Fertiliteitsafdeling Zwolle...

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door 10uss, 18 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 10uss

    10uss Actief lid

    28 nov 2005
    246
    0
    0
    Ik ben al een tijdje onder behandeling in Zwolle, maar nu gaat de afdeling verhuizen en zitten ze met vakanties enzo.. Dus heb ik mijn vervolgafspraak pas 24 September :confused:
    Ik heb het er met mijn huisarts over gehad en die zei dat ik vrij ben om te kiezen waar ik behandeld wil worden, heeft een nieuwe verwijsbrief uitgeprint en in ben gelijk aan het bellen gegaan.
    Nu kan ik in Heereveen al op 30 Juli terecht voor het intake gesprek....
    Heb het ziekenhuis in zwolle gebeld om te vragen of het dossier meekan
    verhuizen wat in heb geen zin alles weer opnieuw te doen, maar nu kreeg ik een beetje vaag antwoord over een paar kopietjes van mijn dossier die ze naar mij op zouden sturen?
    Iemand hier ervaring mee?

    Groetjes 10uss
     
  2. Elmo

    Elmo Niet meer actief

    Nee meis, wij liepen in Groningen...misschien overwegen?
    Succes!
     
  3. Stienke

    Stienke Fanatiek lid

    15 feb 2007
    2.424
    0
    0
    Adm.medewerker op verzekeringskantoor
    Assen
    Wij zitten ook in Zwolle en hebben daar ook mee te maken, maar ik wil nu niet meer van arts veranderen, heb hier wel vertrouwen in, weet je al of er na de intake een wachtlijst is in Heerenveen? Wij hadden onze intake in Zwolle namelijk in februari...
     
  4. 10uss

    10uss Actief lid

    28 nov 2005
    246
    0
    0
    Nee, weet niet of er ook een wachtlijst is in Heereveen, maar hoor net dat er daar geen IVF gedaan wordt........... Nu zit ik weer te twijfelen of ik niet beter naar Sneek kan gaan als het zover komt..

    Groetjes 10uss
     
  5. elle

    elle Actief lid

    Ik zou gewoon hier in Zwolle blijven als ik jou was.
    Elk ziekenhuis heeft wel weer zijn dingetjes die je missschien niet zo leuk vindt, en bovendien ken je de mensen van dit ziekenhuis nu ook al en dat scheelt.
    Joh, voordat je het weet is het eind september en wie weet worden de er op volgende afspraken wel sneller ingepland!
     
  6. 10uss

    10uss Actief lid

    28 nov 2005
    246
    0
    0
    Ik heb er toch voor gekozen om naar een ander ziekenhuis te gaan....
    Vanmorgen ben ik om 10.00uur in Heerenveen geweest voor een intake gesprek, nu mag ik bellen bij dag 1 van mijn cyclus en dan krijg ik waarschijnlijk die week erna al een kijkoperatie met een hsg ondezoek!
    Wist wel dat het allemaal sneller kon.
    Ben blij dat we de beslissing hebben gemaakt om over te stappen

    Groetjes 10uss
     
  7. patje20

    patje20 Fanatiek lid

    14 sep 2006
    2.871
    13
    38
    Emmeloord
    even een vraag, wij zitten nu in almere in het flevoziekenhuis, maar we wonen in emmeloord. zit er over te denken om over te stappen naar een ziekenhuis wat meer in de buurt. welk ziekenhuis is goed? zwolle, sneek, heerenveen o.i.d?

    groetjes
     
  8. 10uss

    10uss Actief lid

    28 nov 2005
    246
    0
    0
    Wij zijn dus vanmorgen voor het eerst in Heerenveen geweest, onze 1e indruk is heel goed, leuke mensen, en zo als het nu lijkt gaat het allemaal heel vlot!

    Groetjes 10uss
     
  9. Pendrag

    Pendrag VIP lid

    26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    Wie heb je in Heerenveen?
     
  10. 10uss

    10uss Actief lid

    28 nov 2005
    246
    0
    0
    Dokter Visser, ik vond hem heel erg aardig
     
  11. Pendrag

    Pendrag VIP lid

    26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    Yep, is de aardigste die er rond loopt. Maar goed, je zult met cyclusgebonden onderzoeken de rest ook wel leren kennen. En degene die in de omgang wat minder is, is dan juist in z'n vak weer heel goed.

    Heel veel succes!
     
  12. 10uss

    10uss Actief lid

    28 nov 2005
    246
    0
    0
    Ja dat denk ik ook wel, hij vertelde al dat het waarschijnlijk niet mogelijk is om steeds bij hem te komen i.v.m. nachtdiensten enzo...
    Ben jij ook in Heerenveen behandeld?
     
  13. Pendrag

    Pendrag VIP lid

    26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    Yep. Heb daar een aantal onderzoeken laten doen. Werd gelukkig zwanger voordat ik echt de MMM in zou gaan.
     

Deel Deze Pagina