Hallo dames/heren, Mag ik dan een keer een positief bericht voor jullie schrijven? Ik ben onwijs blij met dit forum. Heb hier veel kennis opgedaan en leer nog steeds bij. Fijn ook om hier je ei kwijt te kunnen als je je ff nie lekker in je vel voelt zitten. Maar ook om positieve dingen te kunnen delen met anderen. En wat heerlijk dat mensen ook lekker anoniem kunnen blijven als zij dit willen! Jullie zijn goed bezig! mijn complimenten! Met vriendelijke groet, Kanjer
graag gedaan, en hopelijk mogen er nog vele dames en heren volgen, die net als ik veel aan deze site hebben. gr kanjer
heey dames /heren ik vind dit ook de tofste leukste site die er bestaat ! je leest hier egt alles en iedereen ken zun frustraties en blijschap ,vragen kwijt ik vind het eeeeeeeeeeen heerlijke ,leuke,gesellige site ik zit op geen andere want deze is het leukste whahahah dus aplausje en complimenten voor jullie veel liefs van ons
HELEMAAL MEE EENS! Super site! Ik heb op diverse fora gezeten, maar alleen op deze ben ik blijven hangen en lekker actief! Heerlijke site! \/ =D>
Helemaal mee eens! Ben hier dan ook dagelijks te vinden! Ook ik heb hier veel 'dinnetjes' leren kennen. Ga zo door!
hier nog iemand die het toppie vind hier! wij (febr 2008 mamma's) zijn een zeer hechte club geworden.. echte forum vriendinnen! ook in de zwangerschap heb ik super veel gehad aan de site hier.. aan de verloskundigen en zelfs later nog aan de lactatiekundige! Super dat jullie dit allemaal opgezet hebben!
Ik sluit me ook aan bij de anderen! Hartelijk dank voor het (volgens mij vele) werk dat jullie in deze site steken! Keep up the good work! Lieve groetjes!
Hier ook één en al lof! Super overzichtelijk, super veel informatie (sterker nog, er ontbreekt denk ik niks!?), wat wil je nog meer! Complimenten hoor!
ik sluit me er helemaal bij aan!.. alles wat je wilt weten is er te vinden.er wordt snel gereageerd.en het is gewoon erg gezellig! ik ben hier dagelijks te vinden