Fijne mondkapjes

Discussie in 'Corona forum' gestart door sidmick, 4 aug 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sidmick

    sidmick VIP lid

    23 jun 2008
    17.225
    3.670
    113
    Ook wij gaan eraan geloven en mondkapjes inslaan.
    Maar jeetje wat zijn er veel... heeft er iemand een tip welke fijn zijn? Ik wil graag wasbare, met filter, die goed aansluiten en verstelbaar. O ja en voor de puber liefst ook een hippe print. Had zelf al monkeymask gevonden maar zou graag ergens kopen waarvan iemand al weet dat ze oke zijn
     
  2. GossipGirlxoxo

    GossipGirlxoxo VIP lid

    7 okt 2019
    22.123
    32.348
    113
    Voor puber heeft Vingino mondkapjes zag ik op hun website. Geen idee of ze aan je eis met filter voldoen maar zeker wel aan de eis hippe printjes.
     
  3. Vero0504

    Vero0504 VIP lid

    17 nov 2016
    17.827
    14.155
    113
    Diverse naaiateliers en kledingwinkels in dordt zag ik ze ook hangen. Tot aan de V for Vendetta en micky muis aan toe (wij zoeken nog steeds darth vader).

    De coop heeft ze ook, soort sportstof, geen plooitje. Wel fijn stofje kan een filter in maar zijn alleen effen kleuren, zwart, wit blauw en rose en verschillende maten.

    Ik maak ze zelf uit 150gr katoen maar dat moet maar net je ding zijn. Het is overigens niet heel ingewikkeld.
     
  4. sidmick

    sidmick VIP lid

    23 jun 2008
    17.225
    3.670
    113
    Ik kan nog geen knoop aanzetten dus daar waag ik me niet aan. Had er nu een aantal gekocht bij oa etos en geloof action en primera maar geen van allen prettig. ( in de zin te groot, niet sluitend of echt zooo zweterig)
     
    GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  5. Vero0504

    Vero0504 VIP lid

    17 nov 2016
    17.827
    14.155
    113
    Die van de coop zitten bij mij wel goed ik ben vrij tenger (1.63, 61kg maat s/m) mn man is forser gebouwd en heeft de xl (1.83, 106kg). Ik ervaar ze ook niet als zweterig maar heb t nog niet met een filter er in geprobeerd (heb die wel).
     
  6. Deedee91

    Deedee91 VIP lid

    10 jun 2015
    13.097
    5.274
    113
    Eigenlijk vind ik de simpele wegwerp nog het lekkerst zitten. Ik ben ook een beetje aan het kijken welke wij meenemen straks op vakantie.. Heb van de action gekocht maar die vond ik niks, zelf gemaakte op gehad maar ook niet zo fijn, van ali expres zat voor geen meter. De simpele wegwerp hebben een mooi ijzer bruggetje voor over je neus en voelt relatief koel. Maar die zijn helaas wel het lelijkst :p Ik haal van de week van de C&A op, ben benieuwd, vond het patroontje wel leuk.
     
  7. Spectre

    Spectre VIP lid

    5 nov 2015
    18.018
    17.037
    113
    Vrouw
    Eigenlijk ook te triest voor woorden dat het bijna een mode accessoire is geworden:$
    Ik moet er ook nog halen, gaan met vakantie gewoon in Nederland, maar gaan nog een dagje naar Duitsland dus zal ze echt nodig hebben:|
     
  8. Fantykoekie

    Fantykoekie Fanatiek lid

    18 jul 2018
    2.655
    3.466
    113
    Vrouw
    De gewone type 2 wegwerpmaskers zitten het beste. Daar kan je nog fatsoenlijk door ademen.
    Dat wordt ook het meest gedragen in België.
     
    Zara75 vindt dit leuk.
  9. spruitje80

    spruitje80 Fanatiek lid

    5 jul 2016
    4.407
    3.964
    113
    noord holland
    Ik heb voor onze vakantie in Duitsland bij sensitest wegwerpmondkapjes gekocht. Prima tevreden, zitten ook niet heel erg vervelend. En ze waren prima betaalbaar voor een wegwerpvariant.
    Vantevoren had ik er wat zelfgemaakt. Maar goed, die moet je uitwassen en hier in Duitsland moet je ze veel meer op dus vandaar ook wegwerp gekocht om er geen tekort te komen. De wegwerp vind ik erg makkelijk in gebruik.
     
  10. Syl72

    Syl72 Bekend lid

    14 mrt 2008
    816
    176
    43
    Wegwerp bij Ali Express kopen. Stoffen zijn zo dik en krijg het Spaansbenauwd daarvan
     
  11. Bootcamp babe

    Bootcamp babe Niet meer actief

    De stoffen van Hoofs zijn echt top! Leuke printjes, elastiek achter het hoofd maar ook om te bouwen achter de oren. Geen filter maar waarvoor heb je die nodig?
     
  12. Jinxx

    Jinxx Fanatiek lid

    12 jan 2014
    1.934
    916
    113
    Fijne mondkapjes bestaan niet naar mijn idee. Ik vind ze allemaal niks ;)
     
    Noussie vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina