ff mijn verhaal kwijt

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door veertje, 9 jan 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. veertje

    veertje Fanatiek lid

    hallo allemaal,

    Ik moet even mijn verhaal kwijt..
    Het is namelijk deze maand een jaar geleden dat ik gestopt ben met de pil. en helaas maar waar nog steeds niet zwanger, ik hoop dat het deze maand raak is maar dat is nog even afwachten..

    Mijn zusje vertelde vorige week dat ze zwanger was, dat deed om eerlijk te zijn best veel pijn, het is haar gelukt binnen 3 maanden en bij haar vorige kindje ook, ik ben overigens wel heel erg blij voor haar..
    maar toch steekt het een beetje..

    Ik wou dit even kwijt.. ik hoop dat jullie dat niet erg vinden..

    groetjes veertje
     
  2. pinguin72

    pinguin72 VIP lid

    7 jan 2006
    7.831
    0
    36
    Hoi Veertje

    Ik kan me dat gevoel heel goed voorstellen. Sterker nog ik heb die gevoelens ook al wel gehad alleen was ik toen nog niet met de pil gestopt.
    Ik wens je veel sterkte en succes met het zwanger worden!


    xx Pinguin
     
  3. JoyceD

    JoyceD Fanatiek lid

    6 jan 2006
    2.208
    0
    0
    administratief medewerkster
    Amsterdam
    Hoi veertje
    Ik begrijp helemaal wat je voelt , heb dit ook heel lang gehad .
    Ik werd namelijk pas na 2 jaar zwanger van mijn oudste , terwijl iedereen om me heen in no time zwanger werd .
    Ben je al bij de HA geweest ?

    Groetjes Joyce
     
  4. Niet meer actief

    Ik kan ook heel geod begrijpen dat je je zo voelt. Aan de ene kant ben heel blij voor je zus, maar het liefst had je zelf met zulk nieuws aangekomen.
    Hele veel sterkte.
    IK zal ook even langs de huisarts gaan hoor
     
  5. veertje

    veertje Fanatiek lid

    nee ik ben nog niet naar de huisarts geweest..
    we hebben al wel besloten dat als we over 2a3 maanden nog niet zwanger zijn dat we dan naar de huisarts toe gaan..
    ik heb het gevoel dat het deze maand raak is maar ja mijn gevoel zal me wel weer voor de gek houden :(
     
  6. Niet meer actief

    Ik ga heel hard voor je duimen meid dat het raak is voor je.
    Het is je zeker gegund
     
  7. emma

    emma Actief lid

    21 nov 2005
    113
    0
    0
    Hoi veertje,

    Ik begrijp je volkomen. Ook ik ben vorig jaar januari gestopt met de pil.
    Eerste twee maanden op safe, en aanstaande maart zijn wij dus ook een jaar aan het proberen.
    Ik weet van forums dat er genoeg mensen nog tussen een jaar en anderhalf jaar zwanger werden, maar ik begrijp je wel.
    Soms weet je het niet, mijn moeder raakte bij mij binnen drie maanden in verwachting, en wilde 2 jaartjes tussen mijn zus en mij hebben. Dit zijn er vier geworden....Toendertijd deed een dokter niet veel aan onderzoek, en zei tegen haar dat ze zich meer moest gaan ontspannen.
    Ik denk dat ik er ook wel eens te veel mee bezig ben. Ook deze maand wordt niks, de eerste tekenen van de duivels zijn er al :cry: .
    Mocht ik in maart nog niet zwanger zijn, dan zal ik toch eens naar de huisarts gaan.

    Groeten van emma
     
  8. veertje

    veertje Fanatiek lid

    nee ik ben nog niet naar de huisarts geweest, we willen eerst er zelf echt alles aan gedaan hebben.. als het met 2a3 maanden nog niet raak is dan gaan we wel naar de huisarts..
     
  9. JoyceD

    JoyceD Fanatiek lid

    6 jan 2006
    2.208
    0
    0
    administratief medewerkster
    Amsterdam
    Ik zou het wel doen , je word dan door gestuurd naar de gyn en dan ga je mmm in .
    Maar ik heb dat zelf niet als rot ervaren , kreeg juist meer rust omdat ik daarna wist dat het niet aan mijn lichaam lag ( of dat van me mannetje).
    En jah ,toen was het zo gebeurd ook ;)
    Toen ik eenmaal wist dat het niets lichamelijk was , had ik zo iets van : bekijk het ook maar met die baby`s .
    En een maand later was het meteen raak ;)
    Hoop dat dat voor jullie ook zo zal gaan als je die MMM in moet .

    Voor Veertje hoop ik dat haar lichaam haar niet bedriegd en dat het dus toch raak is , ik zal voor je duimen .

    Groetjes Joyce
     
  10. emma

    emma Actief lid

    21 nov 2005
    113
    0
    0
    Dan denk je nu precies hetzelfde als ik veertje, wij willen nog zo'n twee rondes na deze zelf proberen, en dan pas hulp. We gaan dus dezelfde tijd in, tenzij jij deze maand zwanger bent wat ik echt hoop voor je!
     
  11. veertje

    veertje Fanatiek lid

    Ik hoop het ook, maar moet nog zolang wachten..
    Ik heb deze maand wel last van andere "kwaaltjes" als anders, maar het kan nog heel erg goed zijn dat mijn lichaam me nog steeds voor de gek houd..

    Ik hoop ook voor jou dat het snel raak is emma..
     
  12. angeliq

    angeliq Actief lid

    16 dec 2005
    110
    0
    0
    hoi,
    wij zijn deze maand ook 1 jaar bezig om zwanger te worden. en heb ook pas te horen gekregen dat mijn nichtje en schoonzusje zwanger zijn na 2 maanden :confused: was het al raak bij beide. beetsje frustrerend maar ben wel blij voor hun. Het is een beetje een dubbel gevoel als je om je heen hoort dat iemand zwanger geworden is. Mensen vragen dan ook en bij jullie nog geen kriebels...... Ze moesten eens weten!
    Wij willen ook nog 3 maanden afwachten en als het dan niet raak is willen we toch eens met de huisarts gaan praten..............

    ik hoop dat het zover niet hoeft te komen voor ons en jullie hopelijk is het gewoon snel raak :D
     
  13. veertje

    veertje Fanatiek lid

    Het is zeker een heel erg dubbel gevoel, ik ben echt heel erg blij voor mijn zusje en toch dat stekent gevoel en dat vind ik niet leuk tegen over mijn zusje, ze weet het dan wel niet, maar toch..

    ik hoop ook dat wel allemaal snel kunnen zeggen dat we zwanger zijn..
     
  14. Nancy

    Nancy Bekend lid

    21 okt 2005
    558
    0
    0
    Limburg
    Hallo Veertje,
    Ik kan me best voorstellen hoe je je voelt.
    Ik wil je heel veel suc6 wensen met zwanger worden.
    Groetjes Nenske
     
  15. Moo

    Moo Bekend lid

    21 jun 2005
    873
    0
    0
    Wormerveer
    Ik begrijp hoe je je voelt, ook al zijn wij nog geen jaar bezig, maar wel al aan het begin van de MMM.
    Overal zie je mensen fijn zwanger worden en dat steekt. Lastig vallen met ons probleem zal ik ze verder niet doen. Dat er soms naar gevraagd wordt, ja dat zou wel fijn zijn....

    Wij hadden zo onze redenen om naar de huisarts te gaan om een semenonderzoek aan te vragen. Daar kwam helaas niet zulk mooi nieuws uit. Nu hebben we beide al wat onderzoeken achter de rug en krijgen binnen een paar weken de uitslag.

    Ik ben in ieder geval blij dat we er snel bij waren. Nu weten we binnenkort waar we aan toe zijn in plaats van nog maanden aangemodderd te hebben.

    Ik hoop voor je dat het toch deze maand raak is!!
     

Deel Deze Pagina