ff afreageren

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door jolien, 4 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jolien

    jolien Fanatiek lid

    23 jan 2007
    1.223
    0
    0
    Hallo,

    ik moet ff mijn woede een beetje kwijt,en waar kan ik dat beter doen dan bij meiden wie in het zelfde schuitje zitten?

    Loop ik vanmiddag lekker in de stad met mijn beste vriendin en de kleine van 3 weekjes,komt er een bekende langs me heen.Goh,heb je niet met een dikke buik gezien,dus ik uitleggen dat het kindje niet van mij is,zegt ze drie keer over:maar wel leuk zon kleintje he,word het niet eens tijd :confused: normaal geef ik een grote mond van hier tot gunter,maar was ff helemaal van de kaart!

    Word zo moe van mensen die vragen of het niet eens tijd word,en of we wel kinderen willen enz enz!

    en helemaal nu,zitten net in de MMM,en dat is allemaal al spannend,en dan krijg je ook dat soort opmerkingen nog....

    en het is niet de eerste deze week,lijkt wel of mensen het voelen ofzo :(
     
  2. Niet meer actief

    ach meid
    wat rot zeg dat mensen zoiets zeggen
    tis niet eerlijk.
    meid ik hoop dat het snel met behulp van MMM raak is
    en jij ook kunt genieten van een dikke buik en beebje ;)
     
  3. jolien

    jolien Fanatiek lid

    23 jan 2007
    1.223
    0
    0
    oh,nu voel ik me gelijk schuldg,omdat jij veel ergere dingen aan je hoofd hebt!Lief dat je nog zo met anderen bezig kunt zijn!
     
  4. patje20

    patje20 Fanatiek lid

    14 sep 2006
    2.871
    13
    38
    Emmeloord
    meid het is heel normaal dat je je zo voelt, als je verder in de mmm bent dan word je daar wat harder in (ik wel tenminste) dan gaat het het ene oor in en het andere uit. of met van die goedbedoelde adviezen. "probeer er niet te veel mee bezig te zijn komt het vanzelf" laat maar l*llen denk ik dan. iig succes in de mmm en probeer je er niet teveel van aan te trekken.

    groetjes

    patje
     
  5. Elvira

    Elvira VIP lid

    6 okt 2005
    7.494
    0
    36
    Hey Jolien,

    Heel herkenbaar hoor, misplaatst ook. Helaas zien de mensen die het zeggen, het kwaad er niet van in. Lekker laten kletsen, en gewoon je ding doen.

    Succes meis. Af en toe af reageren is best lekker toch?

    Groetjes,
    Elvira
     
  6. sonja

    sonja VIP lid

    5 mrt 2006
    5.270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    het is heel vervelend hoe mensen kunnen reageren, je wil heel graag maar als het niet lukt.
    als mensen dan zeggen van word het niet eens tijd dan kan je wel janken want je wil heel graag.

    ik heb wel is gehad dat ik bij de gyn in de wachtkamer zat en er een bekende voor bij kwam , die kwam naar me toe van je bent toch niet zwanger he?
    ook zo een k*t opmerking want je zit er omdat je zwanger wilt worden
     
  7. Elmo

    Elmo Niet meer actief

    Lieve Jolien,

    Ga je eigen verdriet nou niet met dat van anderen vergelijken! Voor jou was dat op dat moment hartstikke pijnlijk! En dat mag!
    Het is niet leuk dat mensen dat soort dingen zeggen..heel kortzichtig zelfs. Ik hoop dat je de volgende keer een goede opmerking terug kan plaatsen en je iets sterker voelt.
    Nog mooier zou zijn om straks zelf een mooie wagen uit te zoeken!
    Succes meid enne...je mag altijd ff klagen hoor!
    Elmo
     
  8. Katrien Duck

    Katrien Duck Fanatiek lid

    15 sep 2006
    1.683
    0
    0
    Ben het in dit geval niet helemaal met Patje eens... in het begin van de MMM kon ik de opmerkingen goed verdragen, maar nu..... Het wordt met de dag pijnlijker, en ik zou het liefst iedereen die een ontactische opmerking maakt helemaal verrot schelden. Gelukkig is er nog iets in me wat me stil weet te houden, anders zou ik weinig vrienden overhouden... ;)

    Wij hebben sinds zaterdag een pup. Buurvrouw zegt: Leuk he, die slapeloze nachten... kun je vast oefenen voor als je een kindje hebt.

    Tja...... wat moet je ermee?

    Heerlijk he, dat je hier gewoon even je hard kan luchten?
     

Deel Deze Pagina