Februari 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door MissN, 2 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Ja, maar laten we eerlijk zijn....er bestaan ook minder mooie kindjes. En als ouders vindt je je eigen kind idd altijd mooi.
    Maar zowel Luuk als Jaydee zijn allebei knap.
    Zullen allebei niet om aandacht verlegen zitten later! Kun je gerust een strenge selectie van schoondochters en zonen door laten maken.

2. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Jeeeeey Anouk, bravo Sarah! :whistle:

3. MissN

MissN Fanatiek lid

18 jan 2007
    4.443
    0
    0
    Purmerend!
    Hihi Suus, van papa mag Jaydee geen vriendjes tot der 23e. Haha, een strenge papa :)

4. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Denk het ook Dees. Voor jullie is het idd nog moeilijker. Jullie hebben afscheid moeten nemen van jullie zoon. Onbezorgheid is dan wel weg ja.
    Maar laten we accepteren dat bij die gelukzalige gevoelens ook kwetsbaarheid om de hoek komt kijken.

5. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Volgens Jan komt er hier ook geen kerel binnen en uitgaan mag ze al helemaal niet. Wacht maar......

Anouk, super meid! Da's een flinke opkikker. Zie Sarah begint het te leren....

6. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Enne....blijf lekker stug Anouk zeggen hoor!

7. 40plusmama

Mijn ma is het daar niet mee eens. Ik was een hele mooie baby zei ze maar mijn broer was lelijk :) . Nou is mijn broer aardig opgedroogd en ik iets minder :)

Eerst maar eens zien hoe hij over 20 jaar is.

Ik vind Tess trouwens ook mooi maar ik durf niet over alle baby's een mening te geven. Inderdaad is de ene nou eenmaal mooier dan de andere. En ik heb op dit hele forum al lelijke baby's gezien hoor. Uiteraard niet in de februarilijst want dat zijn allemaal knappe baby's :)

8. MissN

MissN Fanatiek lid

18 jan 2007
    4.443
    0
    0
    Purmerend!
    Ik ga me even aankleden meiden, Jaydee ligt heerlijk te slapen dus ik heb even tijd voor mezelf.

Het word vandaag trouwens 20 graden dus het is lekker weer om te gaan wandelen!
    Tot straks meiden!

9. MissN

MissN Fanatiek lid

18 jan 2007
    4.443
    0
    0
    Purmerend!
    Dees, ik heb hier inderdaad ook al genoeg lelijke baby's gezien.
    En inderdaad de februaribaby's zijn de mooiste!
    En een paar in Januari en een paar in Maart natuurlijk!

10. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Huh huh, daarom ook. Mijn collega kwam ooit binnen met z'n zoontje en ik kreeg alleen maar over mijn lippen: "wat een euh....schattig kereltje".
    Kon niet eerlijk zeggen dat het een spuuglelijk kind was, whaahaa. Zou je als ouder echt je eigen kind minder mooi kunnen vinden? Ik heb de eerlijke mening van mijn zus gevraagd. Van haar weet ik dat ze 100% eerlijk is. En zij vond Tess een mooi kindje en duidelijk een meisje.

11. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    20 graden? Joh, echt?
    Ziet er nog niet zo uit, maar ben benieuwd!

12. 40plusmama

Vinden jullie het ook zo moeilijk te bepalen wat ze aan moeten? Ik gebruik nog regelmatig een romper met lange mouwen en een shirt met lange mouwen, 2 laagjes dus. Hij ligt ook zo in de box en wipper en ik ben bang dat hij het koud krijgt. Nou is het bij ons in huis ook niet vaak écht warm. Buiten krijgt hij nog steeds een winterjasje aan maar de winterzak is wel uit de cosi.

13. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Och Dees, hou op schei uit!
    Gisteren zei de fysio dat Tess lekker dicht ingepakt was, terwijl ik dacht dat het wel meeviel....
    Vind dat zooooo lastig met dit weer.

14. 40plusmama

Ik bedoel uit onze lijst dus uiteraard ook de januari en maart baby's.

De begrafenisondernemer zei ook meteen dat Luuk knap was. Hij zei dat hij het meende want bij minder mooie baby's zei hij altijd dat het een lieve baby is :)

15. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Tess heeft de zomerjas al aan, maar dat heeft te maken met het feit dat die winterjas een crime is om aan te krijgen. Om die reden doe ik haar ook een romper en shirt met lange mouwen aan. De dikke sloffen heb ik ingeruild voor gympen. De muts van de jas op en geen apart mutsje meer, maar dat wil ze ook niet.
    Geen voetenzak of deken meer.

16. 40plusmama

Dan ben ik ook benieuwd naar de rest Suus. Te warm is niet goed, te koud ook niet maar wat doe je met dit weer? Ook buiten in de wagen ligt hij in winterjas hoor, hij ligt tenslotte wel stil. De dekentjes laat ik dan wel weg, afhankelijk van de temperatuur buiten. Pas als het rond de 25-30 graden is leg ik hem zo buiten in misschien alleen een romper. Het kost ze zoveel energie nog om op temperatuur te blijven.

17. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    En thuis ligt madame regelmatig in romper te spelen. Maar dan is het ook 20 graden in de woonkamer. Hmmm, zou het te koud zijn? Haar handjes voelen wel mega koud aan, maar dat schijnt normaal te zijn. In het nekje voelt ze wel lekker warm aan.

18. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Ja, klopt. Maar afgelopen week had ik een dekentje gebruikt en het zweet stond haar op de bovenlip...ha ha ha. Vind het ook lastig hoor.

19. 40plusmama

De winterjas van Luuk is zo'n tussenjas, niet heel dik maar ook niet te dun. Meestal heeft Luuk alleen sokjes aan maar soms slofjes erbij. Schoentjes heb ik nog niet kunnen vinden in zijn maat. De kleinste die ik nu heb zijn maatje 50/56 staat erop maar daar kan hij de komende maanden echt nog niet in.

20. 40plusmama

Wij stoken niet zo hard en hier is het meestal 18,5-19 graden in huis. Hij ligt dan in zijn kleertjes en dat zijn dus 2 laagjes.

Deel Deze Pagina