Wow al op de skies met 1 jaar oud kan dat echt?ze kan niet eens lopen leg dat eens uit. Super fotos ! Lijkt erop dat jullie het heel leuk gehad hebben
Ja dat ziet er Super uit op ski's! Wij hebben hier 3 fantastische dagen gehad! Ik ben hier om even wat foto's te spammen als ape trotse moeder! Natuurlijk niks gelezen deze 3 dagen.. hi, hi.. maar ik heb vakantie, dus dat komt wel goed.
Foto met t gebak, chocola voor de volwassenen en muffins met glazuur en boerderij dieren voor de kids..
Tjonge wat is het internet traaaaaaaaaaag.. of moet ik zeggen onze computer.... ik heb nog 5 min dan mag Erik.... hmmm...
Suus.. jakkie wat vervelend.. is alles weer een beetje droog? Anouk.. hoe gaat het met jou.. nog steeds zieken of eindelijk in wat rustiger vaarwater? Dees.. tja, je weet t, maakt niet uit... Spijkerbroekje, leuk, leuk, leuk, leuk.. maar ik heb besloten dat Elena genoeg kleding heeft en daar hou ik mezelf aan! (Tjonge, jonge, is die foto er NOG niet.... tssss)
He wat jammer dat ik hier nou alleen ben, gelijk spontane vrolijke respons is altijd zo leuk. Nou moet ik wachten tot morgen. Ik zal dan nog even een foto maken van de buit.. he jammer dat het voorbij is, maar het was echt reuze gezellig! Elena wist niet wat r allemaal overkwam.. die was vanavond helemaal hyper de pieper, ik hou er maar rekening mee dat ze vannacht nog wakker wordt. Het is ook wat al die aandacht! Morgen weer nieuwe jarigen! Leuk, leuk, leuk! Al wat gevierd?
en nu ga ik mijn bedje opzoeken morgen ga ik naar een klasgenootje op bezoek ze wou bryan zo graag een keertje zien dus ja dat kan geregeld worden tot morgen allemaal xxxx
Mom: Erg leuke foto's. Loopt Elena los? Het ziet er echt uit als een gezellige verjaardag. Wij mogen zaterdag. Ik heb er ook zin in.
mom wat een geweldige foto's haha de ski's zijn puur voor de foto, paul is zo'n 30 meter met haar naar beneden gegleden, paar keer, vond ze super, maar zou hij haar loslaten dan ligt ze op haar gat Meiden werkse vandaag, ga ilse uit bed plukken
@Elena.. volgesn mij heb je een super verjaardag gehad.. mooie foto's hoor.. @Sara en Sofie.. dames.. GEFELICITEERD MET JULLIE VERJAARDAG.. beetje laat maar net zo gemeend.. @hier.. een ziekerige Marijn.. gaat een beetje op en af met de koorts... ikzelf begin ook te hoesten.. bah.. @Dees.. Ik kijk t vandaag nog ff aan.. en laat t je vanavond weten... Iedere keer als ik gister wilde inloggen kwam er wel wat tussen.. dus sorry dat ik er gister niet was ladies.. hoop vandaag wat meer gezellig te kunnen doen.. Dikke knuffel voor jullie allemaal.. ik ga ff iets verder teruglezen...