Februari mama's 2014

Discussie in 'De mama's' gestart door paula1984, 9 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. paula1984

    paula1984 Niet meer actief

    Hier kletsen we verder meiden!
     
  2. Lappie

    Lappie VIP lid

    27 aug 2012
    5.599
    1
    0
    Ik klets ook weer gezellig mee. :)
     
  3. logo

    logo Niet meer actief

    Ja ik ben er ook! :)

    Lappie goed geregeld!

    Als het goed is loopt je productie niet gelijk terug maar krijg je wel stuwing Kahlan.

    2de leg veel sterkte morgen.

    Hier sabbelt Joris ook meer op z'n handje en kwijlt ook. Weet ook niet waarom. Sinds een week ongeveer.

    Kan het zijn dat Joris z'n handje heeft ontdekt. Hij was zo naar z'n hand aan het kijken?

    Net bij ikea geweest met mijn ma. Een tafel, dekbedden, lijstjes voor foto's, koffie en koekjes gekocht. :)

    Alvast welterusten.
     
  4. elja81

    elja81 Bekend lid

    10 feb 2010
    578
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier ook een handjesabbelaar! Hoort gewoon bij het ontdekken van hun lichaam. Ik vind het echt grappig om te zien dat ze haar handjes aan het bestuderen is. Ook onder de babygym (gekocht bij Ikea) is ze flink aan het zwaaien en zwiepen die houten dingetjes alle kanten op. Zoonlief vindt die babygym trouwens ook interessant. Hij ziet het als een soort puzzel en probeert (met succes) de onderdelen uit elkaar te halen. Ik ben hem nu aan het leren om het ook weer in elkaar te zetten :)
     
  5. 2de leg

    2de leg Fanatiek lid

    24 jan 2014
    3.053
    476
    83
    NOP (Flevoland)
    Ik kwebbel ook vrolijk verder mee (abonnement is alweer aangemaakt).

    Dank je Logo.

    En LOL Elja. Vind de kleine vast niet zo leuk dat de oudste dat doet.

    Hier de babygym iets teveel prikkels. Dus ik heb hem even opgeruimd. Van de week maar weer eens tevoorschijn halen.
    Doen jullie de babygym in de box? Hij past er namelijk amper in.
    En ik ruim hem elke keer helemaal netjes weer op in de hoes.
     
  6. 2de leg

    2de leg Fanatiek lid

    24 jan 2014
    3.053
    476
    83
    NOP (Flevoland)
    Kleine meid slaapt, vl is thuis, dus die doet de oudste 2 morgenochtend.
    Ik ga slapen. Hopelijk kan ik een beetje uitslapen.
     
  7. Wendy88

    Wendy88 Fanatiek lid

    3 mei 2012
    3.316
    305
    83
    Kinderdagverblijf
    Goedenavond, ik ben er ook weer. L.yam heeft inderdaad ook zijn handjes ontdekt. En zichzelf in het spiegeltje, haha. Hij zat te kijken alsof ie een zeer moeilijke wiskundesom aan het maken was :D

    2de leg, wat een nare dag moet jij hebben gehad :(
     
  8. 00Wendy00

    00Wendy00 Fanatiek lid

    30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Mooie afsluiter paula!

    Ik meld me ook weer. Net lekker gedouched en mijn nagels een lakje gegeven. Moet nog steeds een afspraak maken om mijn nepperds er weer op te zetten.

    Zo dr laatste fles geven en dan naar bed. Morgen langs de zaak voor een belangrijke bijeenkomst. Er moeten landelijk 560 mensen uit....niet leuk!
     
  9. Lov23

    Lov23 Niet meer actief

    Had nog wat geschreven in het oude gedeelte en ben er hier natuurlijk ook weer :D

    Wendy ik heb ze gister gemaakt mijn gelnagels... Toch altijd weer een fijn gevoel vindt ik :D moet ze alleen iets korter maken zijn toch iets te lang.

    Nou ik ga slapen meiden truste ....
     
  10. 2de leg

    2de leg Fanatiek lid

    24 jan 2014
    3.053
    476
    83
    NOP (Flevoland)
    Kahlan, ik las net je berichtje in het oude topic.
    Ik hoop dat je een beetje hebt kunnen slapen.
    Ik las dat je gemiddeld 8 voedingen per dag nog geeft.
    Ik zit ook op 6/7 borstvoedingen, maar toch slaapt ze van 10 tot 5.
    Ik ben benieuwd of je er toch voor gekozen hebt om ml een nachtje te laten doen, zodat jij kunt slapen.
    Ondanks dat je dan smorgens stuwing hebt (heb ik ook elke ochtend nog steeds), kun je dan wel even lekker slapen.

    Hier een goede nacht, van 10 tor 5 dus geslapen (9 uur laatste voeding gehad).

    Weer een drukke dag voor de boeg.
    Sm moet weer naar het zkh, oudste 2 moeten vandaag op de schoolfoto en ikke moet naar een werk bijeenkomst in A'dam.

    Bedacht me gisteravond dat de kleine meid nu niet met de oudste 2 op de broer en zussen foto kan, want ik zit dan nog in het zkh.
    Eigenlijk vind ik dat wel heel erg jammer, maar hoe ik ook schuif met tijden en rijroutes ik red het niet om dan op tijd in A'dam te zijn. En ik moet mijn sm dan vrij lang alleen in het zkh laten. Pfff, keuzes.
    Gelukkig hebben we nog 2 fotoshoots dit jaar, hahaha.
     
  11. 2de leg

    2de leg Fanatiek lid

    24 jan 2014
    3.053
    476
    83
    NOP (Flevoland)
    Wendy, dat is niet leuk. Moet jij je ook zorgen maken??
     
  12. Tigermommy

    Tigermommy VIP lid

    14 jun 2013
    5.350
    1
    0
    Thuisblijfmama van (bijna) 3 kindjes :)
    Zo ik ga hier ook verder
     
  13. Tigermommy

    Tigermommy VIP lid

    14 jun 2013
    5.350
    1
    0
    Thuisblijfmama van (bijna) 3 kindjes :)
    Ik ga snel Cooper wakker maken want laatste fles was om 19/1930 gisterenavond en vind t te lang voor hem anders , maar hij slaapt nog zo lekker is ook wel weer beetje zielig...

    Vandaag is manlief thuis die MOET naar de dokter van me hij heeft vorig jaar al herniaklachten gehad en nu pijn in heel z'n been ik denk zelf aan ischias hij kan amper lopen dus eigenwijsje gaat naar de dokter toe!

    Vanavond uit eten met de meiden gezellig!!

    Ik verwacht vandaag m'n nieuwe inkt voor m'n printer kan ik eindelijk verder met armbandjes haha
     
  14. logo

    logo Niet meer actief

    Ja he ze kijken soms naar iets alsof ze iets heel moeilijks hebben ontdekt. Echt geweldig! Ons dekbed trouwens is ook echt super mooi (vindt Joris), want hij is grijs wit gestreept.

    Wendy succes en sterkte vandaag!
    Ik hoop dat jij mag blijven.

    De babygym geeft hij soms ook wat te veel prikkels maar Joris vindt het super mooi. We leggen hem er heel even in en dan mag hij kort rondkijken.
    Dan gaat het goed.
    We leggen de babygym op de grond op het kleed. In de box past denk ik niet, eigenlijk heb ik geen idee.

    Niet fijn voor je man tiger!

    Hier heeft Joris vannacht goed z'n best gedaan. Hij heeft een fles om 24.00 en 6.00 gehad. Hij was wel midden in de nacht wakker en toen maakte hij veel rare geluiden. Ik zit hier zo mee, ik kan er gewoon niet van slapen. :(
    Hij heeft zo veel slijm in z'n keel en dan lijkt het echt of hij stikt. :(:(:(
    Dus ik ben weer extreem moe.
     
  15. Tigermommy

    Tigermommy VIP lid

    14 jun 2013
    5.350
    1
    0
    Thuisblijfmama van (bijna) 3 kindjes :)
    Is hier ook van het slijm hoor maar ben het wel gewend na 3 kids en alweer een tijdje deze, komt vaak weer goed, soms leg ik hem op zijn zij als ik twijfel.
     
  16. 2de leg

    2de leg Fanatiek lid

    24 jan 2014
    3.053
    476
    83
    NOP (Flevoland)
    Dat slijm herken ik hoor Logo.
    Ik snap ook goed dat het beangstigend is.
    Hier doet ze het ook en dan loopt ze helemaal rood aan en naar adem te happen.
    Zelfs na de 3de (eerste trouwens die het zo heftig heeff) vind ik het doodeng.

    Tigermommy, wat vonden ze op school van de traktatie???

    Net de kleine weer gevoed, oudste zijn naar school (heeft vl geregeld).
    Nu maar even douchen en aankleden en daarna kleine meid in bad.
    Ze moet natuurlijk wel op haar paasbest als we naar het werk gaan!!
     
  17. paula1984

    paula1984 Niet meer actief

    Hier gisteravond weer om 21.45 toen naar bed om 22.15 was ik wakker om 01.30 maar meneer sliep dus ik mezelf ook maar weer omgedraaid.Word ik wakker van geluidjes uit het ledikant is het gewoon 03.45!Hij heeft een reuze slaap gedaan kreeg gelijk een dikke lach van hem ♡Mn (.)(.) klapte ook bekant haha daarna werd hij pa weer om 06.45 wakker en slaapt alweer sinds 7.15.Oudste is beetje ziekig heeft zn rokershoest en beetje koorts vandaag maar een pyjama dag voor hem.
     
  18. paula1984

    paula1984 Niet meer actief

    Kahlan ik had nog een berichtje in het oude topic voor je geplaatst.

    Tiger sucses met je man hopelijk kunnen ze wat voor hem doen.

    Wendy oei niet leuk sucses!
     
  19. Lappie

    Lappie VIP lid

    27 aug 2012
    5.599
    1
    0
    Hier saampjes dus op de babykamer geslapen. :)
    Was echt supergezellig haha. Hij heeft een heel mooi nachtlampje, wat enorm sfeervol was. Om 21.00u heb ik hem nog een fles gegeven. Hij kwam om 3.30u weer en om 6.45u.
    Met voeden had ik hem op het voedingskussen op mijn 'bed' (matras) en ik ging lekker bij hem liggen en knuffelen. ♥
    Vanochtend keek hij hij ook heel zijn kamer rond. Hij vond het wel mooi dacht ik.
     
  20. Bibi25

    Bibi25 Bekend lid

    11 feb 2013
    624
    0
    16
    Goeiemorgen dames,

    Ik klets hier ook weer gezellig mee!

    @wendy ; succes meid! Hier ook van de week te horen gekregen dat er bij ml op het werk ook 25 mensen uit moeten van het ploegje waar hij bij zit. Hopelijk valt het allemaal mee!

    Hier weer een doorslapertje vanacht, laatste fles om 22:00 en heb hem om 7:00 wakker moeten maken. Nu wachten op de fysio ivm voorkeurshouding. Ik ben zeer benieuwd!

    Vandaag eindelijk onze andere auto ophalen na 4weken zonder eigen suto te hebben gezeten. Ml had een ongelukje gehad met de onze. Meteen de goeie gelegenheid om een grotere auto aan te schaffen. We hadden een 3deurs we krijgen nu een station dus ruimte genoeg straks 😊

    Iedereen een fijne dag vandaag!
     

Deel Deze Pagina