hallo allemaal heb via internet een site gevonden waar de fietskarren in de aanbieding zijn.Normaal 189,00 en nu 99,00.heb hem zelf net binnen en is echt een mooi degelijke kar.Hierbij de link: http://www.joba-ol.nl/joba/fietsaccesoi ... grijs.html
Ik zit te twijfelen over en kidcar, tweedehands. maar als ik dan dit prijsje zie..... Is ie echt wel een beetje stevig? En denken jullie dat er een kindje van 4,5 en een baby in kunnen?
ik leg het voorwiel onderin tijdens het fietsen.Daar zet ik de cosi dan op,en dan staat hij echt stevig!Maxicosie en kindje zal wel googelen zijn,maar neem aan dat dat moet lukken! en ja,hij is echt stevig!Heb al aardig wat afgefietst nu
als je hem aan de fiets vastmaakt,haal je het voorwiel eraf!(tenminste,ik moet hem eraf halen,anders komt hij tegen mijn achterwiel) die leg ik dan op de plek waar normaal die kleintjes de voeten neerzetten.en daarbovenop de maxi!
Zo, die is besteld! Nu nog hopen dat het babyschaaltje van marktplaats wat is en dan kan ik lekker met de boys uit fietsen gaan. (Hmmm, ja dan MOET ik echt gaan fietsen he)