flauw vallen

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door borgje20, 16 feb 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. borgje20

    borgje20 Lid

    28 jan 2006
    13
    0
    0
    Hoi
    ik ben gistermiddag op me werk niet goed geworden
    ikl werd eerst heel misselijk en duizelig en kreeg zwarte vlekken voor me ogen en opeens was ik weg.
    Ben echt even weg geweest bij het flauwvallen.

    Hebben hier meer mensen last van als ze zwanger zijn?
    Ik maakte me ongerust ben bij de ha geweest alles onderzocht maar alles was goed.
    Zou ik dit nog vaker mee gaan maken?
    Is het echt iets wat ook bij de zwangerschap hoort?

    ik hoor graag reacties en hopelijk heeft iemand het zelfde mee gemaakt voor tips of zo of gewoon een geruststellend woordje.

    Groetjes Borgje
     
  2. Jansen

    Jansen Bekend lid

    6 nov 2005
    588
    0
    0
    Misschien 's je bloeddruk laten bekijken en/of bloed bekijken, misschien heb je wel een tekort aan bijv ijzer.

    Sterkte.
     
  3. Carmen

    Carmen Fanatiek lid

    2 nov 2005
    1.065
    0
    0
    Peuterjuf
    Haarlem
    Ik had dit rond de 19/20ste week. Dat is een periode waarin je bloedruk ineens wat lager is, daardoor kan je flauwvallen. Zo vroeg in de zwangerschap? Geen idee! Ik zou het met je VK overleggen.
     
  4. Elpee

    Elpee Actief lid

    24 okt 2005
    151
    0
    0
    Leerkracht
    Antwerpen
    Hola!

    Geen paniek!!! Geen paniek!!! Ik sta in 't onderwijs en ben met 11 weken zwangerschap voor een klas van 15 pubers tegen de grond gegaan. Ben ook wel effe geschrokken, maar de dokter kon me geruststellen. Als je niet verkeerd terecht komt (ben zelf op m'n staartbeen terechtgekomen blijkbaar), kan er weinig fout lopen. Het kindje zit veilig in een waterballon.
    Enkele weken geleden heb ik ook nog eens een zuto-ongelukje gehad. Niks ergs, maar opnieuw wel heel erg geschrokken en bang voor 't kleintje. Zo lang de airbags van de wagen niet springen of de klap niet voldoende hard was, kan er niks mislopen met je kindje. Waaraan je merkt of er wel iets mis is, is eventueel bloedverlies. Indien je daar geen last van hebt, mag je op je beide oortjes slapen :)

    Een ervaren flauwvalster
     
  5. leeuw

    leeuw Lid

    30 jan 2006
    71
    0
    0
    ik ben vorige week vrijdag 2 keer flauwgevallen dit was omdat mijn bloeddruk erg laag was maar het kan inderdaad ook een tekort aan ijzer zijn ga even langs de HA.
     
  6. sweetangel100

    sweetangel100 Niet meer actief

    Of een combinatie haha
    Dat had ik ik: Bloedarmoede en een hele lage bloeddruk.
    Voor de zekerheid idd even langs de HA gaan!
     
  7. Senna

    Senna Fanatiek lid

    8 dec 2005
    2.560
    0
    0
    zou indd ff langs de dok gaan... heb het gehad in het begin door een te lage bloeddruk, maar indd ligt eraan hoe je valt, maar als je weer snel bij komt is het niet schadelijk voor de baby.
     

Deel Deze Pagina