Wie gaat er winnen vanavond meiden ? Ik ga uiteraard voor Feyenoord ... ze gaan de andere ploeg even flink een poepie laten ruiken Meer mensen die gaan kijken of er miss zelfs heen gaan ? Even voor de goede orde, het is gewoon een vriendelijk topic, wil geen discussie voeren oid, dus beetje normaal reageren aub Voor wie ben jij ?
ik ga niet kijken, ik vind het geweldig om erbij te zijn (1 keer geweest) maar op tv doet het me niet veel. het wk straks wel uiteraard
Hoi Hoi, Hier nog 1 die gaat kijken. Mijn man is een echte Feijenoord supporter alleen moet hij helaas werken vanavond maar ik kijk dan wel voor hem. Hoop inderdaad dat Feijenoord gaat winnen. Heb ik een vrolijke man in huis . Zo te zien aan de reacties zijn er niet zo veel vrouwen die van voetbal houden. Veel kijk plezier en maar duimen voor Feijenoord. Misschien maakt Makaay er wel weer 3 hahaha. Groetjes Debbie
Feyenooooooooooord!! anders mag ik niet meer thuiskomen van manlief lol nee maar heb het zelf ook niet op ajakkes
Ik ga zeker kijken, voetbalfan hier Ik hoop dat Feyenoord wint, maar ik ben er bang voor. En daarna allebei niet meer in de bekerfinale komen, scheelt weer een hoop onzin
@Lucia: Wel een beetje postiever he Tuurlijk gaat Ajax niet winnen ... Mijn mannetje gaat ook die is zich nu aan het optutten ( zo noem ik het altijd ) voor Feyenoord, ik gooi die kleine lekker vroeg op bed, zet de tv aan en ga dan heerlijk met mijn bakje yoghurt kijken ... NOg meer mensen die in vak X zitten ?
Goh, wat zijn er hier veel meiden die geen verstand hebben van voetbal.... (hoe kun je anders voor Feyenoord zijn? ) Uiteraard wint Ajax vanavond.
hhahaah nou wij hebben jullie de laatste keer laten denken dat jullie konden winnen zodat het vanavond nog tenminste een leuke wedstrijd word anders zou het zo makkelijk voor ons Feyenoorders worden We will get you ....
RASROTTERDAMMER HIER !! haha en is dan ook zeker voor feyenoord ik werk zelf in de kuip ben alleen een tijd je al niet geweest door die misselijkheid en omdat we nogsteeds in de periode zitten en vindt het gevaarlijk werk om het te doen als ik zwanger ben