Ik las net iets over het fifties dieet www.flair.be/nl/beauty-en-dieet/9040/het-fiftiesdieet.html Nu klinkt dit makkelijk en goed vol te houden maar heeft iemand hier er ervaring mee? Want werkt dit ook? En heeft iemand misschien ook meer ervaring (websites oid) Dank je!
Lijkt mij meer een gezond verstand dieet... Minder vetten en suikers en troep. Meer gezond vezels ed. Maar misschien heb ik het mis
Dat leek mij ook Draak86. Maar een goed eetpatroon is altijd een goed idee, en ook beter vol te houden lijkt mij dan een dieet waar je bijna niets meer mag.
Nou ik zal het eens uitprinten op in de keuken op gaan hangen. Moet echt nodig wat kilo's kwijt, maar ik weet gewoon niet hoe. Dus dit is weer iets nieuws wat ik kan gaan uitproberen. Het feit dat ik geen rijst en pasta mag is ff lastig. (Meergranen)rijst is toch niet slecht????
Nee staat er ook in Volkorenpasta en bruine rijst mogen, maar andere soorten dus eigenlijk niet Ik ga het ook proberen maar wel langzaam aan, eerst even de ongezonde rijst enzo opmaken
OK, ik heb het dus maar weer half gelezen Nou hier ga ik de "ongezonde" pasta en rijst ook maar eens snel opmaken, is natuurlijk wel veeeeel lekkerder dan de gezonde..... Succes er in ieder geval mee!