Februari 2010 mama's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door mamastarlight, 9 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamastarlight

    mamastarlight Niet meer actief

    Volgens mij hebben we nu alleen nog maar een lijst maar nog geen gezellige klets topic. dus bij deze!

    laat ik maar beginnen. ik ben 27 en in verwachting van ons eerste kindje. na ruim twee jaar en de tweede ICSI terugplaatsing zijn we door het dolle hen met deze kruimel.

    Ik ben nu 5 weken zwanger en ons kindje wordt op 8 februari verwacht
     
  2. Troetelbeertjes

    Troetelbeertjes Fanatiek lid

    26 feb 2009
    3.314
    1
    0
    Amsterdam
    Wat leuk! Een februari 2010 clubje.

    Ik ben Luca, en wij (mijn man en ik) verwachten ook ons eerste kindje. Ik ben in februari dit jaar met Mirena gestopt, wat een aantal weken later resulteerde in een vroege miskraam in ronde 1. Daarna een cyclus niet zwanger geworden en nu ben ik 4 weken en 5 dagen zwanger.
    We worden makkelijk zwanger lijkt het, nu hopen dat het deze keer wel goed blijft gaan.

    Wat een traject heb jij al achter je, blond steenbokje!
     
  3. mamastarlight

    mamastarlight Niet meer actief

    hoi luca,

    Welkom! ja wij hebben al een heel traject achter de rug helaas maar zijn bijzonder blij nu met dit wonder. ik zie dat je precies 1 dag achter loopt op mij. wat ontzettend leuk!
     
  4. Troetelbeertjes

    Troetelbeertjes Fanatiek lid

    26 feb 2009
    3.314
    1
    0
    Amsterdam
    2 daagjes toch, of zelfs 3 (due date= 11/02)?
    Jij zit op 5 weken en ik op 4 weken 5 dagen. Je hebt al een kloppend hartje, volgens de banner. Ik loop sinds gister al te denken: zou het hartje van mijn kindje al kloppen? Dat gebeurt in de week waar ik nu in zit. :)

    Ik kan me het goed voorstellen, dat het voor jullie nog veel meer iets was waar je enorm naar uitkeek. Zo lang moeten wachten!

    Weet je waardoor het voor jullie moeilijker was om zwanger te raken? En leef je ook zo naar je eerste echo toe?
     
  5. Biejie

    Biejie Bekend lid

    12 aug 2008
    723
    0
    0
    Lieve mamma's,
    allemaal heel erg gefeliciteerd!

    Na anderhalf jaar ben ik ook zwanger!
    Ik ben ontzettend blij en gelukkig dat we in februari ons lieve baby'tje verwachten.

    Geniet ervan allemaal...!

    Liefs, BarbaBeer
     
  6. Troetelbeertjes

    Troetelbeertjes Fanatiek lid

    26 feb 2009
    3.314
    1
    0
    Amsterdam
    Jij ook gefeliciteerd Barbabeer!

    We zijn uitgerekend voor dezelfde dag :)
     
  7. Biejie

    Biejie Bekend lid

    12 aug 2008
    723
    0
    0
    Ja leuk!
    Voel jij je al echt zwanger?

    Liefs, BarbaBeer
     
  8. mamastarlight

    mamastarlight Niet meer actief

    wel heel grappig die dag want dat was volgens mijn berekening ook onze dag! echter door de terugplaatsing rekenen ze iets anders. 22 mei hebben wij namelijk de terugplaatsing gehad en dan tellen ze 3 dagen terug als bevruchtingsdag en dan 2 weken terug als eerste cyclus dag.

    wij weten waar de oorzaak ligt maar dat zeg ik liever niet en we kunnen inderdaad niet wachten op de echo!
     
  9. Troetelbeertjes

    Troetelbeertjes Fanatiek lid

    26 feb 2009
    3.314
    1
    0
    Amsterdam
    #9 Troetelbeertjes, 9 jun 2009
    Laatst bewerkt: 9 jun 2009
    Ja Barbabeer, ik voel met wel zwanger, hoewel het een fijn, maar ook raar idee is dat er een volledig persoontje met eigen gedachten etc. aan het groeien is nu. Ik vind het ook erg leuk om te kijken hoe ver het nu is op internet (foto's per week).

    Ik voel er al best veel van (baarmoeder/lies krampjes, gevoelige borsten, moe, duizelig, misselijkheidsvlagen, wat verwarder, soms hoofdpijn etc.). De hormoontjes zijn dus al goed bezig. Had ook al een positieve test 4 dagen voor NOD.

    Hoe voelen jullie je?

    @blondsteeenbokje: blijf je bij de gyn. lopen? en hebben jullie al veel geregeld? Natuurlijk prima als je dat liever niet zegt :)
     
  10. Maia

    Maia Niet meer actief

    er is toch een februari 2010 mama's topic bij "bevallingslijst forum"?
     
  11. mamastarlight

    mamastarlight Niet meer actief

    dat weet ik niet maia, dacht meer dat dat een lijst was en geen gezellige kletstopic.

    luca: nee alleen de eerste cho inprincipe en dan gewoon bij de verloskundige
     
  12. mamastarlight

    mamastarlight Niet meer actief

    meioden deze kunnen we inderdaad beter op slot doen, er is al een februari mama's inderdaad. ben blond!
     
  13. mamastarlight

    mamastarlight Niet meer actief

    deze kan op slot
     
  14. 1Dondersteen

    1Dondersteen VIP lid

    10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    #14 1Dondersteen, 9 jun 2009
    Laatst bewerkt: 9 jun 2009
    Foute plek de lijst gezet. Was in verwarring gebracht.
     
  15. 1Dondersteen

    1Dondersteen VIP lid

    10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    #15 1Dondersteen, 9 jun 2009
    Laatst bewerkt: 9 jun 2009
    Sluiten
     
  16. Krullebol1979

    15 jun 2009
    10
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo hallo

    Wij krijgen als het goed is ook een februari kindje. Na anderhalf jaar blij verrast door een positieve test. :) Donderdag krijg ik een echo om te kijken hoe ver ik precies ben. Spannend......
    Denk dat het dan pas helemaal doordringt.
     

Deel Deze Pagina