ik ben laatst goed ziek geweest, keelpijn, neusverkouden en gewoon beroerd....nu is dat wel weer redelijk over maar ik heb al sinds een paar dagen zo'n raar gevoel in me buik... het is een beetje te vergelijken met een hongergevoel, niet het geknor maar meer dat pijn/zeurige als je echt te lang niets meer hebt gegeten. is dit nou het begin van een buikgriep, ik heb volgens mij nog nooit buikgriep gehad dus weet niet zo goed hoe het voelt
Ik had dat na de buikgriep, heb 3 dagen en nachten lopen spugen en toen ik weer een beetje kon eten moest mijn maag zich precies terug aanpassen.
Ik had een aantal maanden geleden flinke buikgriep. Bij mij begon het gelijk met overgeven en diarree,allebei tegelijk en zeer heftig. Beterschap
misschien doordat ik zo enorm heb lopen hoesten en nu nog steeds af en toe heb ik spierpijn gekregen in mijn maag of zo...kan dit eigenlijk???
Dat kan zeker maar dat zullen dan wel je ribben zijn of ergens bij je middenrif,van heel hard hoesten kun je zelfs iets kneuzen.. Ik heb met en na een verkoudheid of bronchitus ook altijd erge spierpijn.