He wen, ben je er nog? Wil je me het nieuws van hyves pb'en... tenminste als t ook voor mij is... ik ben zoooooooooooooooooooooo nieuwsgierig! Zo zeg jullie zijn lekker aan de klets.. ik probeer al een uur bij te lezen maar kom er niet goed door heen. Weet je nog wat ik gister zei van het loopwagentje? Uiteindelijk kon die niet goed uit elkaar.... heeft Erik zelf maar een looprekje in elkaar getimmert! Het ziet er nogal barbaars uit, maar.... Elena loopt er mee! Hij is nog lichtelijk gevaarlijk, moet nog bij geschuurd, geschaafd en geverfd worden... maar ik vind het wel erg lachen dat haar papa dat voor haar heeft gemaakt. Toch lief.
Zeker cute die schoentjes! Elena heeft van oma suede laarsjes gekregen gevoerd met vacht.. maarree.. ik krijg ze niet aan, t is echt een ramp, gister was ik een half uur bezich met 1 laarsje.. het lijkt wel of haar voetje te breed is, of ze trekt m te krom. En dan is ie eeeeeeeiiiiiiiiiiindelijk aan, wat denk je? Weet ze m binnen een mum van tijd uit te schoppen.. tsss... sorry oma.....
Ha, ha, ik zie het al helemaal voor me finn met die telefoon. Elena heeft er ook een, maar bellen... dat wil ze echt alleen met onze mobielen of vaste lijn. Haar telefoon gebruikt ze alleen om aan de kant te schuiven. Ik geloof dat Marijn van Ichtus ook erg laat is met kruipen. Weet eigenlijk niet hoe het er nu voor staat... ICHY HOEST?
Debora: idd jezelf niet de schuld geven, ben je mal... er zijn hier nog meer kindjes hoor die niet tijgeren of kruipen... en je broer weer? Bah vervelend... wil je het delen? (en die neusjes is ook wat ik zo leuk vind aan die schoentjes, maar ik wacht nog even met kopen) Mom2be: wat super cute dat Erik helemaal zelf iets voor Elena gemaakt heeft... en dat ze er dan ook mee kan lopen is natuurlijk echt waardering voor zijn werk! Jammer van die schoentjes zeg, maar een half uur wurmen slaat natuurlijk nergens op... Fenne houdt trouwens ook haar teentjes krom tijdens het aan doen van schoentjes haha, volgens mij doen heel veel kindjes dat... (je hebt pb )
Wen, laat maar, debora heeft al gepb't THANKS... ... het nieuws... er staat een ontroerde brede glimlach op mijn gezicht...
oh haha... ik had je ook al pb gestuurd... ik word gek van de kat, ze rent maar heen en weer en kan volgens mij haar energie niet kwijt... die is eigenlijk altijd buiten 's avonds en 's nachts vaak ook, maar met de verwachtingen van -20 en het pak sneeuw wat hier nog steeds ligt houd ik haar maar binnen...
Leuk Wen die schoentjes! Zien er lekker soepel uit! En lekker eigenwijs dat ze zelf wil eten Debora, dus Finn doet ook pogingen om te kruipen! Je zult zien, binnenkort heeft hij het door en kruipt dan door de hele kamer! Elena heeft een lieve papa en nu ook een looprekje
ach delen... same old same old... Z'n vriendin is toch vorig jaar weg gegaan, en nu draait hij af en toe door. Ook niet altijd onterecht. Zo hebben mensen die hem kennen hem expres op nieuwjaarsnacht uitgenodigd waar z'n ex ook was. Das lekker uit de hand gelopen. Het is een eenzaam hoopje mens op het moment. En trekt erg naar ons toe, zegt dat hij niemand weer heeft enz.
Ik moet ook even mijn ei kwijt over studeren en babies en zo..... ik heb zoooooooooooo getwijfeld om nu de overstap te maken naar (niet lachen) de recherche.... besloten het niet te doen, maar t blijft kriebelen. Mja... fulltime studeren en 's avonds leren (+ dat ik dan nu heeeeeeeeeeeeeel hard aan mijn conditie moet gaan werken, ander kom ik never nooit door de lichamelijke keuring) .. tja... ben bang dat er dan zoveel van de ontwikkeling van Elena langs me heen zal gaan. Ik werk nu 60 tot 80 % en heb als ik weg moet soms echt een sip gevoel (terwijl als ik op mijn werk ben het daar weer helemaal ok is). Lastig he! Maarre... suus doe jij nu master, zei je dat nou? Hoe bevalt dat? Is het voltijd?
Tip voor het met kromme teentjes aantrekken van schoentjes: trek het sokje of maillotje op de wreef van het voetje wat omhoog. Dan kunnen de teentjes even niet meer zo krom en kun je iets makkelijker de schoentjes aan doen
bah Debora, wat misselijk van die mensen, hoe kun je toch bewust iemand willen kwetsen? En dan nog wel met oud & nieuw... zal zijn ex ook leuk gevonden hebben zeg... Heb wel met je broer te doen, als je je zo ongelukkig voelt en daardoor niets anders te doen weet dan door te draaien...
He wat gezellig he dames.... ik pak er even wat lekkers bij.... Nou debora, dat klinkt niet echt vrolijk! Enne wen.. ja hier ook de katten binnen momenteel.. ze vinden het zelfs te koud om buiten hun behoefte te doen (er is hier binnen ook n bak), maar als ik dat zie schop ik ze wel even daarvoor naar buiten... hoewel... nu is het wel heeeeeeeel koud!
Kijk, daarom wou ik toch graag een reactie van je. Omdat jij zo heerlijk rationeel dingen kan bekijken en omschrijven. Hier heb ik dus echt wel wat aan. Je bent een schat! En antwoord op die kritische vraag is 'nee'..
ik kom ff zeggen dat ik weer ga we hebben godsamme 2 1/2uur zonder stroom gezeten (hoofdzekering kapot) ik had bijna het eten klaar toen het gebeurde we hebben dus maar lauw eten gegeten en dylan zijn flesje van warm water uit de kraan gemaakt...pfff hoe afhankelijk kun je zijn van stroom. meiden ik ben er ook weer snel vandoor ff douche nog snel leren en naar bed aangezien het morgen vroeg opstaan word (gaat min 20 vriezen en waarschijnlijk nog sneeuwen of ijzelen) knuffie ps sorry dat ik op niemand reageer maar daar heb ik nu geen puf meer voor
ja ik had ook maar gpbt! ik dacht die wen is internet aan het leeg roven Nee hoor, voor het geval je er over heen las! Ja die kleine man begint een beetje vooruit te komen, gelukkig. maar ja hij is zo slim met andere dingen, vooral met z'n brabbeltje. en z'n fijne moteriek is ook goed. Dus niks om zorgen over te maken. (heb ik even gedaan: is het energie tekort--> Mcadd) @mom: das ook een lastige keuze idd. Lijkt me wel zwaar die opleiding voor de recherche
Oh de recherche... wat leuk! Dat heb ik ook een tijdje gewild, en het lijkt me nog steeds geweldig werk. Tja, tips kan ik je niet geven over of je het wel of niet moet doen. Ik heb er juist bewust voor gekozen om 3 dagen te blijven werken terwijl ik eigenlijk als Fenne 1 jaar zou zijn, 4 dagen zou gaan werken. Ik kan het nu niet over mijn hart verkrijgen om zo veel bij haar vandaag te zijn... Maar er zijn genoeg mensen die dat wel kunnen en die zijn echt niet minder goede mama's of papa's... ik denk dat je voor jezelf moet proberen te overwegen wat jij aan kunt, en das makkelijker gezegd als gedaan.