Februari 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door MissN, 2 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    thanks ik heb er mega veel zin in

2. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    bleh bleh... ben voor het eerst sinds lange tijden echt hartstikke moe... drukke dag op werk gehad en kan m'n ogen bijna niet meer open houden... denk dat ik gewoon zo al naar bed ga... :)

even denken wat ik net gelezen heb:

Vivian: gefeliciteerd met je nieuwe baan!

Kikkert: echt niet leuk dat je zo lang gewacht hebt en alsnog niet 't onderzoek gehad hebt... balen!

Suus: oh patat... ik wil ook! Heb nasi met pindasaus gegeten, was ook wel lekke hoor...

Maja: wat een droppie is Lune toch... super foto!

debie: hihihi een toilettas voor Ilse... leuk joh!

pfff ben 't kwijt... ik meld me af voor vandaag... nu 4 dgn vrij, dus ben weer wat meer te vinden hier de aankomende dagen...

3. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    wat ishet toch rustig hier de laatste dagen

4. naatje070

naatje070 VIP lid

24 jul 2007
    5.531
    0
    0
    huisvrouw
    Den Haag
    @Wen; En heb je je vriend alweer gesproken?
    Lekker hoor 4 daagjes vrij, heerlijk!

@Vivian; Gefeliciteerd! Echt super dat je bent aangenomen!

@Kikkert; Tsssss...dat meen je niet :confused: Ik zou ook kwaad zijn!
    Maandag krijg je dus ook je bloeduitslagen?

@Suus; Wat fijn dat Tess geen last heeft gehad van de prikjes! En zelfs niet eens gehuild, grote meid hoor die Tess!

@Anoek; Lekker even naar de kapper geweest? Ben benieuwd, want je was eerst toch blond?
    Mijn vriend doet weinig in het huishouden, en loop daar ook wel eens op te mopperen, later voel ik me dan weer naar dat ik zo uit mijn panty ben geschoten, maja op dat moment moet het er gewoon even uit. Hij zorgt wel super voor Mike, laat em echt niet huilen ofzo, heeft volgens mij ook meer geduld dan ik...

Ik heb vandaag weinig gedaan, ben niet naar werk geweest :oops: heb me ziek gemeld... Ik voel me vandaag weer snel geirriteerd en opgefokt :( Vanmiddag heb ik verf gehaald, en van Mike zijn voetjes een afdruk gemaakt voor vaderdag. Shirtje is ook binnen, dus hoef alleen nog vliegles te bestellen en dan ben ik weer klaar :D Heb ook nog wat oranje spulletjes gehaald voor het EK voor Mike, nu maar hopen dat ze gaan winnen :)

5. naatje070

naatje070 VIP lid

24 jul 2007
    5.531
    0
    0
    huisvrouw
    Den Haag
    Heb een nieuwe avater en onderschrift......kan ik nu eindelijk naar bed :)

6. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    Jeuh.. ik ben de eerste vandaag..

GOEDE MORGEN!

Gister was het zo druk op t werk dat ik maar ff heb overgewerkt.. was om 00u thuis..
    Vandaag ga ik lekker helemaal niks doen..
    ff met kiddies naar de speeltuin.. lekker rommelen hier en veel luieren en genieten van het mooie weer..

Oh ja. en toch maar ff een testje halen.. had het er gister met een collega over en ineens begkroop me een heel zenuwachtig gevoel.. ik heb geenn zin in onnodige spanning dus wil een evt zwangerschap meteen uitsluiten.. ergens weet ik dat het gewoon niet kan, maar toch..ben niet voor jan lul overtijd..en als ik me er druk over ga maken blijft de ongi alleen maar langer weg..dus straks denk k ff naar kruidvat.. ik laat het uiteraard weten hier, maar zal ongetwijfeld negatief zijn..

nu hoor ik marijn dus ga ik m halen en zijn fles geven.. tot straks..

7. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    en nog iedereen in diepe rust.. nu ff zelf eten dan maa en het douchen/aankleden gebeuren hier...

8. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    goeie morgen meiden,

ik moet werken en heb geen zin :( ben doodmoe, heb het koud enz....

@naatje ja maandag of dinsdag krijg ik ook de bloed uitslag.

fijne dag meiden en misschien tot vanaaf

knuffie

9. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Goeiemorgen allemaal,

mooie avatar Naatje, en een super mooi gedicht!En voel je niet schuldig t.o.v. jouw wer. Je moet af en toe echt voor jezelf kiezen en dan maar een keer niet werken. Je werkt al zoooooveel!

Ichtus, ik kan jou wel begrijpen, zou me ook lichtelijk zorgen gaan maken. Dan voor de zekerheid maar even een testje. Veel plezier met luieren vandaag.

Wen, en? Al een beetje bijgekomen? Ik hoop dat Fenne jou de nachtrust heeft gegund. Nu even 4 daagjes lekker bijtanken.

Vivian, gefeliciteerd meid! Maar nou heb ik even gemist waarvoor je bent aangenomen.

Hier ook een rustige dag gepland. Even alleen de stad in, want daar ben ik gister niet aan toe gekomen en moet toch wat dingen hebben. En lekker met Tess knuffelen, die nu mega aandacht loopt te trekken vanuit de box.

10. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Kikkert, zou je dan wel gaan werken? Kun je niet beter thuis blijven?
    Beterschap meid!

11. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    goeiemorgen dinnetjes

ben laatste tijd niet echt actief bezig geweest hier he :oops: maar had het ook best druk met werken en dan zorgen dat ik voor die opleiding aangenomen werd en natuurlijk met mijn 2 kereltjes :)

@suus ik ga de verkorte opleiding voor kraamverzorgster doen

12. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    TJONGE... hele verhaal weer eens weg... waarom gebeurt dit altijd als ik tussendoor niet kopieer en gebeurt het nooit wanneer ik daar wel aan denk? :( :(

ga niet opnieuw beginnen hoor... dikke knuffel voor allemaal!

xx

13. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    ik ga straks ff naar de kruidvat wandelen...dacht dat ik het nu wel zou zijn maar nog niet...
    Oh als ik straks toch 2 streepjes zie wordt ik krankjorum...
    (waarom maak ik mezelf zo gek.. t kan niet, t kan niet, t kan niet)

14. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    @wen.. balen van je tekst...ik heb dat nu echt zelden...*afkloppen*

@vivian.. waar ga je de opleiding doen? en feli dat je bent aangenomen...

@kikkert.. beterschap meis en anders lekker thuis blijven..

@naatje.. groot gelijk.. ff aan jezelf denken..

@Dees.. als je nog meekunt lezen..hele dikke knuffffffffff en hoop dat het internet/foon probleem snel is opgelost... Kusje voor Luuk en greetz to Olaf..

@Dwaas.. als je nog op je benen kunt staan dan ook af en toe even aan jezelf denken he...je bent sterk maar kunt maar zoveel hebben....KNUFF

@MissN.. hoest nu? lekker verhuisd en alles al een beetje op orde? hoe was de fotosessie bij dees of moet die nog komen...ben benieuwd naar de foto's...

euh euh euh...verder ff niks geloof ik..

iedereen die moet werken..
    WERKSE...
    Iedereen die vrij is LUIERSE

ik heb er een luierdag van gemaakt.. bevalt me prima..

15. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    we gaan vandaag wel de 1000 halen he.. dus doortypen dames....

16. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    vind het zo spannend voor je Ichtus!

ik ben nog steeds niet ongi geweest na de bevalling, dus hier geen onzekerheid... zou natuurlijk prima zwanger kunnen zijn, maar daar kom ik dan pas achter als m'n broeken die ik net weer pas ineens niet meer passen haha

17. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    @ichtus ik volg de opleiding bij roc eindhoven en ga werken bij thuiszorg midden limburg

18. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    @wen.. ergens vind ik het helemaal niet spannend omdat het toch eigenlijk helemaal niet kan..maar aan de andere kant......pfffff *zucht* en zijn jullie alweer dusdanig actief dat je heel goed zwanger zou kunnen zijn of zou het dan ook ongepland zijn..
    (uiteraard (neem ik aan) gewenst)

@vivian.. oke.. dacht dat het een soort thuisopleiding was met een stage.. hoe ik er bij kom.. geen idee, maar goe...succes alvast.. wanneer begin je met de opleiding? verdien je dan ook meteen of is het eerst leren dan werken..

19. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    oh nee nee nee... kleine misvatting... we zijn niet aan 't proberen om zwanger te worden hoor... ;)
    maar het zou natuurlijk altijd 'per ongeluk' kunnen... maar dat verwacht ik niet hoor, we doen het echt veilig... en als het mocht gebeuren dan is het zeker weten welkom hoor!
    vanwege de keizersnede is het verstandig zeker 9 mnd niet zwanger te worden & eigenlijk weten wij helemaal niet wanneer en of er uberhaupt voor een 2de gegaan wordt hoor... we zien tzt wel...

20. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Goedemorgen!

Wat zijn we weer lekker bezig over zwanger zijn. Mijn darmen spelen zo op de laatste weken dat het lijkt alsof ik een maandje of 4 zwanger ben.
    Hier zou een 2e ook welkom zijn. Tuurlijk. We willen graag ook een 2e, maar nu ff niet.
    Wij doen het ook absoluut veilig. Dus de kans is klein. Ben ook nog niet ongi geweest, maar dan kun je natuurlijk wel alvast je eisprong hebben.
    Wij hebben het er eigenlijk ook nog niet over gehad wanneer we voor de volgende willen gaan.
    Ik wil iig 9 maanden tot een jaar ontzwangeren. Dan zien we wel verder.

Vandaag hier weinig op program. Ff naar de beddenboer om te kijken voor een nieuwe matras. Die dingen waar we nu op liggen zijn zo oud en versleten...

En die 1000 gaan we denk ik vandaag niet halen hoor, dan moeten we wel heel erg ons best doen.

Fijne dag allemaal!
    Knuffel

Deel Deze Pagina