het gaat wel stuk beter maar zeker niet optimaal... zeker gisteren een piep dag gehad... mijn honden waren ontsnapt.... kon ze echt wel even wat doen... :x roy is naar huis gekomen gelukkig en igor kwam direct terug en luck stond na 10 min voor de deur!!! alleen joey was zoek en echt een hele poos... bleek ie later bij mensen in de tuin te zitten die hadden hem gevangen omdat ze bang waren dat ie verdronk... nou kennen wij hem en hij is zo dolgelukkig in het water dat ie echt gek doet, maar ja.................. gelukkig was hij weer thuis.... bleghhhh wat zit je dan in je rats zeg vandaag lekker relax ochtendje gehouden heellang vanmorgen op de bank met levi gelegen baby tv gekeken8) samen zelfgemaakt fruithapje gegeten lekker veel gemaakt dus moeders had zelf ook een lekker hapje @ nanni wij gaan straks gewoon die van de kruidvat gebruiken doen we nu al vanaf zijn geboorte gaat echt super goed @ mieke joehoeeee knappe boaz alweer een half jaar @ buzzen hoop dat ik ook snel wat hoor ben der nou wel erg warm voor gelopen @ martientje ik heb 3 flessen om af te wisselen @ sprongen kan wezen dat levi die helemaal niet heeft??? ik merk ze misschien niet???
Deesje, helemaal vergeten maar bedankt voor het meedenken en de tips voor de omgeving van Port Zélande. Zierikzee en Middelburg zijn we al eens geweest en Renesse ook een weekendje. We zijn ook eens in Sluis geweest en hebben toen gegeten bij Oud Sluis, heerlijk! We hopen gewoon op heel mooi zonnig weer Denk niet dat we echt een stad in zullen gaan, helemaal niet met mooi weer en met slecht weer ga je denk ook niet zo snel iets doen met een kleintje in de wagen. We zullen zien. Iggy, oeps de doggy's weer ontsnapt, wat een boefjes zeg, je rent ze nu ook niet zomaar achterna en Levi alleen thuis laten. Gelukkig is het allemaal goed gekomen. Goed uitzieken hoor!! Kuona, oh dat wist ik niet van nectarine. Heb die lijst wel uitgeprint, maar ja die ligt weer ergens te verstoffen geloof ik. Maar ja hij vindt wel lekker. Geen idee waarom het niet nu al zou mogen. Misschien is perzik wat zachter of zo?? Gefeliciteerd met jullie 9-jarig samenzijn jubileum. Veel plezier bij de film en van de week met het etentje. Lief de zonnebloemen. Leuk dat Morris nu het worteltje wat beter snapte En wat heeft hij lekker een lange nacht gemaakt zeg! Kan me wel voorstellen dat je zo'n dag ook wel onbewust zo aan je voorbij laat gaan, ik heb er toch wel bij stil gestaan. Mijn moeder belde me nog om ons te feliciteren en ik kreeg een pakketje met de post van mijn zus. Die werkt bij PON Caterpilar en er zaten drie voorleesboekjes in wat over van de graafmachines gaan met leuke illustraties (echt voor jongens dus) en een klein mini choveltje (hoe schrijf je dat???) zo lief van haar. En we hebben voor Boaz toch een beetje gezongen hihi voor zijn eerste halve verjaardag. Ik begin eindelijk wat meer een schema te krijgen sinds vandaag met de bijvoeding/vaste voeding. Alleen het tijdstip van de groente 's avonds moet er nog tussen gepast worden. Vind het toch wel lastig hoor. Morgen ga ik snijboontjes maken... of eerst maar even de lijst bekijken of het wel mag, hihi.
nee mieke ik ga niet weg en zeker niet achter ze aan rennen joey is zo gek als een deur en rent naar de eerste de beste sloot maarre je krijgt hem der dus ook niet zomaar uit dan ga ik niet levi in de wagen langs waterkant zetten ben dol op de honden ben goed voor ze en ze krijgen alles van me wat ze nodig hebben maar levi is het belangrijkst en die gaat voor en als die sukkels hem willen smeren moeten ze wachten tot de hulptroepen thuis zijn
Zo heb ff snel alles terug gelezen en ga proberen op zoveel mogelijk te reageren @Maka: Wat sneu van je konijtje @Mieke: Ow lekker ff 210 euro winnen Ik zag dat de jackpot op een 1/5e lot is gevallen.. Die mensen zullen wel balen dat ze geen heel lot hadden @Married: Hier werkt het ook niet om na en kort slaapje weer te gaan slapen, maar Djayson is dan wel vrolijk, dus ik hou hem uit bed.. @Daffie: Elk kindje ontwikkeld zich anders.. Jou ukkie kan weer andere dingen dan die van een ander.. @mamavanstef: Hopen dat de uitslag van jou bloed goed is, en Tijs geen kinkhoest heeft! @Iggy, fijn he honden die ontsnappen :x Gelukkig zijn ze er weer! Vanmiddag naar het z'hui geweest voor de enkels.. Het kan wel 6 maanden duren Ik moet nu hele stevige hoge schoenen kopen, kisten oid.. Over een maand weer terug.. Me oude buurmeisje kwam langs met haar ukkue van 4 maanden, is echt leuk Maar dan zie je wel hoe snel alles gaat.. Ze hebben lekker gekletst en gelachen naar elkaar Djayson heeft vandaag 2 flessen van 180 (water) op, en eentje van 150cc kant en klaar... En meneer at gewoon 60 gram verse pasta.. 2x zoveel als gister Daarna nog wat volle yoghurt gegeven.. Morgen ochtens naar het CB ben benieuwd..
@ Maka: een ramp he, die wortelprut, hier ook allemaal kleertjes eronder enzo. Echt onwijs irritante vlekken ja. Wel fijn dat Vera de tweede dag meteen al zo goed kan eten zeg!!! Ik snap helemaal je gevoel dat het dan ineens zo hard gaat. Ik krijg er ook af en toe nog de tranen van in mijn ogen en mijn vriend zegt dan ook: ooow nee, ze moet altijd een babytje blijven, oooow nee. Tegelijkertijd is het dan weer zo schattig allemaal. Tsja, gemengde gevoelens dus he. Gelukkig dat jij nog bv kan geven, erg jammer dat ik moest stoppen zo snel al. Ohoh, en nou moet je dus ook nog het bedje naar beneden gaan doen, als Vera zich al gaat optrekken? Ow wat zielig dat je konijn dood is, het arme beestje. Ook sneu voor het andere konijn ja. Hihihi, ja, dat wordt nog lachen, wat je allemaal in Vera's luier zal gaan vinden, haha. @ Married: hihi, hier ook een held op sokken, en ja, ik hecht wel waarde aan de mening van die vriendin. @ Mieke: maar euh, nog ff over dat aantal voedingen he. In het schema dat ik van het CB kreeg staat er bij 6 maanden dat ze 5 voedingen krijgen, waarvan 4 flesvoedingen, waarvan je 1 a 2 papjes mag maken. Maar zoals jij het opschrijft lees ik het zo: 4x een fles + ook nog een papje, maar dan zijn het dus 5 flesvoedingen toch, dus dat is dan meer dan 800 ml toch? Ha, lekker, 210 euro, beter dan niks, maar ja, WIE heeft die hoofdprijs.... Ik was ook in Osdorp vandaag! Aan het werk dan, had je ff langs kunnen komen na het Tuincentrum, hihihi. Had je mijn vreselijke troosteloze kantoorpand kunnen zien. Ja, Boaz alweer 6 maanden joh, Ebbie hier dus ook bijna. Niet te filme he, zo hard als dat gaat. Het worden ook echt al mini-mensjes. Soms wil ik alleen maar de hele tijd met haar knuffelen... @ Daffie: heb ik iets gemist over smeerkaas? OP mijn Cb-schema staat namelijk ook dat je dat erop mag smeren? Ow, zie net weer Maka's berichtje. Tsja, wat is dan weer de waarheid he? Blijft lastig al die tegenstrijdige adviezen die er zijn. Ik zou me niet al teveel zorgen maken Daffie hoor. Ebbie kan ook echt nog niet zelf zitten zoals Vera dat bijvoorbeeld kan. Kukelt echt direct om, heeft nog totale ondersteuning nodig. Ik denk dat Ebbie zo goed kan draaien omdat ik eindeloos dat buikliggen moest stimuleren van de fysio. Ik denk dat je dat wel moet oefenen met Myrthe. Gewoon 6x per dag, beginnen met een minuutje en dan opbouwen. Als ze op d'r buik ligt met dingetjes voor d'r neus gaan spelen. Dan zal ze snel vooruit gaan. Ebbie was ook not amused in de eerste paar weken dat we die deden. Nu wil ze niet anders dan op haar buik liggen zo'n beetje. Ik zou niet zitten gaan oefenen voordat ze comfortabel 10 minuten op haar buik kan liggen. @ Enna: wat fijn dat alles zo lekker goed gaat met jullie en dat de zeilvakantie leuk was. @ Twinkle: he get, wat naar dat Tijs uitdroogt. Gaat het al beter met drinken? Probeer je meerdere keren kleine beetjes? Hopelijk gaat het gauw goed meid, ik duim voor je hoor. @ Deesje; ow wat leuk, een egeltje in de tuin. Hier ook regelmatig nog erg emotioneel ja, zeker als het over babytjes gaat. Hihihi, leuke foto van jullie stoel hihihi 8). @ regeldagen en bv/fv: zelf geloof ik er eigenlijk wel in dat ook beebjes met fv een soort regeldagen kunnen hebben. Namelijk dat ze dan een groeispurt hebben en meer voeding dan gemiddeld nodig hebben. Ebbie heeft dat nu, althans, dat denk ik dan . Het aanbod is in elk geval niet genoeg voor haar.... @ Mireii: arme ziel, beterschap! @ Nannie: Ebbie is ook supersnel afgeleid met eten ja, hihi, moet ik zo ontzettend om lachen, de goeierd vindt alles zoooo interessant! @ lovelycr: acht wat verdrietig dat je een miskraam moest meemaken. Wat is er gebeurd meid? Ach, het was niet goed ingenesteld. Ik ben blij dat je zo blij bent met je 2 dochters meid. Hoe dan ook sterkte. @ Kuona: tjeeeee, wat heeft Morris lang geslapen zeg! Ebbie heeft hier vandaag ook voor het eerst een nectarine op. Vond ze heerlijk. Maar dat mag dus ook weer niet, jemig, als ik jullie ook niet had dan was Ebbie al lang aan een darmperforatie gestorven. Ha, gefeliciteerd met het 9-jarig bestaan van jullie relatie! @ Iggy: ow wat erg dat de honden weg waren gelopen, maak je je dodelijk ongerust natuurlijk! Nou, Ebbie heeft ook ergens last van hoor, sprongetje/regeldagje/groeispurt, you name it. Mijn s-moeder zorgde vandaag voor haar, maar ze heeft echt de hele ochtend gehuild, ook al toen ik nog niet weg was. En het werd nog erger toen het troostflesje van dit keer 90/3 op was. Het lijkt serieus op hongerhongerhonger. Ik ga morgen het CB bellen want die 800 ml lijkt gewoon echt niet genoeg. Terwijl ze wel bijvoorbeeld flink wat happen van haar groentehap eet, dan eet ze toch dat hele bakje nog niet leeg. Overal wordt gezegd: niet meer dan 800, maar ja.... Ik snap ook echt niks van dat CB-schema t.a.v. die: 5 voedingen, waarvan 4 flesvoedingen, waarvan dan weer 1 papvoeding. Als ik het goed begrijp dus: 1x pap van zuigelingenmelk, 3 flesjes en 1 groentemaaltijd en dan ook nog een fruithap ofzo. Ze kunnen het weleens wat duidelijker opschrijven. Dank voor al jullie aanmoedigingen m.b.t. mijn zzp-er schap. Ergens wil het wel vertellen, maar ik voel me er wat onzeker/kwetsbaar bij . Het heeft namelijk te maken met de volgende thema's: mijn psychologenschap + kersverse ouders... Nou 3x raden wat ik wil gaan doen....... Maar misschien vinden jullie het wel een superdom idee.... Mijn vriendin van gisteravond vond het wel een goed plan trouwens...
Hello! Thije ligt gedoucht en wel op zn bedje. Toen ik hem bij schoonmoeders ophaalde was ie heel erg moe, had 's middags maar 3 kwartier geslapen. Heb hem dus gelijk gevoed en op bed gelegd. Van half 7-half 8 heeft ie geslapen, daarna wakker gemaakt en nog even gespeeld en onder de douche. Manlief is even met de hond naar de dierenarts geweest, hij had namelijk een raar bultje bij zn piem. Gelukkig is het goedaardig! @ Miireii, beterschap! Hoop dat het slechts een verkoudheid is! @ lovelycr, heftig hoor! Hoe lang was je zwanger? Ben wel benieuwd naar een foto van je meiden! @ Mieke, er dus nog niet uit wat betreft de loungeset? Fijn dat je wat ritme krijgt qua bijvoeden. Ik vind het nog steeds spannend.. nog 9 dagen! @ daffie, maak je niet druk meid!!! We moeten niet vergelijken! Ieder beebjes doet het in zijn eigen tempo. Myrthe eet juist super en heeft een prachtig schema. Pfoeh, een cadeautje, ik ga eens even denken! @ enna, wat een leuke dingen allemaal! Fijn dat je vakantie leuk was! @ deesje, wat lief dat je je zo ontfermt over het egeltje. @ mamavanstef, wat kl*te allemaal zeg!!! Ik duim dat jullie geen kinkhoest hebben!!! Is het niet mogelijk om tijdelijk niet te werken omdat je een baby hebt? Ivm het risico voor Tijs? @ flesjes, geef niet eens flesvoeding, maar heb maar liefst 6 kleine medelaflesjes, 2 grote medelaflesjes en 3 B-free flessen in gebruik . De medelaflessen gebruik ik voor het kolven. De B-free flessen daar drinkt Thije uit. Op een werkdag geef ik 2 B-free flessen met gekolfde melk mee aan (s)moeder en gebruik ik 4 medela flesjes om de melk in op te vangen. @ Maka, hoe vond Vera de banaan? Zou het bedje idd omlaag zetten, al is het maar voor je eigen gemoedsrust. @ Kuona, wow wat heeft Morris lang geslapen! Hij pakt zn uurtjes dus echt wel he!!! Wat goed dat ie het Rapley'en ineens lijkt te begrijpen! (ik wil ook!!) Gefeliciteerd met jullie 9 jaar samen, leuk hoor!!!! Dan was je er vroeg bij, of niet? Wij zijn komend jaar april 10 jaar samen . @ Iggy, je honden ontsnapt?! Gelukkig zijn ze er weer!!! @ Nanni, balen van je enkels! Succes morgen bij het CB! Zo, ga ff lekker koffie drinken met mannetje en zo een aflevering van mijn nieuwe verslaving kijken: Grey's Anatomy (jaja, eindelijk na 5 jaar heb ik het ook ontdekt! Volg het nu via interactieve tv, voor zover dat werkt, thanx to Ziggo )
ja lucky zag een kat en maakte zich zo boos dat ie dwars met vol gewicht door hek is geramd en ja labje joey houd wel van vrijheid die gekkerd smeert hem meteen om de eerste de beste modderpoel op te zoeken zucht blij dat bonax niets ernstigs heeft.... is hij zo voorzichtig en lief voor thije???
Kuona, dat klinkt echt als in slaap voeden. Als ik Vera in slaap voed, slaapt ze op mijn schoot. Meestal drinkt ze dan nog door in haar slaap en maak ik haar los, soms laat ze vanzelf los. Als ik haar dan heel voorzichtig in bed leg, wordt ze eventjes wakker, maar zakt dan weer weg zeg maar. Ik doe het nu meestal zo, dat ik stop met voeden als ze nog niet op schoot slaapt, maar wel slaperig is. Dan wieg ik haar even op het muziekdoosje en leg haar dan in bed. Dan is ze lekker rustig, maar moet wel zelf in slaap vallen. Vaak huilt ze dan nog wel even, maar dan valt ze iig zelf in slaap. Mijn strategie voor de komende week is Plan A: dat ik haar beneden de voeding geef en mijn vriend het bedritueel afmaakt. Maar dan zonder het laatste voeden natuurlijk tot ze rustig wordt, zeg maar. Plan B: Als ze dan langer dan 5 a 10 minuten gaat huilen of over dr toeren raakt, dan ga ik haar alsnog voeden tot ze rustig wordt, maar nog niet slaapt. Plan C: Lukt het haar daarna nog niet om zelf in slaap te komen, dan voed ik haar toch helemaal in slaap... Hopelijk gaat t werken!! Het is een beetje van mezelf en een beetje uit het boek. Het boek gaat uit van helemaal niet huilen, maar eventjes huilen hoort er bij Vera wel een beetje bij om in slaap te komen. Gisteren en vandaag is t plan B geworden... Wat heeft Morris heerlijk geslapen! Hij is dus ook duidelijk uit zijn sprongetje! Hier is Vera weer terug op 3 slaapjes overdag. Vandaag 10u 's nachts en 5,5u overdag geslapen, ook netjes!! Gefeliciteerd met jullie 9 jarig jubileum!! Iggy, o wat vervelend dat je honden ontsnapt waren! Hoe is dat gebeurd dan?... Ow, dat vind ik best eng eerlijk gezegd. Als ik zo'n grote hond door het dolle heen los zag lopen...!! Ja hoor, het kan dat je niet veel van de sprongetjes merkt. Levi is over t algemeen ook wel een erg rustig jongetje, toch? Dan kan t best zijn dat de sprongetjes ook niet zo extreem zijn. Fijn hoor, want t is behoorlijk vermoeiend !! Mieke, haha wij hebben gisteren ook gezongen voor Vera Ik moest ook wel even terugdenken aan de geboorte en de eerste babytijd hoor! Maar vooral ook omdat het nu opeens allemaal zo snel gaat... Maar ik vind t wel zo geweldig allemaal, ik kan ook steeds meer zeggen (en menen) dat die hel van een zwangerschap het toch zeker waard is geweest! Nanni, wat heftig zeg van je enkels! Je was toch van de trap gevallen? Waarom duurt t zo lang dan... Jeetje wat eet Djayson al veel!! De banaan... Ze vond hem heeeeerlijk! Zat echt je hmmmhmmmhmmen!! Ik had m half in de schil gegeven, maae ze brak m meteen af en heeft m toen helemaal afgelebberd. Steeds stak ze dat hele ding ver in dr mond en nam een megahap. Een keer moest ze een beetje kokhalzen, maar verder zat ze lekker te kauwen en te lachen! Ik denk dat ze in totaal wel een kwart banaan heeft binnen gekregen!! Noppie, get wat vervelend dat Ebbie de hele ochtend gehuild heeft . Vera had tijdens haar sprongetje ook honger honger honger (tenminste, ze dronk steeds best goed als ik haar aanlegde), met 1 dag met wel 20 voedingen . Maar nu is t weer helemaal voorbij. Vandaag heeft ze nog maar 4 voedingen gehad (de 5e om 0u) en dat is echt heeel erg netjes voor haar. Ok, ze krijgt nu wel bijvoeding, maar ik denk niet dat dat al echt zoden aan de dijk zet Ik denk dat daar best vraag naar is, als ik je idee zo lees! Married, ah sterkte met de piem van Bonax, hihi. Gelukkig is t iets goedaardigs!
Hallo dames, Wat is er weer veel geschreven. Druk, gezellig weekend achter de rug en nu midden in mijn 3 werkdagen dus niet genoeg tijd om bij te lezen. Heb globaal bijgelezen en nog een vraagje dus hierbij: @ nectarine of perzik, ik kreeg van het consultatiebureau een lijstje mee bij het bezoekje bij 4 maanden en daar staat op dat goede smaken om mee te beginnen zijn, meloen, nectarine, banaan, peer, perzik, courgette, worteltjes, bloemkool, boontjes en broccoli. Dus daar staat nectarine gewoon bij. Ik geef het ook gewoon en heb ook een keer appel erdoorheen gedaan omdat ik die had liggen, verder heb ik alleen nog dit geprobeert. @ lovelycr, wat vervelend van je miskraam. Sterkte met het verwerken ervan en geniet van je 2 gezonde meiden!! @ Vera, wow wat doet ze het goed zeg. Kan me voorstellen Maka dat je het snel vindt gaan. Is echt dat kleine meissie niet meer hoor. Heb je het bed al naar beneden gezet? @ omrollen, hier tot nu toe 1 keer gelukt maar daarna niet meer hoor. Ze ligt heerlijk te bewegen en ligt wel heel veel op haar zij, slaapt ook op haar zij maar omrollen doet ze niet. Tja, tis zo en zal vanzelf wel komen hoor. Hoor bij het cb wel als het niet goed is. @ kinderwagen/buggy, gebruiken jullie allemaal de kinderwagenbak nog of de buggy? Sanne vindt de wagen echt niet meer zo leuk, ja even en als ze moe is maar anders wil ze graag om zich heen kijken dus ik dacht zal de buggy eens proberen maar ze is nog wel erg klein. Wat vinden jullie? Verder kom ik donderdag iniedergeval weer meelezen. Moeten dan ook naar het cb en dan is mijn weekend weer ingegaan. Ga nu nog ff twijfelen over de buggy, anders zet ik hem vanavond toch maar terug voor morgen naar het kdv. Ik neem dan altijd de wagen mee nl.... twijfel twijfel... Fijne avond iedereen.
Heej meiden! Even snel een berichtje voordat ik weer naar mijn huilende dochter moet rennen (erg onrustig sinds gister, vannacht ook nauwelijks geslapen). Net de mooie foto's van febr gezien (beeb meeting); prachtig! Bedankt voor de mooie foto's . @Iedereen bedankt voor jullie lieve woorden t.a.v. de opvoeding van mijn broertje. Het is erg zwaar, maarja opgeven is geen optie dus blijven we maar door gaan he . Naomi lijkt er gelukkig geen last van te hebben, ze komt volgens mij niks te kort! Ik houd trouwens de babysite van naomi redelijk goed bij, dus als jullie willen kunnen jullie daar alles bijhouden. naomidayaanna.babysite.nl. Heb er toevallig gister veel nieuwe foto's op gezet! @Noppie dank voor je lieve woorden. Mijn broertje is 13, dus begint nu lekker mer puberen. Mijn moeder heeft het erg naar haar zin, lief dat je dat onthouden hebt! Ze is nog lang niet stabiel, maar het gaat de goede kant op. Desondanks blijf ik elke dag bang voor een telefoontje dat ze weer een poging heeft gedaan. Ik heb er ook vaak vreselijke dromen over. Zag trouwens foto's van Ebbie (van edith) mooie meid joh! Had haar met de meeting niet heel goed en vaak gezien helaas (en jou ook niet). Ik vind dat ze op jullie allebei even veel lijkt, heel mooi om te zien. Vandaag een klein feestje bij ons: Naomi is vandaag 6 maanden! Wat gaat de tijd toch snel he! Nog eventjes dan is het september en kan ik weer met jullie meekletsen! Ik hoop dat jullie het volhouden tot die tijd . Het zal zwaar worden, ik weet het, maar jullie kunnen het. Oke genoeg gegrapt . Veel liefs van mij en een kwijlkus van Naomi!
Dinkie, ik heb t bed nog niet omlaag gezet. Ze kan zichzelf ook nog niet van lig naar zit trekken hoor, maar ja wie weet hoe lang dat nog gaat duren. DUs morgen ga ik t wel doen, idd vor mijn eigen gemoedsrust zoals Married zegt... Ik heb Vera nog in de wagenbak liggen. Dat gaat op zich wel goed en ik vind de wagen gewoon erg prettig, omdat je er vanalles op kunt zetten (boodschappen) en aan de zijkant in kunt frotten (luiers/kleertjes/portemonnee/telefoon ). Maar sinds een tijdje wil ze toch steeds zitten in de wagen. Het is niet dat ze anders gaat huilen (meestal ), maar als ik haar laat zitten is ze wel veel vrolijker. De laatste paar keer heeft ze meer dan de helft van de tijd gezeten tijdens de rit. Dan hou ik haar handje vast, of ze zit tegen de boodschappentas aan. Mooi dat ze t vindt! Dus ik denk dat ik nu ook echt moet gaan geloven aan de wandelwagen-inzet.
Maka: mij is aangeraden om niet gelijk rijstebloem te proberen, Als een paar keer groente goed gaat zou je het kunne doen. Wat jammer van je nieuwe stoel, met dasty van de wibra wil het er vast weer uit. Wat zielig van je konijn. Die Vera is toch wel erg snel. Mieke: leuk dat je geld gewonnen hebt met je loten. Miiriie: beterschap. Hopelijk gewoon een onschuldig griepje. Love: leuk weer iets van je te horen, wat erg van de miskraam, sterkte. Daffie: wat je zelf ook al zegt ieder kind is anders, het komt vast wel goed met Myrthe. Enna: zo te lezen gaat het erg goed met jullie, leuke foto’s heb je in je banner. Twinkel: wat schrikken al weer, heel veel sterkte hoop voor je dat het geen kinkhoest is. Noppie: zo te horen lijkt het me best een goed idee, en lijkt me leuk ook.
@ Noppie: Volgens mij is de regel: 150 cc voeding X kilo lichaamsgewicht per dag met een maximum van 1000 cc dus mag ze 200 cc meer hebben dan de 800 die je nu geeft
Hu plaats ik mijn bericht had ik een aantal berichten gemist. Maka: ik heb altijdgeleerd zodra een kindje kan draaien mogen ze niet meer in de wagenbak en moet hun bedje omlaag. denk dat dit bij Vera ook wel nodig is nu ze zich op kan trekken helemaal.
Op mijn schema wat ik heb van cb destijds van T. staat 5 x 160-200 cc per dag geef je meer flessen dan 5, dan minder in de fles doen per keer...
@ maka, ja, het is ook niet omdat Sanne te groot wordt want die is eerder een ukkie, zeker in vergelijking met sommige van hier. Maar ze vindt het echt niet leuk meer en had net de grootste lol toen we haar in de buggy zetten maar ze zakt nog wel een beetje scheef. Maar als ik hem plat zet ligt ze wat meer maar kan ze toch stuk meer zien dan in de kinderwagen. En onze buggy is op het onderstel van de kinderwagen dus dezelfde bak eronder dus qua ruimte maakt het niet zoveel uit eigenlijk. Zit toch nog te twijfelen. Bedje dus toch nog zo gelaten. Ja, ze moet natuurlijk eerst nog zelf kunnen gaan zitten zodat ze zich kan optrekken. Maar even goed opletten hoe ze het verder doet dan kan hij daarna toch omlaag. Wat gaat het snel!!
@ Maka: nou haha, Vera heeft dus echt letterlijk 'de smaak te pakken'. Ebbie's favoriet is ook de banaan hoor, vindt ze echt heerlijk. Klinkt trouwens als een goed plan je ABC-plan. Misschien nog handiger om hem structureel aan te pakken van CBA ipv ABC. Maar ja, dan kan je dus niet met je man al beginnen zeg maar. Dank voor je feedback over mijn plannetje . @ Dinkie: wij hadden zondag ook ff de buggy geprobeerd: is ze echt nog veel te klein voor jammergenoeg. Wij wachten nog even. Maar ze vindt het wel al heel leuk om om zich heen te kijken ja. Wij hebben een Quinney Freestyle, tweedehands en vrij oud al (6 jaar ofzo). Misschien zijn er wel andere kleinere buggies? @ Dayenne: gelukkig gaat het al wel beter met je moeder, dat ze nog niet stabiel is was ook nog eigenlijk niet te verwachten, realistisch gezien. Hopelijk blijft ze wel in de stijgende lijn. Wat erg dat je er zo over droomt, maar ja, het is ook je moeder. Heb je nog wel hulp meid? Dank voor je complimenten over Ebbie. @ Martientje: jij ook bedankt voor je feedback .
het buggy gedeelte mag vanaf 6 a 7 maanden gebruikt worden. tenminste als het buggy gedeelte wel plat gelegdt kan worden. tenminste dat is mij verteld. Royenna ligt nog in de wandelwagenbak maar ze vind er niets meer aan. Ik loop veel met de duowandelwagen en die kan ik verstellen. ik zet haar dan 15 minuutjes wat rechterop en daarna weer plat.. ze vind het geweldig!! ook gebruik ik al af entoe met een snelle boodschap een gewoone buggy.. groetjes sonya
@ noppie, wij hebben een quinny speedi sx, ik vind de buggy wel groot eigenlijk maar liggen gaat redelijk. Morgen moet ik bijv. 5 minuutjes naar het kdv lopen en daar zit ze misschien ff erin als de kindjes buiten spelen dus kan het wel een dagje testen. Ga geen kilometers lopen dus.