ja nu slaapt hij , maar hij moet de fles en naar zijn eige bed , ligt nu op mijn helft , kan nu zelf nie naar bed
fijn dat je spaarplan is geregeld ichtus ! vervelend dat jurian nog ziekjes is @ joma , balen dat gwen nog niet gepoept heeft , en succes met t bakeren !
Nou lekker de fles geven dan meis.. en dan gaat ie vast voldaan slapen...konie afgelopen nacht ook. ... Bryan.. liefie.. mama moet ook slapen.. jij ook .....Lekker diep en lang.. nu kan het nog.. geniet er maar van.. dan geniet mama ook!
je bent een schat hahah ik ga hem idd wakker maken , wassen , de fles en in bed leggen ... dan me eigen bed opdekken , schoon beddegoed , heeeeeeeeeeerlijk , en dan slapen , ben kapot ...
mystery meid hoop dat bryantje dadelijk lekker gaat slapen in zijn eigen bedje *bryan zegt tegen bryan ga nu maar lekker slapen je mama heeft ook wat rust nodig dan is ze morgen weer lekker vrolijk tegen jou *
ook hier bijna tijd voor de laatste fles ooh wat vind ik het erg om hem wakker te maken hij slaapt zo lekker, voor het eerst weer een hele avond normaal is hij tot 10 uur wakker geloof dat badje goed gedaan heeft, oh en ik gebruik geen natusan bedtime ik heb kruidvat badschuim met lavendel schijnbaar werkt die ook
mm hebben jullie dat ook de laatste dagen mis ik het zwanger worden meer dan ooit hoe raar het misschien ook klinkt zou zo weer zwanger willen zijn, misschien heb ik alles eromheen ook wel geidialiseerd dacht echt dat ik op een hele grote roze wolk terecht zou komen maar de waarheid is anders, ik geniet volop van mijn kleine bink maar kan me dood ergeren op mijn vriend heb gewoon constant het gevoel er alleen voor te staan en als ik dan iets zeg dan gaat het wel even goed maar meestal alleen het weekend en dan doordeweeks is het van ja maar jij kunt iedere dag uitslapen ja dat is ook wel zo maar wil evengoed ook eventjes wat tijd voor mezelf en bovendien moet ik ook al het huishouden doen en danligt meneer ook nog te klagen dat het niet af is of rommelig is wat dat betreft mis ik mijn vriend van tijdens de zwangerschap wel kan me gewoon zo ergeren aan zijn houding vraag me af hoe het moet worden als ik straks weer ga werken ik zie er zo tegenop sorry voor mijn ego berichtje
Goedemorgen, ik ben de eerste vandaag Mystery: hoop dat Bryan lekker is gaan slapen en jij ook goed geslapen hebt in je fris opgemaakte bedje! Vivian: wat balen dat het nu zo gaat tussen jou en je vriend... hoop dat het snel veranderd en jullie vooral samen kunnen genieten van deze tijd... Fenne had gisteren om half 8 voor de laatste keer gedronken, dus ben om half 11 gaan slapen... toen kwam ze om 1 uur, 5 uur & 7 uur... zo gek dat ze na 2 uurtjes al weer honger had, snap er niets van... Nu eet ik even een broodje met een kop koffie, want we gaan zo voor de eerste keer naar het CB... ben benieuwd... vooral ook hoeveel ze aangekomen is, we hebben haar nog niet gewogen sinds de geboorte, maar aan de dikke wangen te zien gaat het goed hihi... bij geboorte was ze 3514, ik gok nu op 4750 zal straks wel ff update geven... fijne dag allemaal!
goedemorgen, Paul doet gelukkig een hele hoop, ook haalt hij Ilse elke ochtend uit bed, schone luier en kleding aan, dan kan ik de borst geven. Hij neemt haar mee naar beneden zodat ik kan douchen. Heerlijk. Maar ook hij zegt weleens; "heb je dat nu nog niet gedaan?" Gisteravond toen ik aan sporten was had ze huiluurtje, en zei hij heel beteuterd dat hij niets heeft kunnen doen, niet eens de vaatwasser inruimen. Hij begreep wel meteen dat ik ook niet altijd overal aan toekom en de ene keer het huis blinkend is en de andere dag minder. Ga nu maar even de was doen. Hier valt ze snel in slaap als ik haar naast de wasmachine zet, kan ik strijken. Mystery; hoop dat je een lekkere nacht gehad hebt. Boney; wel ff laten weten hoe het was, ik start 15 mei, van shantale.
Goeiemorgen, Tess had een ruwe start vanmorgen. Ze werd om 6.00 wakker en huilde. Even de luier gecontroleerd en even een aai over de bol. Toen sliep ze weer tot 6.45 en toen was het weer huilen. Ik heb haar laten huilen tot 7.30 en toen de fles gegeven (wel iets eerder dan normaal). Als het aan haar ligt krijgt ze nu om de 3 uur voeding....ja echt niet dus. Ze slaapt gelukkig nu, maar ik moet haar helaas om 10.15 weer uit bed plukken voor de fysio. Als we terugkomen zal het wel drama zijn, want dat was de vorige keer ook zo. Maar ik doe dan een badje en flesje.....
He bah, als ik terug lees zie ik veel huilende beebjes. Mystery en Dees, ik hoop dat Bryan en Luuk toch de slaap te pakken hebben gekregen en dat jullie een goede nachtrust hebben gehad. Dan kun je er zelf ook weer wat beter tegen. En mannen...tja, we kunnen niet met ze en niet zonder ze. Vivian, ik hoop dat hij wel weer een beetje bijtrekt en merkt dat hij ook een groot aandeel heeft in de verzorging en het huishouden. Ik waarschuw Jan ook constant dat ik straks (als ik weer werk) niet constant alleen het huishouden kan doen. Hij zegt dat hij dat begrijpt, maar ben benieuwd hoe het straks in de praktijk zal gaan. Nu is hij echt een schat. Hij doet nog steeds de nachtvoeding en in het weekend mag ik doen waar ik zin in heb. Dus lekker even sporten of de stad in, dat vind ik wel erg fijn. Wel onderschat hij af en toe het belang van tijd voor de kleine. Hij vindt dat 10 min. tutten genoeg is. Dus als ik in het weekend weg ga, dan krijgt Tess weinig aandacht en daar heb ik wel moeite mee. Hij zegt dat beebjes alleen nog maar hoeven te slapen en te eten. Vermaken is voor een latere leeftijd. Ik snap dat niet, want juist dat tutten met Tess vind ik heerlijk. Vind het jammer dat hij die behoefte niet heeft. Begrijp me niet verkeerd, hij is echt dol op zijn dochter hoor.
Goede moggel.. @vivian.. klinkt herkenbaar ... Edwin doet best veel en werkt ook veel, maar schijnt nog steeds niet te snappen dat je met een kleintje dat duidelijk altijd een eigen willetje heeft soms nergens aan toe komt.. Het wordt wel beter hoor.. en de vriend die je in de zwangerschap had komt echt wel weer terug.. @Suus.. ohw wat klinkt hetallemaal herkenbaar zeg.. Marijn schijnt ook weer om de 3 u te willen.. vooral snachts..hmmm overdag gaat het nog wel goed.. En ook van dat tutten.. Edwin zit altijd met een schuin oog naar de tv te kijken of de krant te lezen.. het lijkt wel alsof hij het lastig vind om even tijd door te brengen met zijn zoon en dat ie het alleen doet om mij te ontlasten.. die ervaring heb ik trouwens bij alle kids gehad hoor.. mannen kunnen volgens maar weinig met baby's.. pas als ze groter worden en wat meer 'mens' dan vinden ze het leuk..Dat moedergetut en vooral moedergeduld is bij hun niet aangelegd volgens mij.. (geldt overigens niet voor alle mannen hoor.. er zijn natuurlijk uitzonderingen..haha) Edwin is vooral bezig met de andere kids.. gaat leuke dingen met ze doen zoals naar de speeltuin of een dagje weg met 1 van beide.. hij verdeelt die aandacht altijd super.. Ik ben zelf ook niet echt een babymoeder.. begrijp me niet verkeerd ik vind dat echte kleine super, maar voor een paar weken.. dan heb ik het wel gezien en vind ik het tijd voor wat meer interactie.. Nu hij echt reageerd op me en lacht en elke dag meer geluidjes maakt (buiten huilen) kan ik alweer veel meer van m genieten..Ik weet van mezelf dat ik vanaf een half jaar echt in mijn nopjes ben..dan begint die prachtige tijd van rollen, zitten, kruipen, spelen.. enz... dat vind ik zoooo geweldig... daar kun je zelf ook zo leuk aan mee doen.. Ook ikzelf draai dan weer normaal mee in de maatschappij en het leven gaat weer haar normale gang... Daar kan ik soms erg naar uitzien.. nogmaals ik vind marijn geweldig zoals ie is ook nu hij nog zo klein is en die tijd gaat supersnel voorbij (al voelt dat nu niet altijd zo) dus ik geniet nu ook echt hoor...denk dat t wel duidelijk is...
Goedemorgen! Ik ben terug van de dierenarts. Arm beest. Zat te bibberen in z'n mandje... Nu ff snel ontbijt en thee naar binnen werken en dan om 10u richting de babymassage. Debie, ik laat je zeker weten hoe het was. Daarna weer als een speer richting de dierenarts. Ik kan hem al om 12u of eerder ophalen. Ik ben bang dat ik dat niet ga redden. Vanmiddag ff rust en dan vanavond weer bezoek. Die komen pas om 8u. Misschien zelfs half 9.
Goede morgen trouwens.. @Wen.. pfff dat is een vermoeiende nacht geweest.. Ben benieuwd hoe ze gegroeid is.. Ik wilde vanmorgen ook ff wegen, maar jurian is nog ziekjes dus blijf maar thuis.. volgende week krijgt hij prikjes dus dan weeg ik sowiezo..(tis trouwens over 2 wken.. de 21e.. toch maar volgende week wegen..hihih) @Hier gisteravond hoopvol om 23.30 de laatste fles gegeven.. en ja hoor.. om 3.15.. " dees..marijn huilt" pffff beetje jammer.. hij is nog maar 6 weken vandaag dus wat dat betreft nog niet erg hoor dat ie niet doorslaapt, maar omdat ie dan af en toe wel doorsliep hoop ik toch iedere nacht weer.. hij schijnt alleen de boel om te draaien en steeds korter op elkaar te komen want om 615 kwam ie alweer.. na de fles met halve ogen ff tutten.. valt meneer zelf in slaap op mijn schoot.. nou dan maar weer naar bed... hij slaapt nog steeds.. de lieverd. Hij zal om 10.15 wel weer netjes komen.. Hebben jullie dat ook : Ik kan nog steeds niet wennen aan die zomertijd.. elke keer als ik op de klok kijk dan vind ik het zo laat.. denk steeds dat het vroeger is.. erg irritant.. heb nu het gevoel dat het pas half 9 is.. heb er anders nooit last van! verder schijnt de zon hier intens, ga ik zo de was ophangen buiten.. en dan vandaag nog een poging wagen om boven te zuigen en te dweilen.... zit nog te twijfelen of ik dat nu moet doen als marijn net op bed ligt of wanneer hij bijna wakker is.. ik denk t laatste..ga ik maar s uitproberen...
Dank je Ichtus, je hebt weer eens mijn gevoel en gedachten in woorden gezet. Ik had er gisteren met een collega nog over. Zij vertelde me dat zij ook niet echt een "babymoeder" was en ik kon me daar volledig bij aansluiten. Ik verheug me ook enorm op de tijd van echte actie en interactie. Heb weleens voor de grap gezegd: "ik bestel mijn kind wel uit een bestelcatalogus vanaf 2 jaar". Ook ik vind het ook geweldig om nu zo'n klein afhankelijk hummeltje in mijn armen te hebben hoor, maar toch.... En Jan lijkt wel op Edwin. Niet dat hij met de oudere kinderen veel doet (die hebben we immers niet) maar wel het gedeelte van met een schuin oog naar de tv kijken. Zondag moest ik ook vragen of hij meeging naar boven tutten met Tess. Van zijn gezicht kon ik aflezen dat hij het gevoel had er niet onderuit te kunnen. Eenmaal boven ging hij zitten (?!) en keek de eerste 5 min. mee met mij en Tess en vervolgens ging hij de kabel van het internet inspecteren, want die lag gedraaid. Ik vind dat wel moeilijk om mee om te gaan, maar weet ook dat hij een geweldige vader is die alles voor zijn dochter over heeft. De tijd van meer bezig zijn met Tess komt nog wel, denk dat hij daarin erg lijkt op Edwin.
Nou dan is die van mij een uitzondering. Die heeft meer geduld dan ik. en dat vind ik best erg. Als ze 's avonds huilt en niet wil slapen dan heb ik na 10 min troosten al snel zoiets van: leg ze maar neer, dan huilt ze even en dan gaat ze vast wel slapen (tuurlijk niet) Maar hij gaat door de slaapkamer lopen en tegen haar praten. Als het moet uren lang. Ik wil vaak te snel. Dan slaapt ze op m'n arm, en leg ik haar gelijk terug. Met als gevolg dat ze wakker is. Peter die gaat dan nog 10 min door met rondjes lopen, legt ze dan terug en Tessa blijft slapen als een roosje...
Ik ben echt erg! Ik doe de bovenverdieping als Jan de fles geeft om 20.00. Ik ga dan als een speer erdoorheen, want ik heb dan maar 45 min. Eigenlijk moet ik het vertrouwen krijgen om het te doen als Tess op bed ligt, maar ben zoooooo bang haar wakker te maken. AAAARRRRGGGGHHHH, soms word ik gek van mezelf! Ik ga aankleden en optutten en dan hetzelfde voor mijn meissie, want we moeten om 10.30 bij de fysio zijn. Tot straks ladies!