Februari 2010 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Emmetje75, 6 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Melek42

Melek42 Fanatiek lid

21 okt 2008
    1.434
    0
    0
    Goedemorgen dames,

Dames met een echo veel plezier :)

Hier wel een beetje misselijk, en vanochtend weer met poepen piep klein bloed gezien :(
    ik pers ook niet echt veel, maar het doet ook pijn met afvegen! (sorry) Ik denk dat ik aambeien heb :(

2. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    Dat kan natuurlijk ook daar komt een klein beetje bloed bij..
    ff zalfje halen..dat hoort er nu eenmaal bij.

3. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    Goodmeurning,

Wat benauwd in bed zeg, ben d'r maar vroeg uitgekomen.
    Vandaag maar eens wat regelen voor de verhuizing, woensdag is de overdracht!
    Ik vind het heel leuk, maar ook spannend, zal best druk worden.

Ben trouwens wel weer toe aan een echo, is alweer een tijdje geleden!
    Nog anderhalve week wachten..

4. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Môge!

Hier misselijk. en ook toe aan een nieuwe echo... hihi

ff terug lezen...

5. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Ok... terug lezen wordt niets met mij... hihi... Ik vergeet echt alles weer. hihi.

Gister BBq gehad. En ik was daarna helemaal niet lekker. Eigenlijk tijdens al... buik heel erg opgezet en pijnlijk. Had ook erge krampen helemaal onderin. Niet leuk!
    Ook slecht geslapen. Maar dat heb ik wel onthouden. Meer hier...

@ Bien hoop dat de ziekenboeg bij jou snel weer allemaal beter
    is!

@ Dames met vandaag hun echo veel plezier!

6. Melek42

Melek42 Fanatiek lid

21 okt 2008
    1.434
    0
    0
    ik kreeg net een complimentje van mijn collega,
    hij zei dat ik de enige zwangere vrouw ben die niett chagarijnig is :) Hij gaf ook dat ik straal! :) Leuk om te horen....

7. Germpie85

Germpie85 Niet meer actief

@dames met een echo of afspraak vandaag: Veel succes en veel plezier!!!

@misselijkheid: Hier toch ook nog wel elke dag even. Met vlagen..

@moeheid: Daar heb ik wel echt last van! Kan soms zo ineens toeslaan!

@weken: Richting de 12 weken nu. Iedereen hier gaat hard op weg! Wordt echt steeds meer werkelijkheid zo.

@werk: Ik heb vanmorgen mn werkgever gebeld en verteld dat ik zwanger ben. Hij was op vakantie en is pas zaterdag teruggekomen. Dus het kon niet eerder...
    Werk niet bij zo'n heel groot bedrijf, 12 man personeel, ofzo.
    Hij wist van mn miskramen, dus was niet echt een verrassing natuurlijk.
    Toch ging mn hart echt TEKEER toen ik moest bellen! Pff... Maandags zijn we altijd gesloten, dus morgen kan ik het ook de 1e collega's gaan vertellen!

8. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    #7888 1Dondersteen, 27 jul 2009
    Laatst bewerkt: 27 jul 2009
    @ alina, ja spannend he... omdat te vertellen aan de baas. hihi. Had ik ook.
    Vermoeidheid slaat hier af en toe ook om de oren. Erg naar. En dan ook nog de misselijkheid die zo weeïg blijft hangen de hele dag...

@ site, heb net weer aangepast!

@ Melek, leuk zo'n compliment!

9. Germpie85

Germpie85 Niet meer actief

@muurtje: Nou, inderdaad! Het is toch raar om de woorden te zeggen: ik ben zwanger.
    Hahaha! En ja, dan nog tegen je baas.

@de site: Goed bezig, jullie! Mijn complimenten!

10. mammamia

mammamia Niet meer actief

Goedemorgen dames,

@muurtje: wat vervelend dat je nog steeds misselijk bent... Je krijgt vast een meisje;) Wilen jullie het weten trouwens wat het wordt? Heb zelf bijna nergens last van gehad, alleen verschikkelijk moe, maar is ook al 2,5 week geleden minder geworden... Heb dus morgen de termijn echo en vind het zo spannend... wil gewoon weer ff bevestiging hebben dat alles goed zit! Gisteravond in bed hadden mijn man en ik lol (nee geen sex, hihi) waardoor ik even hard moest lachen en dat deed mijn buikspieren echt ff niet goed, deed gewoon pijn... hoort er ook bij... of soms als ik mij omdraai doet het zeer, lastig hoor... ben benieuwd hoe dat is als ik straks helemaal een dikke buik heb...

@knorretje: rijangst... zucht... heb het van mijn moeder overgenomen denk ik, die rijdt ook al jaren niet meer. Elke keer denk ik wel: ik ga weer een paar lessen volgen om het op te pakken, maar dan bedenk ik me dat het waarschijnlijk dan weer eventjes goed gaat en dat ik het daarna toch weer niet durf... vind het lastig... heb daar gewoon niet zoveel doorzettingsvermogen voor vrees ik... maar gelukkig vindt mijn man het heerlijk om te rijden, dus die doet eigelijk nooit moeilijk. Al hoewel het voor hem soms ook best lastig is en hij toch ook wel graag wilt dat ik weer ga (leren) rijden... wie weet als het kindje er eenmaal is dat ik het toch wel praktisch vindt... we zullen zien!

@meiden die vandaag een echo hebben: heel veel plezier/succes

Zijn gisteren toch niet meer naar het strand gegaan, maar lekker hier aan de lek op een handdoekje gelegen. Hou het niet heel lang vol want als de zon flink schijnt word ik al snel erg warm en moe... 's avonds bij mijn schoonouders gegeten... vanmiddag laminaat halen voor op de kinderkamer en hal (4,49 p.m2 bij de leenbakker, niet duur haha) en misschien nog ff langs babydump om kinderkamers te bekijken... donderdag naar babypaker om babykamers te bekijken haha... zal mij benieuwen, vind er een paar wel heel erg mooi (en duur) whaaaaaaa...

Fijne dag allemaal!

Liefs

11. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    @ Thanks Alina!
    We stoppen er ook tijd en moeite in. hihi Ik vind de foto's zo leuk. Om die verschillen te zien... in de loop der tijd.

12. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    dank je muurtje voor de foto's erop te zetten ;)

Alina ja ik had dat ook hoor met mijn baas werk er niet zo lang..en is op zich niet de beste werkomgeving voor een zwangere...verder ook een klein team hier.

muurtje minder dat je je niet lekker voelde..
    Wij zijn deze week ook goed ingepland..
    vanavond bij ouders eten morgen bij schoonzus, dan werken en daarna met vriendin de stad in en overburen willen deze week ook nog een BBQ haha!
    pfff wordt er nu al moe van :p

13. mammamia

mammamia Niet meer actief

Oja, willen er meer meiden hier weten wat het wordt en houden jullie dat voor jezelf of mag iedereen dat weten?

14. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    De eerste was een verrassing de tweede wisten wij het de rest vrijwel niemand..zelfs mijn moeder goed voor de gek kunnen houden die dacht eerst een meisje en heb ik zover gekregen dat ze dacht een jongetje haha! terwijl ik me soms toch versprak over roze koeken enzo :D

Nu willen we het weer weten en mag iedereen het weten...dan hebben we alle opties gehad :D

en jij?

15. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Mammamia, De misselijk is nu niet meer continu aanwezig gelukkig. helaas vandaag weer wel. hihi. Maar het wisselt nu per dag. Ben ik al blij mee.
    En ja ik zou graag willen weten wat voor een geslacht ons kleintje gaat krijgen. En mijn man ook... Zodra ik het weet... weten jullie het ook.. hihi.
    En jij? Wil jij het ook weten?

Oh ff ego! Manlief en ik zijn al aan het stoeien geweest ivm namen. Maar we hebben beide toch een tikje een andere smaak... Mmmm gaat nog wat worden. We hebben besloten om t te laten tot we weten wat DOZO wordt.

Ehm... gister avond ook de slappe lach gehad... Er vloog een nacht vlinder door onze slaapkamer. En toen heeft manlief onze oudste kat opgetild richting het plaffond en chter die vlinder aan... En kat zat op zo'n maffe manier in zijn handen en was met zijn pootjes echt heel snel aan het reageren op die vlinder. Het zag er zoooo komisch uit. Ik kwam echt bijna niet meer bij.

En vanmorge... had onze jongste bedacht.... Het wordt weer eens tijd om een duif te ontleden onder de eettaffel... Jullie zijn zoooo lief... ARG!
    Manlief gelukkig opgeruimd voordat hij naar zijn werk ging.

16. minimouse

minimouse Niet meer actief

hallo allemaal!

wij willen het beide niet weten. vind de verrasssing op het eind zo bijzonder lijken. dus daar gaan we voor.

ohh ik heb vanacht gedroomt dat onze spiegel van de dressoirkast kapot was gevallen... en spiegel stuk betekend toch 7 jaar ongeluk...?? dus hoop niet dat het een voor bode is! :( maar gelukkig is hij nog heel! en ik kom er voorlopig ook nie tmeer aan! hahha

ik moet zo even boodschappen doen, dus kom later weer langs.

doeidoei

17. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    Jullie komen in het kader van elkaar steunen toch straks wel allemaal helpen schilderen he??

18. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    geloof je daar echt in?
    Ik vind dat maar allemaal een beetje bijgeloof hoor..

Muurtje ik leef met je mee letterlijk en figuurlijk ene moment nergens last van en dan ineens komt het opzetten pfff niet fijn..

Maar wat ik het ergste vind dat ik er van ga kokhalzen dan moet ik me echt inhouden bah

19. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    ja is goed kom je dan in September oktober ook bij ons? :D

20. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729