Februari mama's 2014

Discussie in 'De mama's' gestart door paula1984, 9 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tigermommy

    Tigermommy VIP lid

    14 jun 2013
    5.350
    1
    0
    Thuisblijfmama van (bijna) 3 kindjes :)
    Zo hier alles goed, gaat ineens snel, vooral met woordjes kletsen, van het weekend stond ie ook bijna in de box, ik zei dat we dat niet hadden afgesproken haha hij mag niet te snel gaan haha

    We zijn druk bezig verder want we gaan verhuizen! Terug naar mijn ouderlijk huis, gisteren de nieuwe vloer besteld, al druk aan het klussen! Superspannend allemaal!

    Dit is ons nieuwe huis
     

    Bijgevoegde bestanden:

    • image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      40,5 KB
      Weergaven:
      1
  2. Tigermommy

    Tigermommy VIP lid

    14 jun 2013
    5.350
    1
    0
    Thuisblijfmama van (bijna) 3 kindjes :)
    En Cooper heeft al op stukje nieuwe vloer gespeeld
     

    Bijgevoegde bestanden:

    • image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      36,3 KB
      Weergaven:
      0
  3. logo

    logo Niet meer actief

    Wat mooi tiger!!!
     
  4. Kahlan

    Kahlan Fanatiek lid

    18 apr 2013
    1.242
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wow Tiger wat een mooi huis!!!
    Succes met klussen, daar ben ik zonkangzamerhandxwel klaar mee na drie jaar....

    Wat goed dat Cooper zo goed gaat. Woordjes??? Jeetje wat snel. F. Zegt nog niets, soms maak ik me daar wel zorgen over...
     
  5. Wendy88

    Wendy88 Fanatiek lid

    3 mei 2012
    3.316
    305
    83
    Kinderdagverblijf
    Wauw Tiger wat mooi!!!! En wat een heerlijke tuin zeg!! Geweldig!! Wij hopen over een jaar of 2/3 het huis van mijn schoonouders te kopen 😊

    Wat vervelend Limili, ik denk idd dat het een fase is! L.yam laat ook meer merken nu dat ik niet teveel weg mag lopen. Gisteren moest ik mijn contract gaan tekenen, dus hij was ff bij oma. Maar meteen achter me aan kruipen toen ik weg liep. Dat deed ie eerst nog niet.

    Meneertje ging zondag ineens aan zijn speelgoedkist staan. En nu probeert ie dat steeds. In de box gaat ie ook of op zn knieën aan de spijlen of staan. Alleen valt ie dan regelmatig, dus we hebben meerdere tranen op een dag 😉

    Verder hoest ie sinds vrijdag veel.. Maar hij lijkt er niet echt last van te hebben. Alleen gisteren ei d van de dag en avond moest ie huilen.. maar na wat drinken heeft ie wel de hele nacht geslapen. Misschien wat keelpijn van het hoesten?
    Zit te twijfelen of ik de dokter moet bellen.. Hij heeft geen koorts ofzo..
    Vl heeft het 2 weken geleden gehad, duurde een dag of 5 en toen was het over. Ik denk dat ik nog ff afwacht..
     
  6. Paprikaas

    Paprikaas Bekend lid

    16 jun 2013
    555
    5
    18
    Voor de ouders die baby luuf gebruiken. Wees gewaarschuwd als je kind het binnen krijgt kunnen er ernstige bijwerking ontstaan! L. had vanavond het potje luuf (wat ik net had gesmeerd en nog open stond) in zijn mond gestopt en er een lik van genomen. Je zou denken kan geen kwaad maar na de hapost gebeld te hebben die rivm hadden gebeld die weer de toxicoloog hadden gebeld moest ik me kind meteen uit bed halen en rechtop vervoeren naar de hapost. De tong neemt de oliën in de luuf zeer snel op, maar door de oliën kan je kind veel speeksel aanmaken (te veel!) Waardoor hij dus kan stikken..ook verwardheid benauwdheid en duizeligheid zijn bijwerkingen... arts was verbaasd over hoe gevaarlijk dit is en zei dat het met een sisser is afgelopen. wss omdat ik het snel van zijn tong heb geveegd.


    Alles goed verder...tijgert gaat staan tegen dingen enz enz zoals altijd.
     
  7. limili

    limili Bekend lid

    24 apr 2013
    604
    7
    18
    Zo een werkdagje.. wel druk maar even meer tijd en makkelijker om een reactie te sturen of te typen achter de computer als achter de tablet.

    Afgelopen donderdag weer bij de kinderarts geweest want mevrouw had weer geen ontlasting. We waren op advies gehalveerd met de medicatie en het was weer raak. Klysma gehad en medicatie opgehoogd en Pepti voeding meegekregen. Dit heeft ze nu gehad en dat drinkt ze wel dus het vermoeden is er dat er wel een KMA is. Ikzelf ben nu op een streng dieet en inmiddels krijgt ze weer borstvoeding. Het is vol te houden maar gelukkig nu wel wat hulp van een dietiste gekregen voor wat advies wat wel en niet mag.

    Ze is erg onrustig en onverzadigbaar. Ze heeft gewoon 250 cc in de fles gisteravond opgedronken en is toen pas lekker gaan slapen slik.. *dit was ook zo met de pepti* ik vind dit erg veel en heb nooit eerder gehoord dat kinderen zoveel dronken en weet niet zo goed wat ik ermee aan moet. Ze eet verder goed en is verder goed vrolijk.. ze probeert wat te kruipen maar dat lukt haar nog helemaal niet en dan raakt ze gefrustreerd.

    Wendy wanneer mag je beginnen?

    Tigermommy: mooi huis heerlijk! lekker klussen.

    2de leg: nog steeds zo lekker daar?

    Iedereen een fijne dag .. ik ga zo even kolven.. (pff even geen zin in.. )
     
  8. Tigermommy

    Tigermommy VIP lid

    14 jun 2013
    5.350
    1
    0
    Thuisblijfmama van (bijna) 3 kindjes :)
    Bah das schrikken paprikaas! Ik gebruik luuf amper als ik het smeet dan doe ik het op de voetzolen met sokken aan (in slaapzak) of rug dat ze er niet bij kunnen in elk geval, een gewaarschuwd mens..... Fijn dat alles goed is afgelopen!
     
  9. Tigermommy

    Tigermommy VIP lid

    14 jun 2013
    5.350
    1
    0
    Thuisblijfmama van (bijna) 3 kindjes :)
    Geen zorgen maken hoor vergeleken bij de andere twee is dit ook heel snel en wat zijn "woordjes" klanken nadoen kan je beter noemen alleen klopt het wel en doet ie ons natuurlijk na...

    Maar klinkt erg leuk natuurlijk!
     
  10. Tigermommy

    Tigermommy VIP lid

    14 jun 2013
    5.350
    1
    0
    Thuisblijfmama van (bijna) 3 kindjes :)

    Ja he? Echt een droom! Moet op zich altijd wel wat gebeuren daar maar www richten nu even ons op t woongedeelte, vloer besteld, alles schilderen, keuken laten we even zo
     
  11. 2de leg

    2de leg Fanatiek lid

    24 jan 2014
    3.053
    476
    83
    NOP (Flevoland)
    Hallo Dames,

    Heir is alles weer goed. Vlekjes zijn weg en ze eet weer volop. De afgelopen dagen waren wel goed voor de productie, want die is nu weer volop aanwezig.

    Wauw Tigermommy, mooi huis hoor!! Snap dat je er naar uitkijkt.

    Hier veel 'woordjes'(dadada, mamamama, bababa enzo).
    Maar qua zelf gaan zitten ofzo vind mevrouw het achteruit tijgeren nu wel voldoende. Ze heeft geen haast (gelukkig).

    Dat is schrikken Paprikaas. Ik gebruik ook alleen Luuf onder de voetjes en doe potjes (alle) altijd gelijk dicht als ik er klaar mee ben. Maar goed om te weten dat het zo gevaarlijk kan zijn.
     
  12. logo

    logo Niet meer actief

    Wow dat is schrikken paprikaas! Wat goed dat je ons hebt gewaarschuwd.
    Ik smeer het nooit op het lichaam. Heb het een keer op een doekje onder het bedje gedaan.
     
  13. elja81

    elja81 Bekend lid

    10 feb 2010
    578
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh dat wist ik ook niet van luuf. Nou gebruik ik het tot nu toe nog niet, maar een gewaarschuwd mens...

    Mooi huis tiger!

    Pfff, erg druk geweest op werk afgelopen 3 dagen. Normaal werk ik nooit 3 dagen achter elkaar, maar was nu even nodig. De kindjes dus ook 3 dagen achter elkaar naar opvang. Is op zich heel goed gegaan, maar ze zijn nu wel bekaf. Lekker rustig avondje dus, want ze liggen al sinds 19u te slapen!

    Optrekken tot staan doet die van mij nog niet. Ze kan wel goed los zitten als ik haar zittend neerzet. Dat vindt ze ook erg leuk en gaat dan lekker spelen met wat ik bij haar neerzet.
     
  14. Wendy88

    Wendy88 Fanatiek lid

    3 mei 2012
    3.316
    305
    83
    Kinderdagverblijf
    Vond dit wel een grappige foto, hihi😆

    Oei druk dus Elja!

    Morgen eerste werkdag, spannend!!
     

    Bijgevoegde bestanden:

  15. 2de leg

    2de leg Fanatiek lid

    24 jan 2014
    3.053
    476
    83
    NOP (Flevoland)
    Oh heb je ook echt de liedjes aanstaan Wendy?
    Hier gilt ze de hele boel bij elkaar als er muziek uit de babyfoon komt.

    Ze begint nu ineens vooruit te tijgeren. Zo leuk. Ze ontdekt nu dat ze ineens allerlei kanten op kan, ipv alleen maar onder de stoel.
     
  16. paula1984

    paula1984 Niet meer actief

    Snelle update hier.
    Lange nachten 5/6 voedingen momenteel en vanaf 3/4 uur helemaal niet meer willen slapen.
    Hij heeft 2 boventanden nu.
    Verder geen nieuws hij kan enkel nog op zn rug liggen.
     
  17. Tigermommy

    Tigermommy VIP lid

    14 jun 2013
    5.350
    1
    0
    Thuisblijfmama van (bijna) 3 kindjes :)

    Ik zie nu trouwens pas je trouwdatum, bijzondere datum was trouwdag van m'n ouders :) ze hadden als ze nog had geleefd nog wel 35 jaar aan kunnen plakken, dat het net zoveel geluk voor jullie mag brengen die bijzondere datum als mijn papa en mama ;)
     
  18. Wendy88

    Wendy88 Fanatiek lid

    3 mei 2012
    3.316
    305
    83
    Kinderdagverblijf
    L.yam vindt de muziek juist heel fijn 2de leg! Hij heeft ze altijd aanstaan😊😊

    Pffff vermoeiend Paula :(
     
  19. 2de leg

    2de leg Fanatiek lid

    24 jan 2014
    3.053
    476
    83
    NOP (Flevoland)
    Dank je wel Tigermommy, wat lief van je.

    Klinkt super vermoeiend Paula. Draait hij ook nog niet?

    Sinds van de week begint ze hier ineens voorzichtig vooruit te tijgeren.
    zo grappig, er gaat een wereld voor haar open.
    Ze begint ook ineens eenkennig te worden.
    Mensen die ze niet vaak ziet mogen haar niet oppakken, begint ze gelijk te brullen.
    Zelfs gisteren bij een vriendin, die ik bijna dagelijks zie, begon ze te huilen.

    Zometeen lekker met dl naar de sauna, zl en vriend gaan naar legoworld in Utrecht.
    En de baby blijft bij mijn zusje een dagje thuis.
     
  20. Kahlan

    Kahlan Fanatiek lid

    18 apr 2013
    1.242
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh wat schrikken met die luuf! Goede waarschuwing! Ik laat haar weleens met de zinkzalf soelen tijdens het verschonen, dus nu niet meer!!! Wie weet wat er gebeurd aks hij perongeluknopen gaat!!!

    Gisteren voor het eerst uurtje op het kdv.... Begon prima, masr na een uur was ze ergen van geschrokken en ontroostbaar... Ik was er geluk om papieren in te vullen.... Vandaag gaat ze twee uurtjes en dan begint ze volgende week woensdag officieel! Alleen op woe morgen.
    Ik heb er wel moeite mee... Ze is natuurlijk alleen mij gewend....
     

Deel Deze Pagina