Felle steek

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Vvlinder, 15 jul 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vvlinder

    Vvlinder Fanatiek lid

    24 jun 2012
    3.050
    38
    48
    VZ-IG
    limburg
    Hi Meiden

    Ik stond net op van de bank en opeens een felle steek in mn onderbuik.. Steek trok na een paar sec weg, is nu wel nog beetje gevoelig aan de li-kant richting de lies...
    Vandaag zit ik op 9 dpo.
    Test vanmorgen was omo wit....

    Zou dit een innesteling kunnen zijn??

    Liefs

    Xx
     
  2. nizzie86

    nizzie86 Fanatiek lid

    25 jan 2017
    4.139
    5.072
    113
    Een innesteling is niet iets wat pats boem in één keer gebeurt, alsof je wordt gestoken door een wesp. Dat is een proces van dagen; de bevruchte eicel smelt langzaam samen met het baarmoederslijmvlies. Ik ben twee keer zwanger geweest en allebei de keren heb ik niets gevoeld van de innesteling, en dat terwijl ik op álles let aangezien het zwanger worden bij ons altijd duizend jaar duurt en ik zo graag signalen wil zien. Je leest weleens dat vrouwen de innesteling hebben gevoeld, maar zo’n scherpe steek is niet iets wat per se daarop wijst, aangezien de innesteling dus geen scherpe steek ís, snap je? Maar ik hoop wel voor je dat het raak is hoor, succes!
     
    Sophie2019 en Sado vinden dit leuk.
  3. Vvlinder

    Vvlinder Fanatiek lid

    24 jun 2012
    3.050
    38
    48
    VZ-IG
    limburg
    Ja snap ik.
    Heb wel wat meer symptomen, pijnlijke borsten en al wat dagen steekjes gehad ect dus is niet alleen die steek geweest :)
     
  4. Opnaar3

    Opnaar3 Bekend lid

    25 apr 2021
    581
    706
    93
    Vrouw
    Het klinkt eerder als bandenpijn dan een innesteling. Ik had er ook al heel vroeg last van zelfs al rond 9 of 10 dpo en nog steeds bij plotselinge bewegingen, snel opstaan, niezen of hoesten.

    Maar ook bandenpijn zou een goed teken zijn, dus ik duim voor je.
     
  5. Vvlinder

    Vvlinder Fanatiek lid

    24 jun 2012
    3.050
    38
    48
    VZ-IG
    limburg
    Ik hoop het :) dankje wel..
    maar wel raar dat ik dan alsnog een negatieve test heb gehad vanmorgen
    Ben benieuwd hihi
     
  6. TempusFugit

    TempusFugit Actief lid

    16 sep 2017
    138
    298
    63
    Vrouw
    Toevallig deze ronde twee keer gehad. Eerste keer in mijn slaap, schrok er wakker van. De tweede keer een dag later, ik klapte echt even dubbel.

    Maar toch ongesteld geworden. Hoop dat het voor jou wel wat betekent.
     
  7. Vvlinder

    Vvlinder Fanatiek lid

    24 jun 2012
    3.050
    38
    48
    VZ-IG
    limburg

    Zelf denk ik het ook niet maar de hoop is er wel :)
     
  8. vrouwlein86

    22 jul 2017
    23
    13
    3
    Vrouw
    Bij alle 4 zwangerschappen die ik heb gehad was het precies zo'n steek als wat jij omschrijft.

    Toevallig heb ik m vanmiddag gehad. Nu gevoelig nog ook idd..

    Alle keren had ik 5 tot 7 dagen later een positieve test.

    Dus ik ben benieuwd haha
     
  9. Oilell

    Oilell Fanatiek lid

    8 okt 2018
    2.881
    3.850
    113
    Vrouw
    Ik had dat ook in de avond van 8 op 9 dpo in bed (vrijdag op zaterdag). Testte op maandag nog negatief, de woensdag pas een positieve test.

    Verreweg de meeste vrouwen hebben pas een innesteling op of na 9 dpo, dus voor die tijd een negatieve test zegt niet zo veel. Ook maakt niet iedereen even snel hcg aan, dat is ook de reden dat geadviseerd wordt pas op (of maximaal 6 dagen voor) je menstruatie te testen. Daarbij dus wel de kanttekening dat je dan heel zeker moet zijn van je eisprong, de test gevoelig moet zijn en er dan nog eigelijk pas vanaf 3 dagen voor je nod een grote kans op betrouwbaarheid is.

    Ik wil je geen valse hoop aanpraten, maar op 9dpo een negatieve test zegt niet zo veel.
     
  10. Vvlinder

    Vvlinder Fanatiek lid

    24 jun 2012
    3.050
    38
    48
    VZ-IG
    limburg
    Jaa tot nu toe alle testen negatief, morgen zou ik ongesteld moeten worden. Heb ook wel al de ongi klachten. Dus heb geen hoop meer hihi...
    Op naar de volgende ronde...;)
     
  11. vrouwlein86

    22 jul 2017
    23
    13
    3
    Vrouw
    Ahhh jammer!!
     
  12. Vvlinder

    Vvlinder Fanatiek lid

    24 jun 2012
    3.050
    38
    48
    VZ-IG
    limburg
    Gister ongi geworden...
    Op naar de volgende ronde;)
     
  13. vrouwlein86

    22 jul 2017
    23
    13
    3
    Vrouw
    Nou dan idd snel door naar de volgende ronde

    Succes meid!!
     
  14. Vvlinder

    Vvlinder Fanatiek lid

    24 jun 2012
    3.050
    38
    48
    VZ-IG
    limburg
    Dankje wel :)
     
  15. Jolie2638

    Jolie2638 Nieuw lid

    25 jun 2021
    4
    1
    3
    Vrouw
    Hey meiden ik heb een vraag ik had maandag ongesteld moeten worden. Tot vandaag nog niet ongesteld geworden. Zaterdag met me vriend gemeenschap gehad ging naar de wc en plaste klein beetje bloed niets met afvegen vandaag test gedaan test negatief helppp wat moet ik nu denken. Ik ben nooit over de tijd geweest
     

Deel Deze Pagina