Februari 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door MissN, 2 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    Goedemorgen!

Fenne is 't even kwijt... in plaats van slapen tot 5 uur, heeft ze nu echt die voeding van 1 uur weer even nodig, tenminste das nu al 2 nachten zo... gek toch? Ze heeft dr sprongetje juist al gehad vorige week... :(
    Maar je hoort me niet klagen hoor, vind het alleen interessant om te zien hoe onvoorspelbaar zo'n kleintje nog is... ik pas me er wel op aan, gaat prima! :)

Suus: wat fijn dat het gesprek tussen Jan en zijn ouder goed verlopen is... het is voor hem in ieder geval een opluchting... ik kan me voorstellen dat het voor jou nog even afwachten is, hoop dat je nog de energie hebt om er weer positief in te staan!

Dees: ik vind het zo mooi om al die liefde die jij voor Luukje hebt te lezen en voelen in jouw berichtjes... je bent zo ontzettend dol op je ventje... heerlijk!
    enne... was da recept van jouw fruithapje? Ik ga ook vanaf 5 a 6 mnd pas bijvoeden icm borstvoeding, en wil het zeker zelf gaan maken... :D

Ichtus: oh genieten van die weken geen schoolrijden zeg!
    ik hoop dat Marijn snel over z'n sprongetje is & jullie lekker paar weekjes kunnen bijtanken met hele gezin!

Ik heb nog geen plannen vandaag... zo eerst maar eens aankleden enzo, dan zien we daarna wel verder... misschien houd ik het wel bij het dagelijkse loopje naar de wupermarkt! :)

gisteren trouwens toch nog de deur uit geweest, want onze fotocamera hield er mee op... :( als er nu natuurlijk 1 ding is wat we niet kunnen missen is het wel een fotocamera... dus gelijk een nieuwe gekocht bij de Mediamarkt!

2. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Ooh en mutsje hier ook al een tijdje niet meer. Wel de capouchon van zijn jasje op maar meer niet.

3. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Heeft Luuk dan zulke kleine voeten of Tess zulke grote?

Deze passen haar perfect!

4. 40plusmama

Wen, dat recept is 1 liga (de gewone simpele koek zonder extra dingen erop en erin), 1 uitgeperste sinaasappel en een halve geprakte banaan. Alles mengen en smullen maar. Het is zooooo lekker!

5. 40plusmama

Luuk heeft grote voeten.

Waar heb je die schoentjes vandaan dan? Ik de mijne bij de Prenatal maar hij heeft een heel stuk over bij zijn tenen.

6. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Goeiemorgen Wen!
    De fotocamera is een must! We willen namelijk wel foto's van Fenne blijven zien.

Kinderen blijven onvoorspelbaar, dat is nou net de uitdaging. Hoop wel dat ze snel weer het ritme te pakken heeft.

7. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Ik heb deze bij de v&d gehaald. Zijn babyschoentjes, maat 15. Ze heeft een klein stukje over, maar dat zie je niet en het is geen pipo de clown-effect.

8. 40plusmama

Dan ga ik ook eens bij Vut en Dut kijken (zo noemen wij het altijd :rolleyes: )

9. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Doe maar, want hier waren de babyspullen ook nog eens in de opruiming. Heb ook nog een paar strandschoentjes gekocht. Maar die zijn nu echt nog te koud....hele dunne stoffen.

10. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Ik ga even een sigaretje roken, kan ik gelijk kijken of het al 20 graden is....

11. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    hihi Dees... ik denk dat ook steeds... ik kan echt wel zien of een baby mooi of lelijk is, maar Fenne vind ik echt mooi... zou dat stiekem toch ook niet een klein beetje te maken hebben met dat het ons eigen kindje is? hihi
    maar je weet dat ik Luukje een enorme knapperd vind!

hoe heette ook al weer dat slaapkussen wat je voor Luuk hebt? Waarbij zeg maar het hoofdje minder risico heeft op afplatten?

12. 40plusmama

Dat kussentje is Back to Sleep dacht ik

13. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    dacht ik al... gebruik je die nog? en komt hij nooit met z'n neusje in die zijkussentjes bij hoofdje?

14. 40plusmama

Ja die gebruik ik al een tijd. Nee, zijn neusje kan er niet in komen en hij beweegt toch echt best veel.

15. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    Ga ik die nu direct bestellen, wij moeten namelijk alles doen om verder afplatten van hoofdje te voorkomen, moet niet denken aan zo'n helmpje straks... :confused:

16. 40plusmama

Ik vind dat Luuk ook best een afgeplat hoofdje heeft, ondanks het kussen maar volgens de osteopaat valt het reuze mee. We laten de kinderarts nog wel eens kijken.

17. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Bij Tess blijft het hetzelfde, wordt niet erger of beter. Terwijl wij er ook alles aan doen, maar kan niet elke 5 min. haar hoofdje draaien.
    Ik hoop ook niet dat ze een helmpje moet, maar de fysio zei dat als het zo bleef, dat niet nodig was.

18. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    lastig is dat he?

wij hebben nu dus ook fysio... en ik doe er overdag alles aan om hoofdje andere kant op te doen, maar 's nachts ligt ze toch zo'n 12 uur op de 'platte' kant... het valt nu allemaal ook wel mee, maar wil niet dat het erger wordt!

19. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Wij draaien haar hoofdje ook wel, maar binnen een kwartier ligt ze weer op haar platte kant. Met het spelen en drinken benaderen wij haar andere kant. Dat helpt wel zei de fysio.
    Eigenwijze drollen dat het zijn!

20. Mrijn

Mrijn Fanatiek lid

11 nov 2006
    2.853
    0
    0
    Communicatieadviseur
    Fijnaart
    Hahaha, Ichtus en Suus hebben geen regressietherapie of hypnose nodig... Ze zijn er eindelijk achter wat ze waren i een vorig leven.

@Dees: Ik hen lekker geshopt gister! Was nog niet eens zo heel druk en heb 2 polootjes, 1 vestje, 1 wagenspanner maar dan anders, een wiegdekentje, een speenkoort met schaap, een petje voor Sanne, slofsokjes, een verzorgingstas die wel aan de Stokke kan.

Ik ga zo even in mijn agenda kijken voor een nieuwe date. Wanneer komt Joma?

Deel Deze Pagina