelt en ligt dus nu wat later op bed. zelf heb ik het ook goed te pakken zere dikke keel en verkouden en alles zit vol ,maar ja vanzelf gekomen gaat ook weer vanzelf weg! oja MYS alvast fijne vakantie!
Ja hoor, ze is niet zo groot. Wordt wel beetje krap nu maar kan op zich nog wel. Moooooooie foto Sizzel!
oja morgenmiddag mogen wij weer meten en wegen! ben benieuwd! en wanneer krijgen ze nou weer een prikje?
haahah a, bryan past er echt niet meer in ! en nee tis nog nie alles hier maja , maar komt goed @ joma , thnx meis
Met 11 maand ongeveer. Balen dat je nou ook niet fit bent.. Beterschap! Sizzel, die foto heb je op hyves Mys, jaa vakantie! Leuk! Genieten! Ik ga weer dames, lekker op de bank tv kijken. Trusten! xxx