Fietszitje voor makkelijk wisselen

Discussie in 'Met je kind op pad' gestart door Oilell, 22 feb 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Oilell

    Oilell Fanatiek lid

    8 okt 2018
    2.916
    3.967
    113
    Vrouw
    Hoi,

    Wij zijn opzoek naar een fietszitje voor onze dochter. Nu wisselt het nogal eens wie haar wegbrengt/ophaalt. Daarom zit in beide auto's nu een autostoeltje. Maar het lekkere weer is begonnen en P. is bijna toe aan een fietszitje.

    Zijn er fietszitjes die je makkelijk van de ene fiets naar de andere kan zetten? Ook zou ik het fijn vinden om niet altijd met zo'n zitje voorop te hoeven fietsen als ze niet mee is :o:
     
  2. GroeneBomen

    GroeneBomen VIP lid

    7 mei 2019
    22.529
    26.079
    113
    Vrouw
    Yepp. Zet je zo over. Wij hebben 1 stoeltje en man en zelfs onze ouders hebben een adapter erop
     
  3. Lm2

    Lm2 Niet meer actief

    Urban Iki
     
  4. Vero0504

    Vero0504 VIP lid

    17 nov 2016
    17.805
    14.144
    113
    Urban iki is ideaal om te gooien, alleen het windscherm is irritant overzetten vind ik dan. Voor ATB/MTB's is een aparte adapter ontwikkeld overigens.

    Achterzitje van Urban iki is ook ideaal, klik en klaar, zit volgens mij ook standaard een cijferslotje bij om diefstal te voorkomen. Helaas maar tot max 22kg en daar zit onze 4 jarige al op.

    De opvolger van het Urban Iki achterzitje vind ik dan nog niet geschikt voor 4 jaar. anders had ik zeker bij dat merk gebleven. Afwerking is mooi en netjes.
     

Deel Deze Pagina