februari 2011 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door michele25, 26 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Wat fijn dat je een goeie echo hebt gehad Juffie! Gefeliciteerd!

2. niki86

niki86 Fanatiek lid

30 jan 2010
    3.635
    524
    113
    marjolein; mijn vriend moet een lease auto gaan rijden en ik denk dat we ook kiezen voor geen bijtelling. dan rijden we prive in 'mijn' auto. we gaan dan een grotere kopen.een terrein wagen denk ik.

En over die dopler: de vk doet het ook maar natuurlijk heeel zelden. ik wil geen risico lopen en ga het ding dan ook niet aanschaffen..

3. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Hey

zo moest heel veel bijlezen!
    @Juffie gefeliciteerd!!! wat fijn! super en nu lekker genieten! Ik pas ook bijna niks meer! ga zaterdag eens shoppen.

@ MvM heb vorige keer wel mee gedaan maar nu niet. Word zo misselijk van die lucht! bah! en ik vind het zo`n gedoe.. nee voor mij was 1x genoeg.. moest de flessen ook steeds zelf wegbrengen..

@ kinderwagen wij hebben een mutsy 4 rider.

@ de rest sorry maar ik weet het niet goed meer.. :)

--

Ik heb vanmorgen heerlijk gezwommen met Jarno heerlijk vond ie het.. en mama ook natuurlijk :D
    Ik draag veel jurkjes maar ook al positie kleding wat ik nog heb. veel shirtjes 2 broeken zwarte en spijker en 2 rokjes witte en spijker moet wel wat bij want vind het allemaal net niet..
    Ik heb vorige keer zw kleding bij miss etam en prenatal gehaald.
    mamalicius vind ik niks en kleine maten
    en noppies vind ik veeeel te duur voor die paar maandjes..

Fijne dag!

4. Juul

Juul Actief lid

6 jun 2010
    113
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wagens zijn inderdaad duur, maar ik heb het er wel echt voor over. Ik vind het fijn om een nieuwe en goede wagen te hebben. Wij hebben ook een vrij duur ledikantje gezien maar ook dat gaan we gewoon doen. Even goed sparen en dan hebben we straks prachtige spullen. Maar dat is voor iedereen natuurlijk een persoonlijke keuze.

5. Abri

Abri VIP lid

16 jun 2010
    12.423
    3
    38
    Mijn vk vertelde me dat tot nu toe niet bewezen is dat het gevaarlijk/niet goed zou zijn voor het kindje, dus dat je hem gewoon kan gebruiken. Vorige zwangerschap elke dag even 's avonds geluisterd, minuutje of 3. Heerlijk! Ga ik deze zwangerschap ook zeker weer doen, nam bij mee heel wat onzekerheid en stress weg.. Maar iedereen moet het natuurlijk zelf weten.
    Daarnaast ontkom je tegenwoordig niet aan straling, die is overal: tv, radio, telefoons, mobieltjes, computers, internetverbindingen, magnetrons etc. etc.

Maargoed, nogmaals ieder zijn mening. Iedereen moet gewoon doen waar hij/zij zich goed bij voelt natuurlijk! :)

Lees vanavond denk ik even verder bij.. Nu even druk ;)

6. zwangerregnawz

zwangerregnawz Bekend lid

12 jun 2010
    907
    27
    28
    Hi meiden..

Sjonge jongen.. wat een boel informatie komt er op me af!
    Eehmm nou zal maar eens puntsgewijs beginnen :p

@ Auto.. wij hebben een opeltje astra uit 94.. rijd prima, maar idd af en toe beetje puzzelen want ik heb namelijk al een duo wagen.. haha ik loop een folderwijk om wat bij te verdienen en ik moest telkens mijn dochtertje op mijn rug doen met een draagdoek. Nu werd het me toch echt teveel, kind op de rug en folders lopen voor 2 wijken.. toen zag ik op MP een wagen voor bij komen voor €25.. met babynestje enzo..
    toen dacht ik.. nou dat word m denk ik.. is niet heel uitgebreid.. is gewoon zon buggy. maar hij loopt lekker soepel en de baby licht er straks ook lekker warm in.. Het stomme is dat ik nu wel 3 weken folders loop voor niks. want die stomme folders leveren weinig op :S maar goed.. eigen keuze...

@ kindje voelen.. ik dacht gisteren echt.. dat is m!!! hahaha maar dat kan volgens alle bronnen idd nog helemaal niet.. Maar toch geniet ik er maar van :D hahaha

@ ongemakken.. Ik heb zon last van mijn gewrichten.. ik ben al hypermobiel.. dat betekend dat ik snel bv mijn schouders uit de kom heb.. het ging wel beter.. maar sinds de zwangerschap heb ik vooral in de morgen zoveel pijn dat ik mijn slaap shirt niet eens uit kan krijgen! Me man moet me eerst uit kleden en aan kleden en dan onze kleine meid uit bed tillen en in de kinder stoel zetten voor hij weg kan.. dus ik zit ook al 7 uur beneden :( wakker worden en mn spieren warmen.. als ik eenmaal opgestart ben.. gaat t wel.. een beetje.. haha

Dinsdag heb ik mn echo!! Ben wel heel zenuwachtig.. aangezien de vorige keer met die slome echoscopist!! :S hoop zo dat het nu wel goed is!

hmm.ik ga even liggen.. * snurk

7. niki86

niki86 Fanatiek lid

30 jan 2010
    3.635
    524
    113
    het lijkt mij niet een fijn gevoel mijn kleintje elke avond bloot te stellen aan iets wat vergelijkbaar is met meer dan een half uur aan de snelweg..maar dat is idd voor iedereen voor zich

8. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Wij hebben trouwens een scoda octavia station. heerlijke auto!

Angelsound bij Jarno niet gehad en nu ook niet..

nu ben ik echt weg;)

9. Juul

Juul Actief lid

6 jun 2010
    113
    0
    0
    NULL
    NULL
    Angelsound: misschien niet bewezen maar ik ga geen enkel risico nemen. Waarom zou ik? Het is niet voor niks dat bijna alle verloskundigen er tegen zijn. De stralingen komen wel rechtstreeks binnen, bij de vk doen ze het ook hooguit 1 minuut.
    Het is net als met roken ,drinken en voeding. Ik wil gewoon het alle beste. Maar goed iedereen moet daar natuurlijk zelf een keuze in maken.

10. MG2009

MG2009 Niet meer actief

Angelsound, komt er hier niet in. Ben ik een veels te erge stresskip voor.

Positiekleding, nog niet echt nodig, maar heb nog zakken op zolder liggen. Favorieten: Mamalicious, Noppies, Queen Mum. Afraders: Miss Etam, C&A etc, verschrikkelijk truttig!
    Tip voor een supersite: www.bellyfashion.nl

Kinderwagen, Bugaboo hebben we al, gebruiken we deze keer gewoon weer, wellicht met meerijdplankje.

Auto: heb een SUV, past elke kinderwagen dus in, hoef hem amper in te klappen, hihi

11. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    jeah gefeliciteerd!

12. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    angelsound, ik kan die van mij echt nergens vinden. Ik zoek me rot... ga nog wel even verder zoeken... ik zou wel graag willen weten of alles nog goed is want voel me heel onzeker momenteel.

Het is zeker heel raar om te bellen of de termijnecho eerder kan he? Ik moet nog 12 dagen wachten...

13. Champy

Champy Fanatiek lid

26 sep 2007
    2.533
    0
    0
    N.V.T.
    Juffie:Gefeliciteerd met je echo!

Ik moet vanmiddag en ben verdomd zenuwachtig...

Angelsound: Geen interesse in dat ding, de 1 zegt dit de ander dat en je hoort niet altijd gelijk wat...Nee niet mijn ding!

Spullen: Ik heb nog van alles van onze eerste, maar wil wel voor een nieuwe kinderwagen gaan kijken en dan ook een goede, want je doet er veel meer mee dat verwacht!

Kleding: Ik heb nog geen positiekleding, maar ga binnekort eens neuzen, ga ook in september 2 weken op vakantie en dan ben ik 16 weken, verwacht dan wel een groeiende buik!

Auto: Nu nog 1 auto, maar met de tijd willen we een 2e auto erbij nemen. Maar deze auto is nu ruim zat (Mercedes) voor ons als we weggaan.

14. Marjolein25

Marjolein25 Bekend lid

28 jan 2010
    813
    0
    16
    Bij de bank
    nederland :)
    Mijn gyn en mijn VK zeggen ook gewoon dat ik de angelsound gewoon lekker mag gebuiken. Zolang je het geen uren achter elkaar gebruikt kan het geen kwaad. Ik heb hem ook altijd gebruikt tijdens de zwangerschap van mijn zoontje en hij is toch gezond en met een goed gehoor ter wereld gebracht. Ik denk zelf dat als het echt heel veel schade kan doen bij je kindje dat ze dat ding dan nooit mogen verkopen. Maarja zo denk ik erover :)

Voel me vandaag gelukkig goed, wel nog moe maar dat haal ik vanavond in. Mijn zoontje heeft vannacht bij mijn ouders geslapen en ik hoorde net van mijn zusje dat hij niet wilde eten. Arme schat is nog steeds niet echt lekker. denk dat ik mis morgen een dagje thuis van mijn werk blijf zodat de kleine niet naar het KDV hoeft want daar loopt hij het meeste op vooral als zijn weerstand erg laag is.

Jullie nog plannen van het weekend? Wij hebben bij mijn oom een karaoke avond, tis maar goed dat de kleine nog niet kan horen haha
    Mijn zoontje gaat wel gewoon mee kan hij lekker dansen

15. Marjolein25

Marjolein25 Bekend lid

28 jan 2010
    813
    0
    16
    Bij de bank
    pff het is hier bouwvak bij ons zo rustig, en ik heb ECHT geen zin meer :(

Doen jullie eigenlijk nog aan sport? Ik momenteel niet, wil na de geboorte weer gaan dansen, maar nu durf ik het niet echt aan omdat mijn baarmoedermond niet al te stevig meer is. starks spring ik en donderd de kleine eruit dat moet ik niet hebben hoor :p

16. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    DaphneenEstelle: spannend!

Angelsound: heb er zelf wel 1. nu hoor ik nog niets. Heb toevallig van de week even een minuutje geprobeerd. Probeer het over een aantal weken wel weer eens. Met Nathan gebruikte ik hem 2 x per week 1 minuutje per keer ofzo. Even hartje luisteren en dan weer stoppen. Vind het ook niet nodig om heel lang te luisteren. Oh en als ik de kleine eenmaal voel hoeft het van mij helemaal niet meer. Bij Nathan was dat best laat omdat de placenta voor lag. Hoop dat ik het nu eerder voel.

17. trishka

trishka Fanatiek lid

6 mrt 2009
    4.621
    0
    36
    angelsound: hier ook t hartje nog niet gevonden, gebruik m ook maar even en na een paar minuutjes zoeken leg ik m weer netjes in de kast. Volgende week nog maar eens proberen :) .

Ik vond t wel heel fijn toen met Eliza, zeker toen we wisten dat t onze laatste week met haar was heb ik nog veel van haar hartslagje en schopjes kunnen genieten..

Weekend: weinig gepland eigenlijk, is ook wel eens fijn een rustig weekendje ;) .

Auto: we hebben hier een mazda 323, oud bakkie maar rijd nog goed!Ik noem t altijd een bassie en adriaan auto, zo een met van die koplampen.. manlief vind dat nooit leuk als ik dat zeg hehehe ;) :D .

18. Marjolein25

Marjolein25 Bekend lid

28 jan 2010
    813
    0
    16
    Bij de bank
    Daphnee spannend meid, Geniet ervan

Ik zou ook wel weer graag een echo willen, Dinsdag krijg ik telefoon over de uitslag waardoor die bloedingen ontstaan, Zal waarschijnlijk niets uitkomen maar goed. Ook daarna krijg ik te horen wanneer ik bij de gyn langs mag komen voor controlle ben erg benieuwd want heb een hoop vragen want 2 dagen geleden heb ik weer is geknuffeld met mijn vriend, maar dat doe ik dus voorlopig niet meer want het bloed liep langs mijn benen, en op dat moment ben ik erg blij dat ik de angelsound in huis heb. Maar wil toch wel weten hoe dit kan stoppen,

19. niki86

niki86 Fanatiek lid

30 jan 2010
    3.635
    524
    113
    oh dat is wel eng dat bloeden..ik kreeg van klaarkomen enorme krampen in mn baarmoeder dus dat durfde ik ff niet meer.maar gister geknuffeld met mn mannetje en ook klaargekomen en alles was goed..

20. mamma1

mamma1 Actief lid

20 apr 2009
    420
    0
    0
    Hallo allemaal ook goed nieuws hier!!De echo was super,hij spartelde mooi in het rond en je zag het hartje stevig kloppen!
    We zijn wel terug gezet(wat ik wel had gedacht ivm eerder onregelmatig te zijn en geen vergelijking te hebben )We gaan nu ipv 6 feb naar 14 feb,maar dat mag de pret niet drukken.Wij zijn helemaal opgelucht naar dat minimensje die het erg naar zin had.

Deel Deze Pagina