Fitbit Alta HR of Charge 3

Discussie in 'De lounge' gestart door Felice, 15 nov 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Felice

    Felice VIP lid

    22 apr 2009
    6.516
    7.317
    113
    De titel zegt het al, wat is de beste keus? :)

    De Alta HR lijkt me wat eh mooier om de pols, maar de Charge 3 heeft toch weer wat betere specificaties die is alleen wel weer een stukje groter. Bijv. waterdicht, maar ja, aan de andere kant, ga ik dat gebruiken?

    Ik ben wat motivatie nodig om meer te bewegen, merk dat de stappenteller op de smartphone dat zeker doet, alleen heb ik die lang niet altijd bij me. Wil het dan graag de hele dag kunnen dragen, wat er op het werk (zit op kantoor) ook nog een beetje fatsoenlijk uit ziet ;)

    Had al bedacht dat ik met de Fitbit ook nog eens kan wisselen van bandje, dat lijkt me wel handig en leuk!

    Een smartwatch van Michael Kors is natuurlijk helemaal wauw, maar dat is me gewoon te duur.

    En op internet mis ik gewoon foto's waar je gewoon goed kunt zien hoe zonz Fitbit er in reallife uit ziet, vooral met een Milanese bandje zou ik dat toch graag wel eens zien.

    Dus... Brandt maar los :D
     
  2. NiekeKris

    NiekeKris VIP lid

    13 apr 2008
    22.434
    8.282
    113
    De Alta HR lijkt me wat lastiger aflezen? Ik heb een Fitbit Charge 2. Met stoffen bandje met klittenbandsluiting van Aliexpress. Hij bevalt uitstekend. (Ik ben allergisch voor metaal, dus Milanees bandje is hier geen optie.)

    Als je Googled op afbeeldingen en dan op fitbit en het bijbehorende model en/of band ed, dan vind je veel afbeeldingen.
     
  3. Beebylove

    Beebylove Fanatiek lid

    11 mrt 2013
    1.850
    644
    113
    Vrouw
    Ik heb de alta hr al 1,5 jaar en ben er super blij mee. Je kan geen grote berichten aflezen, maar wel het belangrijkste vaak.
    Als deze stuk gaat ga ik zeker voor zo'n zelfde.
    Bij mediamarkt bijvoorbeeld kun je ze bekijken en vasthouden
     
  4. itakepictures

    itakepictures Niet meer actief

    Ik heb spijt dat ik geen waterdichte fitbit heb genomen, dus ik zou daar echt voor gaan. Nu moet ik m elke keer af doen met douchen en als ik de kinderen in bad doe etc en ik vergeet m vaak weer om te doen.
     
  5. bozoe

    bozoe VIP lid

    9 jul 2014
    5.420
    5.779
    113
    Ik had de Charge3 maar die viel me nogal tegen qua schermpje en voelde toch nog best een beetje lomp. Ik heb nu de Versa en ben er super blij mee.
     
  6. NiekeKris

    NiekeKris VIP lid

    13 apr 2008
    22.434
    8.282
    113
    Dat vind ik inderdaad ook! Toen ik hem kocht was de 3 er nog niet, volgens mij.
     
  7. Snoopy1979

    Snoopy1979 VIP lid

    8 okt 2006
    33.742
    6.923
    113
    Vrouw
    Brabant
    Ik heb de charge 2 en als deze kapot is ga ik zeker voor de charge 3. Ik vind het fijn dat je alles goed kan aflezen.
     
  8. Treez

    Treez Niet meer actief

    Exact hetzelfde. Ik heb mijn charge 2 nu twee jaar en draag deze dag en nacht. Ik heb zeker tien bandjes, waaronder de Milanese (lang leve aliexpress). Nadeel vind ik dat de charge 2 niet waterdicht is en dat ik het daardoor met sporten niet kan omhouden. Ik zit te wachten tot deze kapot gaat en ik voor de charge 3 kan gaan :D.
     
    Snoopy1979 vindt dit leuk.
  9. mam1991

    mam1991 VIP lid

    17 jan 2013
    10.071
    2.096
    113
    Ik vraag me af, waarom voor dat bedrag niet gewoon een sport horloge? Die heeft toch veel meer functies? Of heeft de fitbit bijv iets speciaals tov een sporthorloge?
     
  10. Felice

    Felice VIP lid

    22 apr 2009
    6.516
    7.317
    113
    Oké oké, ik ben overtuigd :D
    Van 't weekend maar een Charge 3 bestellen!
    Thnx ladies :thumup:

    @mam1991 het uiterlijk speelt bij mij ook mee, de Fitbit kun je goed naar je eigen smaak aanpassen. De meeste sporthorloges vind ik veel te groot ;)
     
  11. Snoopy1979

    Snoopy1979 VIP lid

    8 okt 2006
    33.742
    6.923
    113
    Vrouw
    Brabant
    Ik vind gewone sporthorloges echt niet mooi. De fitbit is heel subtiel vind ik en naar smaak aan te passen.
     
    Felice vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina